Επιστημονικά Νέα

Covid-19 burnout: Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται περισσότερες μέρες ασθενείας

Covid-19 burnout: Οι εκπαιδευτικοί χρειάζονται περισσότερες μέρες ασθενείας
Covid-19 burnout: Υπάρχει πραγματική ανησυχία ότι οι δάσκαλοι που προσπαθούν να κάνουν ό,τι μπορούν για τους μαθητές τους θα εξοντώσουν τους εαυτούς τους και αυτό θα έχει τεράστιες επιπτώσεις στην πορεία.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Μια ομάδα ειδικών στον τομέα της υγείας προτρέπει την κυβέρνηση να αναπτύξει ένα σχέδιο δράσης για την Covid-19 για τα σχολεία, αλλά οι δάσκαλοι λένε ότι εξαντλούνται οι άδειες ασθενείας μετ’ αποδοχών. Σε ένα άρθρο στο blog Expert Public Health του Πανεπιστημίου του Οτάγκο, λένε ότι η κυβέρνηση πρέπει να λάβει περισσότερες προφυλάξεις κατά του ιού κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Η ομάδα, η οποία περιλαμβάνει την Amanda Kvalsvig και τον Michael Baker από το Πανεπιστήμιο του Otago, είπε ότι οι ενέργειες θα πρέπει να περιλαμβάνουν την απαίτηση χρήσης μασκών σε εσωτερικούς χώρους και τη διασφάλιση ότι οι αίθουσες διδασκαλίας αερίζονται καλά. Θέλουν επίσης ώθηση για υψηλά ποσοστά εμβολιασμού μεταξύ δασκάλων και μαθητών, απομόνωση για όλες τις στενές επαφές θετικών κρουσμάτων και δέσμευση για το κλείσιμο των σχολείων εάν ο αριθμός των κρουσμάτων φτάσει σε ένα συγκεκριμένο όριο.


Η ομάδα λέει ότι η εμπειρία του Ηνωμένου Βασιλείου δείχνει ότι η προσπάθεια να κρατήσει τα σχολεία ανοιχτά οδηγεί σε μεγάλους αριθμούς υποθέσεων και απουσίες. Η Ένωση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης λέει ότι οι δάσκαλοι θα χρειάζονταν περισσότερη αναρρωτική άδεια για να ολοκληρώσουν τις προτεινόμενες απαιτήσεις απομόνωσης για την Covid-19. Ο πρόεδρος του Σωματείου Λίαμ Ράδερφορντ λέει ότι ήδη οι δάσκαλοι δυσκολεύονται να πάρουν την υποχρεωτική άδεια για τις επαφές με το σπίτι. “Αυτό που αρχίζουμε να ακούμε τακτικά από τον τομέα της εκπαίδευσης, τόσο στα σχολεία όσο και στα κέντρα προσχολικής ηλικίας, είναι μερικές από τις ανεπάρκειες της παροχής αδειών ασθενείας. Είμαστε μόνο στο ένα τέταρτο της χρονιάς και έχουμε κόσμο ήδη να χρησιμοποιεί την αναρρωτική του άδεια”.

Ο Ράδερφορντ λέει ότι το σωματείο θα ήθελε ιδανικά να δει την εισαγωγή ειδικής αναρρωτικής άδειας πανδημίας για τους επόμενους 12 έως 18 μήνες. Είπε επίσης ότι το προτεινόμενο σχολικό σχέδιο δράσης για την COVID-19 θα πρέπει να εφαρμοστεί ευρύτερα από τα σχολεία. “Δεν έχει νόημα να έχουμε αυτές τις περιοριστικές υποστηρίξεις που πηγαίνουν μόνο στα σχολεία. Αυτό είναι κάτι που πρέπει να δούμε να αντηχεί σε ολόκληρη τη χώρα”. Ο επικεφαλής της Ένωσης Διευθυντών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, Vaughan Couillaut, δήλωσε ότι τα σχολεία δυσκολεύονται να αντιμετωπίσουν τον μεγάλο αριθμό προσωπικού μακριά. “Όταν οι μεγάλοι πέφτουν κάτω, τότε πρέπει να μένουν στο σπίτι και να φροντίζουν τα παιδιά τους ή να απομονώνονται ή οτιδήποτε άλλο, η αντικατάστασή τους αποδεικνύεται πολύ προβληματική επειδή η πισίνα ανακούφισης είναι πολύ ρηχή. Έχουμε αρκετά έλλειψη, ιδιαίτερα στον δευτερογενή τομέα”, είπε.

Ο Couillaut είπε στο σχολείο του την Παρασκευή, 20 μέλη του προσωπικού έλειπαν λόγω ασθένειας και σκέφτονταν να βάλουν ξανά κάποια μαθήματα στο διαδίκτυο για να το αντιμετωπίσουν. Είπε ότι υπήρχαν και άλλα σχολεία σε όλη τη χώρα που χρησιμοποιούν επίσης ένα υβριδικό μοντέλο μάθησης. Εν τω μεταξύ, ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Μετά την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση (PPTA) δήλωσε ότι ανησυχεί για τους εκπαιδευτικούς που υποφέρουν από εξουθένωση και ασθένεια μετά τον ιό. Η Πρόεδρος Μέλανι Γουέμπερ είπε ότι ήταν δύσκολο για τους δασκάλους να επιστρέψουν αργά στην εργασία τους μετά τη μόλυνση, ιδιαίτερα εάν δεν έχουν πολλές αναρρωτικές άδειες. “Ανησυχώ πραγματικά ότι οι δάσκαλοι που προσπαθούν να κάνουν ό,τι μπορούν για τους μαθητές τους θα κάψουν τους εαυτούς τους και αυτό θα έχει τεράστιες επιπτώσεις στην πορεία”. Ζητά σαφείς συμβουλές σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης του Long Covid στο εργατικό δυναμικό, καθώς η έλλειψη δασκάλων είχε επιδεινώσει το πρόβλημα.