8 Λέξεις: Ο Μάρκος μαθαίνει για τις ενοχλήσεις που έχει ο Οδυσσέας με τα μάτια του, του τηλεφωνεί κι εκδηλώνει το ενδιαφέρον του παρόλη την ψυχρή ατμόσφαιρα που επικρατεί ανάμεσά τους. Παράλληλα, η Έρση εντοπίζει χρωματικά λάθη σε πίνακα του Οδυσσέα, αλλά εκείνος υποβαθμίζει το γεγονός και τα μπαλώνει. Η Ελεονώρα αφηγείται όλο το βρόμικο παρελθόν του Αιμίλιου στον Έκτορα, ενώ εκείνος την ηχογραφεί.
Ο Άκης παρακαλάει την Αποστολία να γυρίσει στο σπίτι, αλλά αυτή δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένη να μπει πάλι στο ίδιο συναισθηματικό αδιέξοδο και η απάντησή της απογοητεύει τον Άκη, που δείχνει να έχει επενδύσει πολλά στην παρουσία της κοντά του.
Η Μάγδα, πληγωμένη από τις αποκαλύψεις της Ελεονώρας ζητάει με επιμονή εξηγήσεις από τον Αιμίλιο, αλλά αυτός πολύ ψύχραιμος και με θράσος, το γυρίζει εναντίον της, ενώ σηκώνεται και φεύγει από το σπίτι δήθεν θιγμένος από την έλλειψη εμπιστοσύνης προς το πρόσωπό του. Επίσης, περνάει τη νύχτα με την Ελισάβετ. Στο μεταξύ, ο Άκης ρίχνει ένα τελευταίο βρίσιμο στον Αλέκο που πια δείχνει να βγαίνει οριστικά από τις ζωές όλης της οικογένειας, αν κι αυτό δεν είναι σίγουρο. Ο Οδυσσέας εξακολουθεί να ανησυχεί πολύ για τα μάτια του, ενώ ακόμα περισσότερο ανησυχούν η Ναυσικά με τον Μάρκο, οι οποίοι λόγω της επιστημονικής τους ιδιότητας δείχνουν να γνωρίζουν πολλά πράγματα και το μυαλό τους πάει στο χειρότερο. Ο Έκτορας και ο αστυνόμος Βρανάς, κατόπιν συνεννόησης στήνουν ένα σκηνικό παγίδας, που όμως αποδεικνύεται πιο επικίνδυνο απ’ ό,τι περίμεναν.