Γενικές Ειδήσεις

Εκπαίδευση ΗΠΑ: Η ικανότητα ανάγνωσης και μαθηματικών βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.

Εκπαίδευση ΗΠΑ: Η ικανότητα ανάγνωσης και μαθηματικών βρίσκεται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα.
Καθώς η φτώχεια έχει συνδεθεί με χειρότερες δοκιμασίες μεταξύ των παιδιών, είναι λογικό ότι τα σχολεία των μεγάλων πόλεων φέρουν μεγαλύτερο βάρος όσον αφορά τον αριθμό των παιδιών με μαθησιακά κενά. Με τις ελλείψεις εκπαιδευτικών να πλησιάζουν τα επίπεδα κρίσης, ο αντίκτυπος στα σχολεία των μεγάλων πόλεων είναι επίσης μεγαλύτερος λόγω των μεγαλύτερων τάξεων που είναι χαρακτηριστικές σε αυτές τις περιοχές.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Εκπαίδευση ΗΠΑ: Εδώ είναι μια πιο προσεκτική ματιά στο ποιοι μένουν πίσω Οι ανησυχίες για την κατάσταση της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ συζητούνται στις κοινότητες σε ολόκληρη τη χώρα εδώ και δεκαετίες και η πανδημία COVID-19 έφερε αυτές τις συζητήσεις -και τον επείγοντα χαρακτήρα τους- ακόμη περισσότερο στο προσκήνιο. Η στροφή προς τη μάθηση στο σπίτι σε συνδυασμό με άλλα προβλήματα, όπως οι ελλείψεις εκπαιδευτικών και το βεβαρημένο πολιτικό τοπίο, έχουν επηρεάσει τις βασικές ικανότητες των μαθητών – και αυτό φαίνεται στις βαθμολογίες των εξετάσεων. Κάθε χρόνο, η Εθνική Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Προόδου (National Assessment of Educational Progress) δημοσιεύει πληροφορίες σχετικά με τις αξιολογήσεις ανάγνωσης και μαθηματικών για να δώσει μια εικόνα της συνολικής κατάστασης της εκπαίδευσης στις ΗΠΑ ανά επίπεδο βαθμίδας. Μεταξύ άλλων θεμάτων, η κάρτα αναφοράς NAEP μοιράζεται βαθμολογίες στην ανάγνωση και τα μαθηματικά, δύο βασικά θέματα που αντιπροσωπεύουν την πρόοδο. Οι βαθμολογίες δημοσιεύονται από μαθητές των τάξεων 4, 8 και 12, ανάλογα με το έτος. Το HeyTutor ανέλυσε την Εθνική Αξιολόγηση της Εκπαιδευτικής Προόδου του 2022 από το Εθνικό Κέντρο Εκπαιδευτικών Στατιστικών του Υπουργείου Παιδείας για να δει πώς τα πήγαν οι διάφορες ομάδες μαθητών στις αξιολογήσεις ανάγνωσης και μαθηματικών τα τελευταία 20 χρόνια.


