Η διοίκηση του e-ΕΦΚΑ ανακοίνωσε ότι η διαδικασία έκδοσης ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωσης ληξιαρχικών στοιχείων γίνεται πλέον κατόπιν ραντεβού με το τοπικό υποκατάστημα του οργανισμού, καθώς δεν υφίστανται πλέον οι συνθήκες που επέβαλλαν έκτακτα μέτρα και την απομακρυσμένη εξυπηρέτηση από το προσωπικό του ΕΦΚΑ.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, οι ιδιώτες μπορούν να κλείσουν ραντεβού μέσω της εθνικής διαδικτυακής πύλης (gov.gr) ή της ιστοσελίδας ηλεκτρονικής υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, χρησιμοποιώντας τα διαπιστευτήριά τους στο Taxisnet.
Ακολουθώντας απλά βήματα, μπορούν να επιλέξουν το υποκατάστημα και το τμήμα που επιθυμούν να επισκεφτούν και να προγραμματίσουν αυτόματα το πρώτο διαθέσιμο ραντεβού. Την ημέρα του ραντεβού, χρειάζεται μόνο να φτάσουν λίγα λεπτά νωρίτερα για να εξυπηρετηθούν έγκαιρα και με ασφάλεια.
«Σε κάθε περίπτωση, το προσωπικό του e-ΕΦΚΑ χειρίζεται με μεγάλη ευαισθησία επείγουσες καταστάσεις που σχετίζονται με την έκδοση ασφαλιστικής ικανότητας και την ενημέρωση στοιχείων μητρώου», τονίζει ο e-ΕΦΚΑ.