Γενικές Ειδήσεις

Webex Διαδικτυακή τάξη : Δες πως θα φτιάξεις τον λογαριασμό σου

Webex Διαδικτυακή τάξη : Δες πως θα φτιάξεις τον λογαριασμό σου
Webex Διαδικτυακή τάξη: Το webex μπήκε και ήρθε για να μείνει για τα καλά στην ζωή μας όπως δείχνουν τα πράγματα γι αυτό και εμείς σου δείχνουμε τα βήματα για να συνδεθείς σωστά.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Παρακάτω ακολουθούν απλά βήματα για να καταφέρεις να συνδεθείς στην διαδικτυακή σου τάξη χωρίς να αγχώνεσθε μήπως δεν τα καταφέρετε. Ευτυχώς για εσάς τα βήματα είναι πολύ απλά οπότε απλά διαβάστε και ξεκινήστε να δημιουργείτε τον δικό σας λογαριασμό αν είστε μαθητής και την δική σας διαδικτυακή τάξη αν είστε δάσκαλοι.


Οι καθηγητές που πρέπει να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα Webex  πρέπει
να δημιουργήσουν ένα λογαριασμό στο Webex Meetings για  να έχουν  υλοποίησης προγραμματισμένων μαθημάτων.
Αρχικά μεταβείτε στο σύνδεσμο

θα σας έρθει στο mail ένας εξαψήφιος κωδικός  τον οποίο
θα  εισάγετε.

Μετά στην πλατφόρμα βάζουμε τα στοιχεία που ζητούνται.

Κατά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ενημερωνόμαστε ότι δημιουργήσαμε έναν επιτυχή λογαριασμό.

Η παραπάνω εργασία αποθηκεύετε και στην συνέχεια χρησιμοποιείται τον προσωπικό
λογαριασμό για να δημιουργήσετε Συνεδρίες Τηλεκπαίδευσης μέσω της  υπηρεσίας
Webex Meetings.

Πως δημιουργούμε ένα meeting

Κάνουμε login στην πλατφόρμα Webex μας εμφανίζεται το dashboard . Και έτσι
δημιουργήσουμε ένα νέο meeting. Εν συνέχεια  επιλέγουμε το αρχικά κουμπί “Meetings”  το οποίο βρίσκεται στην αριστερή
πλευρά της οθόνης.

Μετά πατάμε το κουμπί “Schedule”. Στα εμφανιζόμενα πεδία κάνουμε την επιλογή
Meeting topic . Για το πεδίο συνθηματικό password
εισάγουμε  έναν δικό μας κωδικό πρόσβασης  για την συγκεκριμένη συνεδρία. Στην
συνέχεια ορίζουμε εμείς και τα πεδία Date, Time και Duration  όπως και την ημερομηνία διεξαγωγής της
συνεδρίας, όπως και την ώρα που θα γίνει το μάθημα.

Η διαδικασία ολοκληρώνεται με το πάτημα του κουμπιού “Schedule”. Αφού λοιπόν καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε την δημιουργία της συνεδρίας, πρέπει να εισάγουμε τον τίτλο της και αν  Πατήσουμε πάνω σε αυτήν θα δούμε ότι θα  εμφανίσει
αναλυτικά τα στοιχεία της. Επίσης και ένα σύνδεσμος (meeting link) όπου μπορούμε να
στείλουμε στους συμμετέχοντες – φοιτητές του μαθήματος που δημιουργήσαμε. Η αποστολή του κάθε συνδέσμου μπορεί πολύ απλά να διεξαχθεί είτε με την βοήθεια τησ διαδικτυακής πλατφόρμας e-class με μία απλή ανάρτηση, είτε με μία αποστολή του συνδέσμου στους φοιτητές-μαθητές.