Μεταξύ άλλων πληροφοριών, τα δεδομένα δείχνουν μείωση της επάρκειας στην ανάγνωση και τα μαθηματικά μεταξύ των μαθητών της τέταρτης και της όγδοης τάξης. Υπάρχουν ανησυχητικές δημογραφικές τάσεις – με τις μειονοτικές ομάδες και τους μαθητές που ζουν σε συνθήκες φτώχειας να βιώνουν μερικές από τις πιο απότομες μειώσεις. Τα εκπαιδευτικά κέρδη έχουν ως επί το πλείστον διαβρωθεί από το 202 Ο εθνικός μέσος όρος για τις βαθμολογίες ανάγνωσης, κυρίως στις αρχές και στα μέσα της δεκαετίας του 2010, σημείωσε αύξηση κατά τα προηγούμενα 10 χρόνια, αλλά τα κέρδη αυτά άρχισαν να μειώνονται με την έναρξη της πανδημίας το 2020, με τις περισσότερες μέσες βαθμολογίες να βρίσκονται τώρα στο επίπεδο που ήταν το 2002 ή κάτω από αυτό. Τα δεδομένα διαφέρουν σημαντικά ανάλογα με τη φυλή των μαθητών – οι λευκοί, οι μαύροι και οι Ινδιάνοι/Ιθαγενείς της Αλάσκα παρουσίασαν την πιο έντονη πτώση, ενώ υπήρξε στην πραγματικότητα αύξηση των βαθμολογιών ανάγνωσης μεταξύ των παιδιών από την Ασία και τα νησιά του Ειρηνικού. Ίσως πιο αποκαλυπτικοί όσον αφορά τη συνολική κατανόηση της ανάγνωσης είναι αυτοί οι μέσοι όροι σε σύγκριση με τις ελάχιστες βαθμολογίες για τη βασική επίδοση – για την ανάγνωση στην 4η τάξη, η ελάχιστη βαθμολογία είναι 208- για την 8η τάξη, είναι 243. Οι μαύροι, οι ισπανόφωνοι και οι Ινδιάνοι/Ιθαγενείς της Αλάσκα της 4ης τάξης απέτυχαν να ανταποκριθούν σε αυτό το κριτήριο, αν και κάθε ομάδα κατάφερε να ξεπεράσει το ελάχιστο όριο της 8ης τάξης, αλλά με πολύ μικρή διαφορά. Οι λευκοί μαθητές και στις δύο βαθμίδες υπερβαίνουν κατά μέσο όρο το ελάχιστο όριο κατά 20-25 μονάδες περίπου. Δεδομένου ότι η κλίμακα βαθμολόγησης φτάνει μέχρι το 500, τα γενικά επίπεδα κατανόησης κειμένου, σίγουρα μετά την πανδημία, μόλις και μετά βίας φτάνουν το 50ο εκατοστημόριο. Η πτώση μετά το ξέσπασμα της COVID-19 δεν επηρέασε όλα τα παιδιά εξίσου

Ενώ είναι εμφανείς παρόμοιες τάσεις στις βαθμολογίες ανάγνωσης και μαθηματικών μεταξύ όλων των μαθητών, οι διάφορες φυλετικές και εθνοτικές ομάδες είχαν δραστικά διαφορετικές αφετηρίες. Οι λευκοί και οι Ασιάτες μαθητές και οι μαθητές δύο ή περισσότερων φυλών έχουν σταθερά υψηλότερες βαθμολογίες από τους μαύρους ή τους ισπανόφωνους μαθητές, για παράδειγμα. Έτσι, οι μέσες βαθμολογίες αυτών των ομάδων από το 2022 είναι αντίστοιχα υψηλότερες. Παρόλο που η πρόσφατη πτώση της επάρκειας στην ανάγνωση και τα μαθηματικά είναι εμφανής σε όλες τις φυλές, θα εξακολουθήσει να είναι επιτακτική ανάγκη να αντιμετωπιστούν οι εκπαιδευτικές ανισότητες για να υπάρξουν συνεχείς βελτιώσεις σε ολόκληρο τον μαθητικό πληθυσμό των ΗΠΑ. Οι μαθητές από μειονοτικές κοινότητες κινδυνεύουν περισσότερο από την πτώση των βαθμολογιών, καθώς μπορεί όχι μόνο να δουν πιο απότομη πτώση, αλλά και να εξετάζονται σε σταθερά χαμηλότερο επίπεδο από τους λευκούς συναδέλφους τους. Η πτώση που σημειώθηκε κατά την περίοδο της πανδημίας στις μέσες βαθμολογίες της όγδοης τάξης σε όλες τις ομάδες είναι ιδιαίτερα ανησυχητική, σύμφωνα με την Επίτροπο του Εθνικού Κέντρου Εκπαιδευτικών Στατιστικών Peggy Carr. Η ίδια δήλωσε στους New York Times: “[Η όγδοη] τάξη είναι αυτή η πύλη εισόδου σε πιο προχωρημένα μαθηματικά μαθήματα”. Διάγραμμα που δείχνει πώς οι βαθμολογίες ανάγνωσης με βάση την επιλεξιμότητα του προγράμματος γεύματος παρέμειναν σταθερές για δύο δεκαετίες.

Η φτώχεια εξακολουθεί να έχει μία από τις μεγαλύτερες επιπτώσεις στις βαθμολογίες των εξετάσεων Η φτώχεια έχει ιδιαίτερο αντίκτυπο όσον αφορά τους κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες που συμβάλλουν στο χάσμα στις βαθμολογίες στην εκπαίδευση. Κατά την αξιολόγηση του επιπέδου φτώχειας των μαθητών, ένας από τους δείκτες που χρησιμοποιούνται ως προσόντα είναι η συμμετοχή στο Εθνικό Πρόγραμμα Σχολικών Γεύματος. Αυτό το ομοσπονδιακά υποστηριζόμενο πρόγραμμα παρέχει γεύματα σε εκατομμύρια παιδιά με επισιτιστική ανασφάλεια κάθε χρόνο- η επιλεξιμότητα για το πρόγραμμα εξαρτάται από τα επίπεδα του εισοδήματος των νοικοκυριών. Από το 2002, υπάρχει μια σταθερή διαφορά περίπου 30 μονάδων τόσο στις βαθμολογίες ανάγνωσης όσο και στα μαθηματικά μεταξύ εκείνων που είναι επιλέξιμοι για τα προγράμματα σχολικών γευμάτων και εκείνων που δεν είναι.

Σύμφωνα με την Έρευνα Εισοδήματος και Συμμετοχής σε Προγράμματα του Γραφείου Απογραφής, περισσότερα από 33 εκατομμύρια παιδιά έλαβαν σχολικά γεύματα μέσω του NSLP το 2019 και λίγο περισσότερα από 21 εκατομμύρια έλαβαν δωρεάν σχολικά γεύματα. Το NSLP αποτέλεσε βασική πτυχή του εθνικού “δικτύου ασφαλείας” που βοήθησε τα άπορα παιδιά καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας, παρά το κλείσιμο των σχολείων και τους άλλους περιορισμούς στη μάθηση με φυσική παρουσία. Παρά τη διευρυμένη επιλεξιμότητα για συμμετοχή στο NSLP κατά τα δύο πρώτα έτη της πανδημίας και την επακόλουθη μείωση της επισιτιστικής ανασφάλειας μεταξύ των μαθητών, η διαφορά στις βαθμολογίες των εξετάσεων μεταξύ των ατόμων που βρίσκονταν πάνω και κάτω από το όριο της φτώχειας παρέμεινε. Για τον σκοπό αυτό, η έρευνα δείχνει ότι η ομοσπονδιακή βοήθεια για την πανδημία, αν και ισχυρή, απλώς δεν ήταν αρκετή για να μετριάσει την απώλεια μάθησης.

Οι μεγάλες πόλεις παρουσιάζουν ελαφρώς χαμηλότερες τάσεις από τις εθνικές τάσεις

Οι μεγάλες πόλεις έχουν σταθερά χειρότερες επιδόσεις από το σύνολο της χώρας, σύμφωνα με τα στοιχεία του NAEP. Το γεγονός αυτό δεν προκαλεί έκπληξη αν αναλογιστεί κανείς τις πτωτικές τάσεις μεταξύ των φυλετικών και εθνοτικών ομάδων, ιδίως των μαύρων και των ισπανόφωνων μαθητών, καθώς οι πληθυσμοί στις μεγάλες πόλεις τείνουν να είναι μεγαλύτεροι και πιο ποικιλόμορφοι φυλετικά. Τα μεγάλα αστικά δημόσια σχολεία δεν είναι απρόσβλητα από τη φτώχεια των μαθητών τους ούτε από την εθνική έλλειψη εκπαιδευτικών που επηρεάζει όλες τις γωνιές του εκπαιδευτικού συστήματος. Έρευνα του Συμβουλίου των Σχολείων των μεγάλων πόλεων διαπίστωσε ότι στα σχολεία των μεγάλων πόλεων υπάρχει 50% μεγαλύτερη πιθανότητα οι μαθητές να είναι φτωχοί. Καθώς η φτώχεια έχει συνδεθεί με χειρότερες δοκιμασίες μεταξύ των παιδιών, είναι λογικό ότι τα σχολεία των μεγάλων πόλεων φέρουν μεγαλύτερο βάρος όσον αφορά τον αριθμό των παιδιών με μαθησιακά κενά. Με τις ελλείψεις εκπαιδευτικών να πλησιάζουν τα επίπεδα κρίσης, ο αντίκτυπος στα σχολεία των μεγάλων πόλεων είναι επίσης μεγαλύτερος λόγω των μεγαλύτερων τάξεων που είναι χαρακτηριστικές σε αυτές τις περιοχές.