Επιστημονικά Νέα

Συνδικάτα Εκπαιδευτικοί: Δεσμεύονται να υπερασπιστούν τα μέλη στον τρόπο που διδάσκουν την ιστορία της Αμερικής

Συνδικάτα Εκπαιδευτικοί: Δεσμεύονται να υπερασπιστούν τα μέλη στον τρόπο που διδάσκουν την ιστορία της Αμερικής
«Η διδασκαλία της ιστορίας της Αμερικής απαιτεί την εξέταση όλων των γεγονότων που έχουμε στη διάθεσή μας - συμπεριλαμβανομένων αυτών που είναι άβολα - όπως η ιστορία της δουλείας και των διακρίσεων έναντι των ανθρώπων του χρώματος και των ανθρώπων που θεωρούνται διαφορετικοί», είπε.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Συνδικάτα Εκπαιδευτικοί: Η συζήτηση σχετικά με την κριτική θεωρία των αγώνων και το έργο 1619 των New York Times φτάνει σε πυρετό και οι δύο μεγαλύτερες ενώσεις δασκάλων στις Ηνωμένες Πολιτείες δεσμεύονται να υπερασπιστούν τα μέλη τους από κάθε αντίδραση σχετικά με το πώς διδάσκουν την περίπλοκη ιστορία του έθνους τους με τον αγώνα και ρατσισμό. H Εβδομάδα Εκπαίδευσης αναφέρει ότι και τα δύο συνδικάτα, η Αμερικανική Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών και η Εθνική Ένωση Εκπαίδευσης είναι ενωμένα έχοντας ένα μόνο μήνυμα: «Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να είναι ειλικρινείς για τις φυλετικές αδικίες, ώστε οι μαθητές να μάθουν να σκέφτονται κριτικά για το πώς το προβληματικό παρελθόν της χώρας διαμόρφωσε το παρόν του.


Οποιαδήποτε προσπάθεια περιορισμού αυτών των συζητήσεων στην τάξη, λένε τα συνδικάτα, μοιάζει με λογοκρισία. ” Στις 6 Μαΐου, ο πρόεδρος της AFT Randi Weingarten εμφανίστηκε στον πρωθυπουργό με τον Charles Blow στο BNC, όπου σε σχόλια, κατηγόρησε τους αντιπάλους του έργου του 1619 ότι προσπάθησαν να απαγορεύσουν μια «πραγματική εκδοχή καταπίεσης στην Αμερική. «Ξαφνικά ακούτε ανθρώπους να μιλούν για κριτική θεωρία φυλών, άτομα που δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει αυτός ο όρος, που προσπαθούν να απαγορεύσουν το έργο 1619, επειδή προσπαθεί να… διδάξει στην πραγματικότητα μια πραγματική εκδοχή της καταπίεσης στην Αμερική”, είπε ο Weingarten. Η εικόνα με τίτλο «Οι πρώτοι νέγροι σκλάβοι που έφεραν στη Βιρτζίνια» από την έκδοση 1910 των κορυφαίων γεγονότων της αμερικανικής ιστορίας στον δημόσιο τομέα

Τα σχόλια του Weingarten προέκυψαν κατά τη διάρκεια μιας περιόδου διαμάχης σχετικά με την ώθηση του Υπουργείου Παιδείας των ΗΠΑ να υιοθετήσει ένα πρόγραμμα σπουδών βασισμένο σε ορισμένα μέρη του έργου 1619, που παρουσιάστηκε από τους New York Times το 2019.

Στην πραγματικότητα, στις 30 Απριλίου, σύμφωνα με το The Hill, ο αρχηγός των μειονοτήτων της Γερουσίας Mitch McConnell έστειλε επιστολή στον υπουργό Παιδείας Miguel Cardona, προτρέποντάς τον να αφαιρέσει το «έργο 1619» των New York Times από ομοσπονδιακά προγράμματα επιχορηγήσεων. «Γράφουμε για να εκφράσουμε σοβαρή ανησυχία με την προσπάθεια του Τμήματος να επαναπροσανατολίσει τα διμερή προγράμματα Αμερικανικής Ιστορίας και Εκπαίδευσης Πολιτών, συμπεριλαμβανομένων των Προεδρικών και Κογκρέσων Ακαδημιών για την Αμερικανική Ιστορία και Πολιτικούς και τα εθνικά προγράμματα, μακριά από τους επιδιωκόμενους σκοπούς τους προς μια πολιτικοποιημένη και διχαστική ατζέντα” αναφέρει το γράμμα.

