Χρήστος Κυριαζής: Ο Χρήστος Κυριαζής είχε κάνει τη δική του διαδρομή στο ελληνικό τραγούδι, σημειώνοντας επιτυχίας τη δεκαετία του ’90. Η μεγαλύτερη ίσως επιτυχία του ήταν το τραγούδι «Μου θυμίζεις τη μάνα μου», με το βίντεο κλιπ στη Σαντορίνη με την Βάνα Μπάρμπα. Ο δίσκος με το εν λόγω τραγούδι είχε γίνει πλατινένιος.
Ακολούθησαν τα «Έχω κλάψει», «Επιμένω», «Έλα μωράκι μου», «Τα τσιγάρα τα ποτά και τα ξενύχτια» όλα σε μουσική και στίχους δικούς του.
Ο Χρήστος Κυριαζής εργαζόταν ως επιπλοποιός και στράφηκε στη συνέχεια στο τραγούδι που ήταν και το μεγάλο του χόμπι.
Σε συνέντευξή του πριν λίγα χρόνια στο Newsbeast είχε μιλήσει για τη διαδρομή του αυτή από το έπιπλο στο τραγούδι και πάλι πίσω στο έπιπλο.
«Από μικρός έπαιζα μουσική. Είχαμε φτιάξει με τους φίλους μου ένα συγκρότημα, τις Πρόκες. Ο πατέρας μου ήταν αξιωματικός στο Βασιλικό Ναυτικό τότε και τα αδέλφια μου φτιάχνανε έπιπλα.
Κάποια στιγμή μου είπαν να ασχοληθώ κι εγώ με τα έπιπλα. Δέχτηκα αρκεί να κάναμε και δικά μου σχέδια. Η κιθάρα όμως δίπλα, πάντα. Στο αυτοκίνητο, στο μαγαζί, στο μπάνιο, παντού. Χωρίς κιθάρα δεν μπορώ. Δεν έχω πει ποτέ τραγούδι αλλουνού. Ούτε έχω πάρει στίχους από άλλους».
Είχε μιλήσει ακόμη και για το πώς οι δισκογραφικές απέρριπταν το τραγούδι που τον καθιέρωσε, το «Μου θυμίζεις τη μάνα μου» γελώντας. Όλοι, εκτός από τη Sony.
«Όταν ο Αντώνης Τουρκογιώργης , ο πιο σημαντικός συνεργάτης μου, ενοχρηστρωτής και παραγωγός, στενός μου φίλος και Πειραιώτης, είχε πάει στις εταιρείες το «Έχω κλάψει», το «Μου θυμίζεις τη μάνα μου» γελούσανε με τα τραγούδια μου. Όμως εγώ αυτό ένιωθα, αυτό ήθελα να πω. Έξι εταιρείες είπαν όχι και η Sony είπε ναι. Έγιναν επιτυχίες και οι άλλοι μετά τραβούσανε τα μαλλιά τους», έλεγε τότε ο Χρήστος Κυριαζής.