Αν ποτέ νιώσετε ότι έχετε ζητήσει κάτι περίεργο σε ένα ξενοδοχείο, παρηγορηθείτε από το γεγονός ότι έχουν δει πολύ χειρότερα. Η Hotels.com δημοσίευσε την Αναφορά της Υπηρεσίας Δωματίου που εξετάζει αιτήματα από όλο τον κόσμο. Σχεδόν 500 ξενοδοχεία συμμετείχαν στην έρευνα σε διάφορες χώρες, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών, του Ηνωμένου Βασιλείου, της Γαλλίας, του Καναδά, του Μεξικού, της Νότιας Κορέας, της Ιαπωνίας, της Νορβηγίας, της Σουηδίας και της Δανίας.
Μερικά από τα αιτήματα αγνώστων περιλαμβάνουν «νερό διαίτης», ένα μπολ με ρύζι για σκύλους και πολλά άλλα. Ένας άλλος πελάτης ζήτησε βρασμένο εμφιαλωμένο νερό καθώς και μια μερίδα βίσονα και ψάρι, τα οποία αν δεν προετοιμαστούν σωστά, μπορεί να είναι δηλητηριώδη. Η έκθεση διαπίστωσε επίσης ότι η χρήση της υπηρεσίας δωματίου αυξάνεται παγκοσμίως. Περίπου το ένα τρίτο των ταξιδιωτών ξοδεύουν τουλάχιστον 100 £ για τον λογαριασμό της υπηρεσίας δωματίου τους ανά διανυκτέρευση, χωρίς τα μπιφτέκια να είναι το πιο δημοφιλές προϊόν που παρήγγειλαν.
Η Melanie Fish, από την Hotels.com, σχολίασε: «Η υπηρεσία δωματίου κατέχει μια ξεχωριστή θέση στις καρδιές των επισκεπτών του ξενοδοχείου. Είτε πρόκειται για μια απόλαυση για τον εαυτό σας είτε για κάτι που πρέπει να απολαύσετε μετά από μια κουραστική μέρα στα αξιοθέατα, υπάρχει μια ορισμένη ικανοποίηση στο να πληρώσει κάποιος άλλος το λογαριασμό».
Η Hotels.com κορυφαία 10 πιο περίεργα αιτήματα για υπηρεσία δωματίου
- Νερό διαίτης
- Λιωμένο παγωτό
- Γουρουνόψαρο
- Βρασμένο εμφιαλωμένο νερό
- Ένα μαγειρεμένο ψάρι που έφερε μαζί τους ο καλεσμένος
- Ποπ κορν στρειδιού
- Ομελέτα χωρίς ασπράδι
- Μπολ ρυζιού για σκύλους
- Βίσωνας
- Shakshuka χωρίς αυγά