Ο McConnell ανέφερε επίσης το Έργο 1619 ως «ότι βάζει ανεπαρκή υπεράσπιση μπροστά από την ιστορική ακρίβεια».

Ο McConnell ισχυρίστηκε επίσης ότι το έργο έχει επικριθεί από ιστορικούς και χρησιμεύει για «διπλασιασμό των διχαστικών, ριζοσπαστικών και ιστορικά αμφισβητήσιμων λέξεων και προπαγάνδας».

Η πινακίδα “Colored Waiting Room” από την εποχή του διαχωρισμού στις Η.Π.Α.

Η μάχη μπροστά για τη διατήρηση του έργου 1619

Ενώ ο Weingarten δεν φοβόταν να χρησιμοποιήσει τον όρο «κριτική φυλετική θεωρία» σε συνεντεύξεις και συζητήσεις, ο Πρόεδρος της NEA Becky Pringle απέφυγε να χρησιμοποιήσει τον όρο «κριτική θεωρία φυλών» σε συνεντεύξεις, ζητώντας αντ ‘αυτού από εκπαιδευτικούς να διδάξουν την αλήθεια για τα πιο οδυνηρά μέρη της Αμερικής ιστορίας.

Και η διδασκαλία της αλήθειας για επώδυνα μέρη του παρελθόντος της Αμερικής φαίνεται να είναι αυτό που οι αντίπαλοι θέλουν να καταστείλουν.

Μέχρι σήμερα, σχεδόν 26 πολιτείες έχουν εισαγάγει νομοθεσία για να περιορίσουν τον τρόπο με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί μπορούν να συζητήσουν τον ρατσισμό στην τάξη και εννέα πολιτείες έχουν θεσπίσει περιορισμούς.

Και σύμφωνα με το Associated Press, τον περασμένο μήνα, ο Gov Abbott του Τέξας υπέγραψε νόμο που απαγόρευε στα σχολεία να διδάσκουν ότι οι άνθρωποι «θα πρέπει να αισθάνονται δυσφορία, ενοχή, αγωνία ή οποιαδήποτε άλλη μορφή ψυχολογικής δυσφορίας» λόγω της φυλής ή του φύλου τους. Ο νόμος προσθέτει ότι η δουλεία και ο ρατσισμός μπορούν να διδαχθούν μόνο ως απόκλιση από τις «αυθεντικές ιδρυτικές αρχές» της ελευθερίας και της ισότητας του έθνους.

«Σημειώστε τα λόγια μου: Η ένωσή μας θα υπερασπιστεί κάθε μέλος που αντιμετωπίζει προβλήματα για τη διδασκαλία της ειλικρινούς ιστορίας», δήλωσε η Weingarten στην εικονική της ομιλία στα μέλη του AFT την Τετάρτη.

«Η διδασκαλία της αλήθειας δεν είναι ριζοσπαστική ή λάθος.

Η παραμόρφωση της ιστορίας και η απειλή των εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία της αλήθειας είναι αυτό που είναι πραγματικά ριζοσπαστικό και λάθος. ”

«Η διδασκαλία της ιστορίας της Αμερικής απαιτεί την εξέταση όλων των γεγονότων που έχουμε στη διάθεσή μας – συμπεριλαμβανομένων αυτών που είναι άβολα – όπως η ιστορία της δουλείας και των διακρίσεων έναντι των ανθρώπων του χρώματος και των ανθρώπων που θεωρούνται διαφορετικοί», είπε.

«Πριν από χρόνια, η χώρα ενώθηκε ενάντια στους αρνητές του Ολοκαυτώματος.

Πρέπει να ενωθούμε ξανά για να αντιμετωπίσουμε τον ρατσισμό και τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις του. “