Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Vodafone Βusiness : Ανέλαβε το Market Pass

Vodafone Βusiness : Ανέλαβε το Market Pass

To Vodafone Βusiness ανέλαβε τον σχεδιασμό , Υλοποίηση και λειτουργία του Market Pass.

To Vodafone Βusiness ως ανάδοχος του διαγωνισμού που διενεργήθηκε από την «Κοινωνία της Πληροφορίας» για το έργο: «Σχεδιασμός Υλοποίηση και Λειτουργία του Συστήματος για την χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης από τον κρατικό προϋπολογισμό με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους των νοικοκυριών λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη τιμών καταναλωτή (MARKET PASS)», ολοκλήρωσε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της εν λόγω εφαρμογής.

Στο πλαίσιο της σύμβασης, τo Vodafone Βusiness παρέδωσε μια διαλειτουργική και φιλική προς το χρήστη εφαρμογή με βάση τις προδιαγραφές που ορίστηκαν από την διαγωνιστική διαδικασία.

Ο Γιώργος Τζανετάκος, Γενικός Διευθυντής του Vodafone Business, δήλωσε σχετικά: «Το Vodafone Business εξακολουθεί να συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του δημόσιου τομέα μέσα από την ανάληψη έργων τεχνολογίας με σημαντικά οφέλη τόσο για τους πολίτες όσο και για τους ίδιους τους οργανισμούς. Η ομάδα του Vodafone Business συνεχίζει τη δυναμική της πορεία υποστηρίζοντας τους Δημόσιους φορείς, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πολιτών όντας περισσότερο αποδοτικοί, ευέλικτοι και ανθεκτικοί.»

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Εκδήλωση ενημέρωσης για τις εφαρμογές "Έξυπνες Πόλεις" του Vodafone Business & Δημόκριτος

Επάρκεια στις ψηφιακές δεξιότητές τους βλέπουν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί

Freedom Pass: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα 50 δωρεάν GB για τους 15-17

Vodafone: Πρόγραμμα τηλεϊατρικής εκμηδενίζει τις αποστάσεις

Πρόγραμμα τηλεϊατρικής: σε 100 απομακρυσμένες & ακριτικές περιοχές

Τα νέα τηλεφωνικά νούμερα του ΕΟΠΥΥ & οι χρεώσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Close Icon