Ασφάλιση Υγείας

Γιατί οι Social Media Influencers χρειάζονται ασφάλιση

Γιατί οι Social Media Influencers χρειάζονται ασφάλιση
Κάντε κύλιση σε οποιαδήποτε ροή σε οποιαδήποτε από τις συσκευές σας, συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασής σας, και θα βομβαρδιστείτε με προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών από influencers.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι προσωπικότητες που ονομάζονται «influencers» έχουν αυξηθεί εκθετικά τα τελευταία 5+ χρόνια. Κάντε κύλιση σε οποιαδήποτε ροή σε οποιαδήποτε από τις συσκευές σας, συμπεριλαμβανομένης της τηλεόρασής σας, και θα βομβαρδιστείτε με προσφορές προϊόντων και υπηρεσιών από influencers.

Κάποτε περιορίζονταν σχετικά σε άτομα υψηλού προφίλ, όπως διασημότητες ή έμπιστους ειδικούς, οι influencers περιλαμβάνουν πλέον οποιονδήποτε έχει αρκετούς ακόλουθους και μια συναρπαστική ανάρτηση για να τραβήξει την προσοχή. Φυσικά, δεν είναι όλα τα αστέρια που επηρεάζουν και δεν είναι όλοι οι influencers διασημότητες – δεν είναι το ίδιο. Ανεξάρτητα από την επίσημη κατάστασή τους, ωστόσο, οι διαδικτυακοί influencers είναι υπεύθυνοι για την ταλάντευση των αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών.

Δεν είναι ασυνήθιστο οι επιρροές να επηρεάζουν μόνο μια συγκεκριμένη θέση ή ομάδα ανθρώπων, όπως μια υποκουλτούρα ή μια συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα. Τείνουν να δημοσιεύουν πολλές φωτογραφίες ενώ φορούν ή χρησιμοποιούν το επιλεγμένο προϊόν ή υπηρεσία. Επιπλέον, οι influencers συνήθως κερδίζουν τους διαδικτυακούς τους ακολούθους παρουσιάζοντας περιεχόμενο που σχετίζεται με μια υποομάδα ή εξειδικευμένη θέση αντί απλώς να «είναι δημοφιλείς» όπως μια διασημότητα. Και τι τραβάει περισσότερο την προσοχή; Κάτι νευρικό; Αιχμής; Απλώς έξυπνος;

Για παράδειγμα, το παρακάτω γράφημα δείχνει πώς οι παγκοσμίως γνωστές διασημότητες δεν έχουν πάντα την πιο σημαντική επιρροή. Αν και η Kim Kardashian είναι παγκοσμίως γνωστή, ο μουσικός του Σαν Φρανσίσκο Dom Baza έχει περισσότερη δύναμη στον συγκεκριμένο τομέα του.

Τούτου λεχθέντος, οι δημιουργοί περιεχομένου κυριαρχούν σε πολλά κανάλια μέσων κοινωνικής δικτύωσης, συμπεριλαμβανομένων των Twitter, Instagram, Facebook, κ.λπ. Επιπλέον, το μάρκετινγκ επηρεασμού γίνεται πιο δημοφιλές κάθε μέρα που περνάει. Πολλές επωνυμίες στηρίζονται σε μεγάλο βαθμό σε αυτή τη στρατηγική, καθώς είναι προσιτή και επιτυχημένη. Μια τρέχουσα τάση είναι οι επωνυμίες να αποφεύγουν τους τεράστιους παράγοντες επιρροής αλλά να συνεργάζονται με «νανο-επηρεαστές» ή μικρο-επηρεαστές.

