Ενώ υπήρχαν άλλα εργαλεία για να βοηθήσουν τους χρήστες να βρουν αυτές τις πληροφορίες, ο νέος χάρτης παρέχει μια πραγματικά διαδραστική εμπειρία που επιτρέπει στους χρήστες να ανακαλύπτουν, να συγκρίνουν και να εργάζονται με τα δεδομένα σε οπτική μορφή. Προσδόκιμο ζωής κατά τη γέννηση για τις απογραφές των ΗΠΑ, 2010-2015.
Το πραγματικό μεγαλείο του χάρτη βρίσκεται στα ίδια τα δεδομένα, αποκαλύπτει η Betzaida Tejada-Vera, η στατιστική που διαχειρίζεται την ανάπτυξη της οπτικοποίησης.
Τι δεδομένα εμφανίζονται στον χάρτη
- Τα δεδομένα που εμφανίζονται στον χάρτη προέρχονται από το Πρόγραμμα Εκτιμήσεων Ζωής Μικρής Περιοχής των ΗΠΑ (USALEEP) , το οποίο ρίχνει νέο φως στην υγεία του έθνους μας, υπολογίζοντας εκτιμήσεις προσδόκιμου ζωής για σχεδόν 70.000 μεμονωμένες αμερικανικές απογραφές, καλύπτοντας και τις 50 πολιτείες και την Ουάσινγκτον. Αυτό το έργο ήταν μια μοναδική συνεργασία μεταξύ της NCHS, της Εθνικής Ένωσης Στατιστικών και Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Υγείας και του Ιδρύματος Robert Wood Johnson.
- Οι εκτιμήσεις του USALEEP παρείχαν την πιο αναλυτική ματιά μας μέχρι σήμερα στις διαφορές που μπορεί να υπάρχουν μεταξύ των ανθρώπων που ζουν στις ίδιες περιοχές. Τα αποτελέσματα έδειξαν για πρώτη φορά πώς τα δεδομένα σε επίπεδο νομού ενδέχεται να μην είναι αρκετά για να καταγράψουν τις ανισότητες υγείας μεταξύ των κοινοτήτων μας.
- Ο νέος χάρτης κάνει ένα τεράστιο άλμα στο πώς μπορούμε να αλληλεπιδράσουμε με αυτά τα πρωτοποριακά δεδομένα. Όμως, η δημιουργία μιας τόσο λεπτομερούς οπτικοποίησης απαιτούσε μεγάλο σχεδιασμό και πολλή καινοτόμο επίλυση προβλημάτων , από την πλευρά των στατιστικολόγων και των προγραμματιστών του DVS.
Τα χαρακτηριστικά του χάρτη
- Ήθελαν να δημιουργήσουν έναν χάρτη πολλαπλών επιπέδων με ένα σχέδιο «πολυεπίπεδη». Η οπτικοποίηση θα πρέπει επίσης να είναι 100% διαδραστική. Περιέχει όλες τις απογραφές γι αυτό να είστε διαισθητικοί, χρήσιμοι, να είστε σταθεροί στο πρόγραμμα περιήγησης ιστού. και να ενημερώνεστε.
- Πολλά από τα συνηθισμένα εργαλεία μας δεν μπόρεσαν να διαχειριστούν την πολυπλοκότητα και το εύρος του έργου. Θα δοκιμάζαμε διαφορετικές μεθόδους και η απεικόνιση θα συντριβόταν ξανά και ξανά.