Διατροφή

Η διατροφική εκπαίδευση των γονιών επηρεάζει και τα παιδιά

Η διατροφική εκπαίδευση των γονιών επηρεάζει και τα παιδιά
Your browser does not support the video tag. Έντονα διατροφικά οφέλη φαίνεται να έχει το πρόγραμμα διατροφής για Γυναίκες, Βρέφη και Παιδιά (WIC) που αφορά στην διατροφική εκπαίδευση. Σε μια νέα μελέτη στο περιοδικό της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας, οι ερευνητές αναφέρουν ότι η διατροφική εκπαίδευση, με όποιο τρόπο και να γίνεται, είναι αποτελεσματική στο […]

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Έντονα διατροφικά οφέλη φαίνεται να έχει το πρόγραμμα διατροφής για Γυναίκες, Βρέφη και Παιδιά (WIC) που αφορά στην διατροφική εκπαίδευση.


Σε μια νέα μελέτη στο περιοδικό της Ακαδημίας Διατροφής και Διαιτολογίας, οι ερευνητές αναφέρουν ότι η διατροφική εκπαίδευση, με όποιο τρόπο και να γίνεται, είναι αποτελεσματική στο να βοηθήσει τους γονείς να μην παρακάμπτουν το πρωινό γεύμα. Επίσης, μπορεί να συνεισφέρει στη βελτίωση άλλων διατροφικών γνώσεων που σχετίζονται με το πρωινό.

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πρωινού σε σύγκριση με την παράλειψη αυτού, έχει συσχετιστεί με υψηλότερη ποιότητα διατροφής και μειωμένο κίνδυνο για παχυσαρκία. Το πρόγραμμα (WIC) ασχολείται με πάνω από 8 εκατομμύρια μητέρες και παιδιά κάθε χρόνο και έχει μια σημαντική επίδραση στην υγεία του έθνους. Στο παρελθόν, η ατομική και η ομαδική εκπαίδευση στηρίχθηκε σε κλινικές επισκέψεις. Ωστόσο, καθώς η τεχνολογία έχει προχωρήσει και η πελατεία της WIC έχει γίνει πιο ποικιλόμορφη, οι πρόσθετες επιλογές για την εκπαίδευση σε θέματα διατροφής είναι απαραίτητες. Σε αυτή τη μελέτη, 590 συμμετέχοντες της WIC από δύο κλινικές στο Λος Άντζελες και την Καλιφόρνια επιλέχθηκαν τυχαία για να λάβουν προσωπική ή διαδικτυακή εκπαίδευση. Η εκπαίδευση επικεντρώθηκε σε τρόπους για τη μείωση της παράλειψης του πρωινού και για την προώθηση υγιεινών επιλογών πρωινού για τους γονείς και τα παιδιά από 1έως 5 ετών. Ερωτηματολόγια αξιολόγησης πρωινού που σχετίζονται με τις γνώσεις, τις στάσεις και τις συμπεριφορές χορηγήθηκαν πριν και μετά την εκπαίδευση. Το σύνολο της εκπαίδευσης διεξήχθη στα αγγλικά ή τα ισπανικά, ανάλογα με τους συμμετέχοντες.

Όλοι οι συμμετέχοντες, βίωσαν παρόμοιες βελτιώσεις αφού και οι δύο ομάδες ανέφεραν μείωση των φραγμών στο πρωινό φαγητό λόγω χρονικών περιορισμών, έλλειψης τροφίμων στο σπίτι, και δυσκολίας στην προετοιμασία. Υπήρξε μια μεγαλύτερη αύξηση της συχνότητας κατανάλωσης πρωινού τόσο για τους γονείς όσο και για τα παιδιά στη διαδικτυακή ομάδα εκπαίδευση. Όταν οι ερευνητές επανεξέτασαν τους συμμετέχοντες μετά από 4 μήνες, φάνηκε πως και οι δύο ομάδες ήταν καλύτερα ενημερωμένες από ό, τι κατά την έναρξη της μελέτης.

Παρά το γεγονός ότι και οι δύο ομάδες εκπαίδευσης βίωσαν θετικά αποτελέσματα, οι συγγραφείς διαπίστωσαν ότι οι αγγλόφωνοι και ισπανόφωνοι είχαν διαφορετική συμπεριφορά ως προς τον τρόπο που επέλεξαν να λάβουν την εκπαίδευσή τους. Φυσικά, οι συμμετέχοντες επιλέχθηκαν τυχαία για τις ομάδες προσωπικής και διαδικτυακής εκπαίδευσης. Πάραυτα, παρατηρήθηκε οτι οι ισπανόφωνοι δεν ήταν σε θέση να έχουν πρόσβαση στη διαδικτυακή εκπαίδευση και / ή δεν κατάφεραν να ολοκληρώσουν την διαδικτυακή εκπαίδευση σε σχέση με τους αγγλόφωνους συμμετέχοντες. Σύμφωνα με την επικεφαλής συγγραφέας Λόρεν, «Βλέποντας τα από την προοπτική του διαιτολόγου, τα ευρήματα υπογραμμίζουν την αξία του να επιτραπεί στους συμμετέχοντες της έρευνας WIC η ευελιξία και η ευκολία της επιλογής ανάμεσα σε πολλούς τρόπους εκπαίδευσης, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει στη συνεχή βελτίωση διατροφικής συμπεριφοράς αυτού του πληθυσμού».