Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Vodafone Βusiness : Ανέλαβε το Market Pass

Vodafone Βusiness : Ανέλαβε το Market Pass

To Vodafone Βusiness ανέλαβε τον σχεδιασμό , Υλοποίηση και λειτουργία του Market Pass.


To Vodafone Βusiness ως ανάδοχος του διαγωνισμού που διενεργήθηκε από την «Κοινωνία της Πληροφορίας» για το έργο: «Σχεδιασμός Υλοποίηση και Λειτουργία του Συστήματος για την χορήγηση οικονομικής ενίσχυσης από τον κρατικό προϋπολογισμό με σκοπό την κάλυψη μέρους του αυξημένου κόστους των νοικοκυριών λόγω της σημαντικής αύξησης του δείκτη τιμών καταναλωτή (MARKET PASS)», ολοκλήρωσε το σχεδιασμό και την υλοποίηση της εν λόγω εφαρμογής.

Στο πλαίσιο της σύμβασης, τo Vodafone Βusiness παρέδωσε μια διαλειτουργική και φιλική προς το χρήστη εφαρμογή με βάση τις προδιαγραφές που ορίστηκαν από την διαγωνιστική διαδικασία.

Ο Γιώργος Τζανετάκος, Γενικός Διευθυντής του Vodafone Business, δήλωσε σχετικά: «Το Vodafone Business εξακολουθεί να συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του δημόσιου τομέα μέσα από την ανάληψη έργων τεχνολογίας με σημαντικά οφέλη τόσο για τους πολίτες όσο και για τους ίδιους τους οργανισμούς. Η ομάδα του Vodafone Business συνεχίζει τη δυναμική της πορεία υποστηρίζοντας τους Δημόσιους φορείς, ώστε να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των πολιτών όντας περισσότερο αποδοτικοί, ευέλικτοι και ανθεκτικοί.»

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Εκδήλωση ενημέρωσης για τις εφαρμογές "Έξυπνες Πόλεις" του Vodafone Business & Δημόκριτος

Επάρκεια στις ψηφιακές δεξιότητές τους βλέπουν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί

Freedom Pass: Άνοιξε η πλατφόρμα για τα 50 δωρεάν GB για τους 15-17

Vodafone: Πρόγραμμα τηλεϊατρικής εκμηδενίζει τις αποστάσεις

Πρόγραμμα τηλεϊατρικής: σε 100 απομακρυσμένες & ακριτικές περιοχές

Τα νέα τηλεφωνικά νούμερα του ΕΟΠΥΥ & οι χρεώσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

AstraZeneca Ελλάδας: Διπλή Διάκριση για Καινοτομία και Βιωσιμότητα

 Η AstraZeneca Ελλάδας αναδείχθηκε με δύο σημαντικές διακρίσεις στα Procurement Excellence Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την προώθηση της συμπερίληψης στην εφοδιαστική της αλυσίδα.

ΠΕΦ: Κινητήρια Δύναμη για Επενδύσεις και Κάλυψη 8,5 εκ. ΑΜΚΑ

Η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας 2025, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους, ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κ.κ. Ιερώνυμος Β', εκπρόσωποι της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπουργοί και βουλευτές, εκπρόσωποι θεσμικών και κρατικών φορέων, πλήθος ακαδημαϊκού και δημοσιογραφικού κόσμου.

Η Η Bayer Ελλάς στηρίζει το οικοσύστημα καινοτομίας

Η Bayer Ελλάς για 6η συνεχόμενη χρονιά συμμετείχε ενεργά στη διοργάνωση του συνεδρίου «Innovation Greece 6.0: Η Καινοτομία στην Ελλάδα και οι φορείς που τη στηρίζουν», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 29 και 30 Ιανουαρίου στις εγκαταστάσεις του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.

ELPEN: Αρωγός στις περιβαλλοντικές εκπαιδεύσεις

Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η ELPEN συνεργάστηκε με τον περιβαλλοντικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό We4all και το project του “Green Future”, στηρίζοντας δράσεις που προστατεύουν το περιβάλλον και ενισχύουν την τοπική κοινωνία που δραστηριοποιείται.

Close Icon