Ασφάλιση Υγείας

ΚΕΑΟ ληξιπρόθεσμες οφειλές: Ποιες είναι οι 17 δράσεις για την είσπραξη των οφειλών;

ΚΕΑΟ ληξιπρόθεσμες οφειλές: Ποιες είναι οι 17 δράσεις για την είσπραξη των οφειλών;
ΚΕΑΟ ληξιπρόθεσμες: Οι οφειλές των ασφαλισμένων συνεχίζουν να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, με τους ιθύνοντες να αναζητούν λύσεις ώστε να αυξηθούν τα έσοδα για τα Ταμεία.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Οι οφειλές των ασφαλισμένων συνεχίζουν να βρίσκονται σε υψηλά επίπεδα, με τους ιθύνοντες να αναζητούν λύσεις ώστε να αυξηθούν τα έσοδα για τα Ταμεία. Γι’ αυτό το λόγο, το σχέδιο του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών συμπεριλαμβάνει 17 δράσεις για το τρέχον έτος. Κοινός παρονομαστής σε αυτές τις δράσεις παραμένει φυσικά η ενίσχυση του ΚΕΑΟ με χρήματα των οφειλετών.


ΚΕΑΟ: Ποιες είναι οι δράσεις για τις ληξιπρόθεσμες οφειλές των ασφαλισμένων;

  • Διενέργεια ελέγχων ορθότητας στο 100% των οφειλετών που εντάσσονται στο Κ.Ε.Α.Ο.
  • Παραγωγή δοκιμίων λαθών μητρώου εντός 45 ημερών από την ένταξη των οφειλετών στο Κ.Ε.Α.Ο.
  • Είσπραξη 1.572 εκ. ευρώ εντός του 2023
  • Αποστολή 100.000 Ατομικών Ειδοποιήσεων
  • Αποστολή 5.000 ενημερωτικών σημειωμάτων σε οφειλέτες προκειμένου να προβούν σε ενέργειες υπαγωγής/διατήρησης ρύθμισης
  • Διεκπεραίωση 250.000 νέων αιτημάτων ένταξης σε ρύθμιση
  • Άμεση λήψη αναγκαστικών μέτρων κατά των οφειλετών που δεν προχωρούν σε ρύθμιση ή εξόφληση (το αργότερο εντός 3 μηνών από την ένταξη των οφειλετών στο Κ.Ε.Α.Ο.)
  • Λήψη αναγκαστικών μέτρων είσπραξης εντός 70 ημερών μετά από απώλεια ρύθμισης
  • Εφαρμογή της διαδικασίας αναστολής χρήσης ηλεκτρονικών υπηρεσιών e-ΕΦΚΑ για υποβολή ΑΠΔ σε 160 εργοδότες
  • Υλοποίηση των προγραμματισμένων βελτιώσεων λογισμικού μέχρι 31/12/2023
  • Ολοκλήρωση των δράσεων αναβάθμισης της υποδομής του Κ.Ε.Α.Ο. που έχουν σχεδιαστεί εντός του 31/12/2023
  • Διεκπεραίωση / επίλυση του 80% των εισερχόμενων αιτημάτων οφειλετών στην Κεντρική Υπηρεσία (τηλεφωνικά, e-mails, πλατφόρμα e-ticketing, διαδικτυακή εφαρμογή “Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης / κλείσιμο ραντεβού” κλπ.) εντός 24 ωρών

  •  Επίλυση 28.000 αιτημάτων/ερωτημάτων των χρηστών ΟΠΣ των Περιφερειακών Υπηρεσιών (helpdesk)
  • Αύξηση κατά 20% τουλάχιστον του αριθμού των υπαλλήλων που υπηρετούν στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Κ.Ε.Α.Ο.
  • Εκπαίδευση 400 υπαλλήλων σε διάφορα επιχειρησιακά αντικείμενα του Κ.Ε.Α.Ο.
  • Σύνταξη 4 τριμηνιαίων εκθέσεων προόδου
  • Σύνταξη 12 απολογιστικών αναφορών