Μπορείτε να θυμηθείτε μια αρνητική είδηση που διαβάσατε πρόσφατα; Τι γίνεται με τις θετικές ειδήσεις; Οι πιθανότητες είναι ότι η αρνητική είδηση θα έρθει στο μυαλό πιο γρήγορα. Γιατί; Επειδή οι στατιστικές δείχνουν ότι περίπου το 90% όλων των ειδήσεων των μέσων ενημέρωσης είναι αρνητικές και οι τίτλοι με άσχημα νέα είναι 30% πιο αποτελεσματικοί στο να τραβούν την προσοχή των ανθρώπων. Τι μπορούμε, λοιπόν, να κάνουμε για να προστατεύσουμε την ψυχική μας υγεία, όταν η κατανάλωση των μέσων ενημέρωσης είναι μέρος της δουλειάς μας; Οι ειδήσεις δεν είναι το μόνο πράγμα που μπορεί να συμβάλλει στην κακή ψυχική υγεία ενός επαγγελματία δημοσίων σχέσεων. Ωστόσο, αυτοί οι επαγγελματίες είναι πιο πιθανό να έχουν κακή ψυχική υγεία από άλλους εργαζόμενους.
Ο συντριπτικός φόρτος εργασίας αναφέρθηκε ως βασική πηγή άγχους στο χώρο εργασίας, αλλά η ειρωνεία αυτού είναι ότι το 54% όσων δεν έλαβαν άδεια για την ψυχική τους υγεία ανέφεραν τον μεγάλο φόρτο εργασίας ως τον κύριο λόγο. Υπάρχει επίσης η αίσθηση ότι, κατά καιρούς, η εργασία στον τομέα των δημοσίων σχέσεων μπορεί να είναι αρκετά τοξική, λόγω του γεγονότος ότι άλλοι επαγγελματίες PR καυχώνται συνεχώς για τις καμπάνιες που προσελκύουν εκατοντάδες συνδέσμους, αλλά σπάνια εκείνους που δεν το κάνουν.
- εργάζονται πάρα πολύ και
- ανταμείβουν τα μέλη της ομάδας που εργάζονται αργά τα βράδια και Σαββατοκύριακα με δημόσιες κραυγές για τις μεγάλες τους νίκες
Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε τη δουλειά σας με πιο θετικό τρόπο:
- Σταματήστε να διαβάζετε ειδήσεις: Εντάξει, αυτό ήταν λίγο ουτοπικό. Μην σταματήσετε να διαβάζετε τις ειδήσεις, από μόνοι σας, αλλά περιορίστε το. Εάν έχετε την εντύπωση ότι οι ειδήσεις συμβάλλουν σε στρες, τότε ακολουθούν μερικές προτάσεις: Βάλτε ένα χρονόμετρο. Προσθέστε σελιδοδείκτες σε μερικές φοβερές θετικές ειδησεογραφικές τοποθεσίες. Κάντε μια συνειδητή προσπάθεια ώστε για κάθε κακή είδηση που διαβάζετε, να διαβάζετε και μια αναζωογονητική. Γίνετε περισσότερο ενήμεροι για τους τίτλους του clickbait και αναρωτηθείτε εάν το χρειάζεστε πραγματικά. Θα σας εξυπηρετήσει σε κάτι καλό; Εστιάζοντας περισσότερο στο καλό, θα αρχίσετε επίσης να εκπαιδεύετε τον εγκέφαλό σας ώστε να δημιουργεί πιο θετικές και αναζωογονητικές ιδέες καμπάνιας για τους πελάτες σας.
- Κάντε ένα ξεκαθάρισμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Έχουν δημιουργηθεί σύνδεσμοι μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και του τρόπου με τον οποίο βλέπουμε τον εαυτό μας και την αξία μας, και όμως παγιδευόμαστε σε έναν ατελείωτο κύκλο κύλισης. Αν οι αναρτήσεις κάποιου σε κάνουν να νιώθεις σκουπίδια για τον εαυτό σας, πρέπει να το κάνετε unfollow. Σοβαρά, κάντε το και μην κοιτάξετε πίσω. Δεν σας εξυπηρετούν καθόλου και θα τροφοδοτήσουν την αρνητική σας ενέργεια (πάρτε το από κάποιον που άρχισε να νιώθει κακή μαμά αφού ακολούθησε πολλούς «mumfluencers» στο Instagram). Θυμηθείτε, οι άνθρωποι τείνουν να φωνάζουν μόνο για τα καλά – ποτέ δεν βλέπετε την πλήρη εικόνα.
- Δημιουργήστε έναν φάκελο θετικότητας στην επιφάνεια εργασίας σας: Είναι τόσο σημαντικό να υιοθετήσουμε μια θετική κουλτούρα γιατί α) είναι εμπνευσμένη και β) είναι κίνητρο. Δημιουργήστε επίσης έναν φάκελο επιτραπέζιου υπολογιστή όπου θα αποθηκεύετε οτιδήποτε, από παρακινητικά αποσπάσματα έως στιγμιότυπα οθόνης όπου έχετε επαινεθεί από πελάτες και συναδέλφους. Γίνετε μαζορέτες του εαυτού σας και μεγαλώστε τον εαυτό σας.
- Ξεκινήστε τη μέρα σας με επιβεβαιώσεις: Η εξάσκηση των επιβεβαιώσεων και της ευγνωμοσύνης έχει κάνει τεράστια διαφορά στη νοοτροπία μου. Οι επιβεβαιώσεις είναι απλές προτάσεις αυτοδυναμίας που λέτε στον εαυτό σας (στο κεφάλι σας ή δυνατά), με στόχο να τονώσετε την αυτοπεποίθησή σας. Έτσι, για παράδειγμα, πείτε: “Είμαι επιτυχημένος στη δουλειά μου”, “Αξίζω πολλά επαγγελματικά”, “Θα καταφέρω όλους τους στόχους μου”.