Οι αξιωματούχοι του Χονγκ Κονγκ έχουν επανειλημμένα δηλώσει ότι θα επαναλειτουργήσουν την πόλη μόνο σταδιακά και έχουν απορρίψει τις εκκλήσεις για άρση των υπόλοιπων περιορισμών.
Cathay Pacific: Η Cathay Pacific δήλωσε τη Δευτέρα ότι δεν αναμένει να επιστρέψει στα προ-πανδημίας επίπεδα ταξιδιών μέχρι το τέλος του 2024, υπογραμμίζοντας πόσο καιρό μπορεί να πάρει η επιστροφή της αεροπορικής εταιρείας του Χονγκ Κονγκ στην κανονικότητα. Το Χονγκ Κονγκ επέβαλε μερικούς από τους αυστηρότερους ταξιδιωτικούς περιορισμούς στον κόσμο κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού και εγκατέλειψε την υποχρεωτική καραντίνα για όλες τις διεθνείς αφίξεις μόλις τον Σεπτέμβριο. Οι περιορισμοί απέκλεισαν μια από τις κάποτε πιο συνδεδεμένες πόλεις της Ασίας και έπληξαν τις επιχειρήσεις που εξαρτώνται από τα ταξίδια, συμπεριλαμβανομένης της ναυαρχίδας του αερομεταφορέα.
Σε δήλωση που εξέδωσε τη Δευτέρα, ο διευθύνων σύμβουλος Augustus Tang δήλωσε ότι η αεροπορική εταιρεία “βρίσκεται σε καλό δρόμο για την επίτευξη του στόχου της να λειτουργήσει έως το ένα τρίτο των επιπέδων χωρητικότητας επιβατικών πτήσεων πριν από την πανδημία μέχρι το τέλος του 2022”. Εάν επιτευχθεί, ο Τανγκ δήλωσε ότι αυτό θα αντιπροσωπεύει διπλασιασμό της χωρητικότητας από τον Αύγουστο, τον μήνα πριν από την άρση των αναγκαστικών κανόνων καραντίνας που ίσχυαν για περισσότερα από δύο χρόνια. Αλλά το ταξίδι για την επιστροφή στην πλήρη χωρητικότητα παραμένει μακρύ. Η Cathay δήλωσε ότι ελπίζει να λειτουργεί σε ποσοστό περίπου 70% “μέχρι το τέλος του 2023 με στόχο να επιστρέψει στα προ της πανδημίας επίπεδα μέχρι το τέλος του 2024”. Ο Τανγκ θα αντικατασταθεί από τον επίσης βετεράνο διευθυντή της Cathay Ρόναλντ Λαμ την 1η Ιανουαρίου.
Ενώ ο αριθμός των πτήσεων προς το Χονγκ Κονγκ έχει αυξηθεί μετά τον τερματισμό της υποχρεωτικής καραντίνας από την κυβέρνηση, το αεροδρόμιο εξακολουθεί να βρίσκεται πολύ πίσω από τους ανταγωνιστές του. Το αεροδρόμιο του Χονγκ Κονγκ διεκπεραίωσε 755.000 επιβάτες τον Οκτώβριο, περίπου το 13% του αριθμού που διεκπεραίωνε πριν από την πανδημία. Αντίθετα, ο αντίπαλος κόμβος της Σιγκαπούρης διακίνησε 3,42 εκατομμύρια επιβάτες τον Σεπτέμβριο, το 63% των προ της πανδημίας επιπέδων. Η Singapore Airlines, η οποία ήδη προβλέπει ότι θα έχει φτάσει στο 76% της χωρητικότητάς της μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους, μετέφερε 1,46 εκατομμύρια άτομα τον Σεπτέμβριο, έναντι 265.845 επιβατών της Cathay Pacific. Ενώ οι ταξιδιώτες στο Χονγκ Κονγκ δεν χρειάζεται πλέον να μπαίνουν σε καραντίνα, τους απαγορεύεται η είσοδος σε μπαρ και εστιατόρια για τις τρεις πρώτες ημέρες και πρέπει να υποβάλλονται σε πολλαπλούς γύρους εξετάσεων.
Η χρήση μάσκας παραμένει υποχρεωτική, ακόμη και σε εξωτερικούς χώρους, και διάφορα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης παραμένουν. Τα σύνορα με την ηπειρωτική Κίνα παραμένουν σχεδόν κλειστά προς το παρόν, καθώς το Πεκίνο εμμένει στην αυστηρή στρατηγική του για μηδενική μόλυνση. Οι ταξιδιωτικές οργανώσεις έχουν προειδοποιήσει ότι το Χονγκ Κονγκ δεν θα δει ουσιαστική επιστροφή επισκεπτών μέχρι να αρθεί η τριήμερη περίοδος παρακολούθησης και οι περισσότεροι άλλοι περιορισμοί. Οι αξιωματούχοι του Χονγκ Κονγκ έχουν επανειλημμένα δηλώσει ότι θα επαναλειτουργήσουν την πόλη μόνο σταδιακά και έχουν απορρίψει τις εκκλήσεις για άρση των υπόλοιπων περιορισμών.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube