Η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων ενημερώνει τις επιχειρήσεις ότι έχει ενεργοποιηθεί η δυνατότητα διορθώσεων και προσθηκών στο Μητρώο POS. Είναι σημαντικό να υπενθυμίσουμε ότι το Μητρώο POS έχει κατασκευαστεί χρησιμοποιώντας δεδομένα που λαμβάνονται από τους παρόχους υπηρεσιών POS από την ΑΑΔΕ. Όμως μέχρι αυτό το σημείο, το Μητρώο έχει επεξεργαστεί ουσιαστικά 2,5 εκατομμύρια εγγραφές. Ενώ οι εγγραφές περιλαμβάνουν πάνω από 1 εκατομμύριο μεμονωμένα τερματικά POS.
Προθεσμία έως τις 31 Οκτωβρίου
Από χτες 20 Οκτωβρίου έως τις 31 Οκτωβρίου 2023, οι επιχειρήσεις έχουν το δικαίωμα να διορθώσουν και να ενημερώσουν την κατάσταση των ενεργών τερματικών POS τους. Για να το κάνουν μπορούν να χρησιμοποιήσουν την ψηφιακή πύλη myAADE στην ενότητα «Εγγραφή και επικοινωνία – Στοιχεία επιχείρησης». Αυτό περιλαμβάνει τη δήλωση τυχόν τερματικών POS που ίσως να μην περιλαμβάνονται στα δεδομένα από τους παρόχους υπηρεσιών.
Για λόγους σαφήνειας, το «ενεργό» αφορά τερματικά POS που είναι σε θέση να διεκπεραιώνουν συναλλαγές με κάρτα:
- είτε χρησιμοποιούνται επί του παρόντος,
- είτε βρίσκονται σε κατάσταση αναμονής, έτοιμα να αναλάβουν σε περίπτωση λειτουργικών ζητημάτων ή έκτακτης ανάγκης.
Ταυτόχρονα, έχει δημιουργηθεί ειδική ιστοσελίδα στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ, με τίτλο «POS – Διασύνδεση Συστημάτων Μετρητών». Εδώ η ΑΑΔΕ παρέχει πληροφορίες σε επιχειρήσεις και διάφορους ενδιαφερόμενους φορείς (λογιστές, πάροχοι υπηρεσιών κ.λπ.) σχετικά με:
- Συγκεκριμένες αρμοδιότητες κάθε εμπλεκόμενου μέρους.
- Επίσης διαθέσιμες επιλογές για ταμειακές μηχανές και τερματικά POS.
- Χρονοδιάγραμμα του έργου και ενημερώσεις προόδου.