Μπορεί να μην τα γνωρίζετε όλα, αλλά μερικοί από τους πιο σημαντικούς παράγοντες επιρροής σε πολλά κανάλια είναι:

  • Κριστιάνο Ρονάλντο
  • Selena Gomez
  • Kylie Jenner
  • Huda Kattan
  • Ιωάννα Τούνη
  • Μαίρη Συνατσάκη

 

Ποιους κινδύνους αντιμετωπίζουν οι Influencers στα Social Media;

Μια λέξη θα μπορούσε ενδεχομένως να συνοψίσει τους κινδύνους των social media influencers: μηνύσεις. Ωστόσο, δεν είναι τόσο απλό. Ζούμε σε μια κοινωνία αντιδίκων, και πολλοί άνθρωποι κάνουν μήνυση στο τέλος του καπέλου. Όχι μόνο η αμερικανική κουλτούρα μας αποδέχεται αυτήν την προσέγγιση, αλλά τείνουμε επίσης να την αγκαλιάσουμε.

Όταν οι επιρροές δημιουργούν αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να τις δουν εκατοντάδες χιλιάδες άνθρωποι, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κάποιος να βρει κάτι που θεωρεί ότι μπορεί να γίνει πράξη. Εάν δεν είναι ελκυστική και ακόμη και αμφιλεγόμενη, μια καμπάνια μπορεί να μην προσελκύσει τον αριθμό των προβολών που στοχεύει μια επωνυμία.

Ως επηρεαστής, οι άνθρωποι μπορεί να θεωρήσουν την επιρροή σας ως μη αυθεντική ή παραπλανητική. Ίσως το προϊόν να μην λειτούργησε τόσο για αυτούς όσο για εσάς. Ίσως κάποιος άλλος εκτός από την επωνυμία που προσέλκυσε τον influencer να ήταν κάτοχος του προϊόντος ή της μεθόδου.

Δυσφήμιση

Από την άλλη πλευρά, ίσως κάποιος ισχυρίζεται ότι κατέστρεψες την επωνυμία του ή δυσφήμησες τη φήμη του. Είτε σκοπίμως είτε ακούσια, οι αξιώσεις δυσφήμισης είναι μια αξιοσημείωτη ανησυχία για τους επηρεαστές. Επιπλέον, οι επηρεαστές πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στο να παραμείνουν στη σωστή πλευρά του νόμου. Με άλλα λόγια, η διαφάνεια είναι απαραίτητη – αλλά δεν ακολουθείται πάντα από ένα T. Η συκοφαντία και η συκοφαντία είναι δύο ευρέως διαδεδομένα θέματα που πρέπει να παρακολουθούν προσεκτικά και οι επιρροές των κοινωνικών μέσων.

Προσωπικός τραυματισμός

Οι παράγοντες επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης δεν έχουν ανοσία σε αγωγές επιρροών. Ενώ μπορεί να μην χρειάζεται να ανησυχούν για τον σωματικό τραυματισμό τους στην εργασία τους, μπορεί να αντιμετωπίσουν νομικά προβλήματα για τις ενέργειές τους στο διαδίκτυο. Ένας τύπος αγωγής που μπορούν να αντιμετωπίσουν οι επιρροές είναι μια αγωγή με επιρροή, η οποία είναι μια νομική αξίωση που υποστηρίζει ότι ένας επηρεαστής έχει προκαλέσει βλάβη σε μια επιχείρηση ή ένα άτομο μέσω των διαφημίσεων ή των εγκρίσεών του.

Κανονισμοί

Για παράδειγμα, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC) συνιστά στους υπεύθυνους επιρροής να χρησιμοποιούν τα hashtag #sponsored ή #ad για να προσδιορίσουν το περιεχόμενο που χορηγείται. Ωστόσο, μόνο οι μισοί περίπου επηρεαστές χρησιμοποιούν αυτά τα hashtag. Μια χούφτα επηρεαστές δεν χαρακτηρίζουν ποτέ το περιεχόμενό τους. Και αυτό είναι μόνο για αρχή – η FTC έχει πολλούς περισσότερους κανονισμούς που δεν ακολουθούνται σωστά και ζητούν νομικές συνέπειες.