Ασφάλιση Υγείας

ΕΦΚΑ: Ποιοι θα δεχθούν άμεσα τηλεφώνημα από τον ΕΦΚΑ;

ΕΦΚΑ: Ποιοι θα δεχθούν άμεσα τηλεφώνημα από τον ΕΦΚΑ;
ΕΦΚΑ: Ο ΕΦΚΑ συνεχίζει κανονικά το πρόγραμμα τηλεφωνικών κλήσεων για να βοηθήσει δημόσιους και ιδιωτικούς υπαλλήλους να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους πριν την αίτηση συνταξιοδότησης.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Ο ΕΦΚΑ συνεχίζει κανονικά το πρόγραμμα τηλεφωνικών κλήσεων για να βοηθήσει δημόσιους και ιδιωτικούς υπαλλήλους να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους πριν την αίτηση συνταξιοδότησης. Περίπου 1.500 δημόσιοι υπάλληλοι και 350 ιδιωτικοί υπάλληλοι θα λάβουν τηλεφώνημα από το 1555 τον επόμενο μήνα, με σκοπό την κατάθεση των απαραίτητων εγγράφων για τη συνταξιοδότηση από τον ΕΦΚΑ.


Το πρόγραμμα τηλεφωνικών κλήσεων του ΕΦΚΑ, που αρχικά εφαρμόστηκε στον δημόσιο τομέα, επεκτάθηκε και στον ιδιωτικό τομέα. Από τον Ιανουάριο του 2024, ενημερώθηκαν οι πρώτοι 1.000 δημόσιοι υπάλληλοι που ήταν κοντά στη συνταξιοδότηση και κατέθεσαν τα δικαιολογητικά τους. Οι επόμενοι 1.000 θα ολοκληρώσουν τη διαδικασία τις επόμενες ημέρες.

Για τους ιδιωτικούς υπαλλήλους, το πρόγραμμα ξεκίνησε την 1η Απριλίου 2024, περιλαμβάνοντας 200 υπαλλήλους, εκ των οποίων οι 100 από την Αθήνα και οι 100 από τη Βόρεια Ελλάδα.

Οι κλήσεις έχουν στόχο να ενημερώσουν τους μελλοντικούς συνταξιούχους για τα απαραίτητα δικαιολογητικά 6 έως 12 μήνες πριν την υποβολή της αίτησης, ώστε να αποφεύγονται καθυστερήσεις.

Αυτό το πρόγραμμα φέρνει το κράτος κοντά στον πολίτη, καθιστώντας τη διαδικασία πιο άμεση και αποτελεσματική. Με την ολοκλήρωση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος του ΕΦΚΑ, η διαδικασία αυτή θα καλύπτει όλους τους ασφαλισμένους που πλησιάζουν στη σύνταξη.

Οι υπάλληλοι του 1555 ενημερώνουν όσους πλησιάζουν τα 67 έτη για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για τη συμπλήρωση του ΔΑΥΚ. Οι εξερχόμενες κλήσεις γίνονται από τις 9 π.μ. μέχρι τις 2 μ.μ. και από τις 5 μ.μ. μέχρι τις 9 μ.μ., ενώ το Σαββατοκύριακο από τις 9 π.μ. μέχρι τις 5 μ.μ. Κατά τη διάρκεια αυτών των κλήσεων, οι υπάλληλοι συλλέγουν απορίες και ερωτήματα των πολιτών, εξασφαλίζοντας ότι θα έχουν όλα τα απαραίτητα έγγραφα έγκαιρα.

Οι οδηγίες παρέχονται τηλεφωνικά και περιλαμβάνουν σαφείς κατευθύνσεις για την υποβολή των αιτήσεων και των απαραίτητων δικαιολογητικών, χωρίς να ζητούνται ποτέ κωδικοί πρόσβασης ή άλλα συνθηματικά.

Ο ΕΦΚΑ, ασκώντας τα καθήκοντά του σύμφωνα με τη νομοθεσία, χρησιμοποιεί τα στοιχεία που έχει ήδη στη διάθεσή του για να παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με τη συνταξιοδότηση, διευκολύνοντας τους ασφαλισμένους στη διαδικασία αυτή.