Ειδικότερα, το τραγικό συμβάν σημειώθηκε στη γραμμή 1 στις 04:05, όταν η ειδική μηχανή λείανσης με εκκίνηση από την Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να κινείται ανεξέλεγκτη, έως ότου τελικά συγκρουστεί στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου με άλλο τρένο που είχε τοποθετήσει εκεί η ΣΤΑΣΥ, με σκοπό να ανακόψει την πορεία της.
Τραγικό δυστύχημα που στοίχησε τη ζωή ενός 41χρονου εργάτη, σημειώθηκε τα ξημερώματα της Τρίτης (16/11) στις γραμμές του ΗΣΑΠ στο ύψος του σταθμού Αττική, όταν ειδική μηχανή λείανσης συγκρούστηκε με επιβατικό συρμό. Από τη σύγκρουση, ακόμα δύο εργάτες τραυματίστηκαν και μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο.
Ειδικότερα, το τραγικό συμβάν σημειώθηκε στη γραμμή 1 στις 04:05, όταν η ειδική μηχανή λείανσης με εκκίνηση από την Κηφισιά, παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να κινείται ανεξέλεγκτη, έως ότου τελικά συγκρουστεί στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου με άλλο τρένο που είχε τοποθετήσει εκεί η ΣΤΑΣΥ, με σκοπό να ανακόψει την πορεία της.
Μέσα στο μηχάνημα βρισκόντουσαν 5 εργαζόμενοι που πήδηξαν στις ράγες, με αποτέλεσμα να τραυματιστούν τρία άτομα, δύο Ελληνες κι ένας Ολλανδός μέλη του συνεργείου, οι οποίοι διακομίστηκαν στο «Γεννηματάς», όπου τελικά ο ένας από τους Έλληνες κατέληξε.
Ο Νίκος Χαιρέτας, διευθύνων σύμβουλος της ΣΤΑΣΥ ανέφερε στην ΕΡΤ, πως το “δυστύχημα συνέβη στη γραμμή 1 όταν ειδική μηχανή λείανσης που είχε ξεκινήσει από την Κηφισιά παρουσίασε βλάβη στα φρένα με αποτέλεσμα να αρχίσει να κινείται ανεξέλεγκτα προτού τελικά συγκρουστεί με άλλο τρένο, στο ύψος του σταθμού του Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε τοποθετήσει εκεί η αρμόδια υπηρεσία της ΣΤΑΣΥ προκειμένου να σταματήσει την πορεία της”.
Ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ
Όπως είπε ο εκπρόσωπός των εργαζομέων στη ΣΤΑΣΥ, ο Στράτος Ρεβύθης, “ο συρμός λείανσης δεν ήταν της ΣΤΑΣΥ ήταν εργολάβου το οποίο δεν ξέρουμε τι προδιαγραφές και πιστοποιήσεις είχε. Είναι νέοι συνεργάτες, δεν είναι οι παλιοί με τους οποίους συνεργαζόμασταν. Οι συρμοί της ΣΤΑΣΥ έχουν σύστημα που φρενάρει αυτόματα μόλις παρουσιαστεί βλάβη. Πρέπει να το δούμε σοβαρά το θέμα. Ένας άνθρωπος σκοτώθηκε και αρκετοί κινδύνευσαν“. Σύμφωνα με τον ίδιο, η ειδική λοκομοτίβα λείανσης έφθασε να τρέχει ανεξέλεγκτα στην κατηφόρα με 50 χλμ την ώρα. “Θα έφθανε στο Φάληρο αν δεν γινόταν η σύγκρουση”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ρεβύθης.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube