ΝΕΑ ΥΓΕΙΑΣ

ΗΠΑ: Σχεδόν τα μισά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα το 2020 συνέβησαν τη νύχτα

ΗΠΑ: Σχεδόν τα μισά θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα το 2020 συνέβησαν τη νύχτα
Τα σκοτεινά δάση και οι αγροτικοί αυτοκινητόδρομοι, ωστόσο, είναι συνήθως αραιοκατοικημένα με λιγότερα κτίρια και σπίτια. Επομένως, όσο πιο καλά φωτισμένη είναι μια περιοχή, τόσο περισσότερη περιουσία μπορεί να καταστραφεί, οδηγώντας εν μέρει στο υψηλότερο ποσοστό ατυχημάτων..

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

HΠΑ: Τα πάντα, από την αφηρημένη οδήγηση έως τις δυσμενείς καιρικές συνθήκες, μπορούν να συνθέσουν έναν λάθος συνδυασμό παραγόντων που καταλήγει σε τραγικά, ακόμη και θανατηφόρα, τροχαία ατυχήματα. Τα μη θανατηφόρα ατυχήματα που οδηγούν σε τραυματισμό -ή μόνο σε υλικές ζημιές- ξεπερνούν τα θανατηφόρα ατυχήματα, αλλά ένας κοινός παράγοντας ξεχωρίζει όταν συγκρίνουμε τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα στην Αμερική: η ώρα της ημέρας.


Από τα 5,25 εκατομμύρια τροχαία ατυχήματα που έλαβαν χώρα το 2020, σχεδόν το 29% συνέβη μετά το σκοτάδι.

Μια ακόμη πιο προσεκτική εξέταση των δεδομένων αποκαλύπτει μια ακόμη πιο σημαντική και ανησυχητική τάση, ότι για τα ατυχήματα με θανάτους, το ποσοστό αυτό εκτοξεύτηκε στο 49%.

Οι δικηγόροι “Δικηγόροι τραυματισμών από ατύχημα στο Staver” χρησιμοποίησαν στοιχεία από την Εθνική Διοίκηση Οδικής Ασφάλειας για να βρουν τον αριθμό και το ποσοστό των τροχαίων ατυχημάτων που συνέβησαν μετά το σκοτάδι το 2020, τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα στοιχεία. Η ανάλυση αναλύει τα ατυχήματα που οδήγησαν σε θανάτους, τραυματισμούς και υλικές ζημιές, καθώς και το αν τα ατυχήματα συνέβησαν σε φωτισμένες ή μη φωτισμένες περιοχές (δηλαδή σε περιοχές με ή χωρίς οδικούς φωτισμούς).

Πολλοί παράγοντες συμβάλλουν σε αυτό το υψηλό ποσοστό νυχτερινών θανατηφόρων ατυχημάτων, μεταξύ των οποίων ο κακός φωτισμός του οδοστρώματος, η έλλειψη αντανακλαστικής σήμανσης, η ανεπαρκής σήμανση λωρίδων και η συμπεριφορά των οδηγών, όπως η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, η απόσπαση της προσοχής και η υπερβολική ταχύτητα.

Διαβάστε παρακάτω μια ανάλυση των δεδομένων που κρύβονται πίσω από τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα τη νύχτα.

Θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα

– Συνολικός αριθμός ατυχημάτων (2020): 35.766

– Συνολικός αριθμός ατυχημάτων μετά το σκοτάδι: 17.572 (49% όλων των ατυχημάτων)

– Μη φωτισμένες περιοχές: 9.827 (27% όλων των ατυχημάτων)

– Φωτισμένες περιοχές: 7.407 (21% του συνόλου των ατυχημάτων)

Υπάρχει μια μικρή αλλά σημαντική διαφορά που διαπιστώθηκε στα στοιχεία σχετικά με τα θανατηφόρα νυχτερινά τροχαία δυστυχήματα: Είναι πιο πιθανό να συμβούν σε μη φωτισμένες περιοχές.

Το 2020, σχεδόν 2.500 περισσότερα θανατηφόρα ατυχήματα συνέβησαν σε σκοτεινές, χαμηλής ορατότητας περιοχές.

Όταν ένα οδόστρωμα είναι μη φωτισμένο ή ελάχιστα φωτισμένο, όχι μόνο το γενικότερο περιβάλλον δεν είναι πλήρως ορατό στον οδηγό, αλλά και οι διαγραμμίσεις λωρίδων, οι πινακίδες κατεύθυνσης και τα άλλα άτομα στοn δρόμο, όπως οι ποδηλάτες και οι πεζοί, είναι επίσης πολύ πιο δύσκολο να γίνουν αντιληπτά.

Μια μελέτη του 2018 που δημοσιεύθηκε από τη Διεθνή Ένωση Επιστημών Κυκλοφορίας και Ασφάλειας διαπίστωσε άμεση συσχέτιση μεταξύ της χαμηλής ορατότητας και της αυξημένης πιθανότητας σύγκρουσης.

Ατυχήματα με μηχανοκίνητο όχημα μόνο με τραυματισμό

– Συνολικός αριθμός ατυχημάτων: 1.593.390

– Συνολικός αριθμός ατυχημάτων μετά το σκοτάδι: 476.722 (30%)

– Μη φωτισμένες περιοχές: 171,651 (11%)

– Φωτισμένες περιοχές: 293,168 (18%)

Στις καλά φωτισμένες περιοχές, η βελτιωμένη ορατότητα δίνει στους οδηγούς καλύτερο βαθμό χρόνου αντίδρασης, με αποτέλεσμα υψηλότερο ποσοστό ατυχημάτων μόνο με τραυματισμό σε αυτές τις περιοχές. Έχει διαπιστωθεί ότι ο χρόνος αντίδρασης μειώνεται σε συνθήκες κακού φωτισμού.

Αυτό σημαίνει ότι όταν υπάρχει επαρκής φωτισμός, οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να είναι σε θέση να διορθώσουν ένα λάθος πριν αυτό γίνει μοιραίο.

Για τον λόγο αυτό, οι ειδικοί συνιστούν τη βελτίωση των συνθηκών φωτισμού των δρόμων ως τρόπο μείωσης των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων.

Είναι επίσης ενδεικτικό ότι η πλειονότητα των ατυχημάτων με τραυματισμούς μόνο κατά τη διάρκεια της ημέρας -με αναλογία μεγαλύτερη από 2 προς 1- ενισχύει περαιτέρω το γεγονός ότι η ορατότητα αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τον καθορισμό της πιθανότητας ενός θανατηφόρου συμβάντος.

Ατυχήματα με μηχανοκίνητα οχήματα που προκαλούν μόνο υλικές ζημιές

– Συνολικός αριθμός ατυχημάτων: 3,621,681

– Συνολικός αριθμός ατυχημάτων μετά το σκοτάδι: 1.020.372 (28%)

– Μη φωτισμένες περιοχές: 425,897 (12%)

– Φωτισμένες περιοχές: 564,569 (16%)

Τα ατυχήματα που αφορούν μόνο την ιδιοκτησία είναι κατά πολύ περισσότερα από τα ατυχήματα με θανάτους και τραυματισμούς μαζί. Το ποσοστό αυτών που λαμβάνουν χώρα μετά το σκοτάδι είναι ισόποσο με τον αριθμό των ατυχημάτων μόνο με τραυματισμούς.

Οι υλικές ζημιές σε τροχαία ατυχήματα μπορεί να κυμαίνονται από σπίτια και περιφράξεις μέχρι το ίδιο το αυτοκίνητο που εμπλέκεται στη σύγκρουση.

Είναι ενδιαφέρον ότι τα ατυχήματα που αφορούν μόνο υλικές ζημιές είναι ελαφρώς περισσότερα σε καλά φωτισμένες περιοχές απ’ ό,τι σε μη φωτισμένες περιοχές.

Αν και αυτό φαίνεται αντιφατικό, αυτό μπορεί να οφείλεται απλώς στο γεγονός ότι στις καλά φωτισμένες περιοχές υπάρχει περισσότερη περιουσία για ζημιές.

Για παράδειγμα, στις κατοικημένες γειτονιές και στους δρόμους της πόλης, τείνουν να υπάρχουν φώτα του δρόμου.

Τα σκοτεινά δάση και οι αγροτικοί αυτοκινητόδρομοι, ωστόσο, είναι συνήθως αραιοκατοικημένα με λιγότερα κτίρια και σπίτια. Επομένως, όσο πιο καλά φωτισμένη είναι μια περιοχή, τόσο περισσότερη περιουσία μπορεί να καταστραφεί, οδηγώντας εν μέρει στο υψηλότερο ποσοστό ατυχημάτων..