Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Vodafone Ελλάδας: Η Κάτια Σταθάκη αναλαμβάνει εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων

Vodafone Ελλάδας: Η Κάτια Σταθάκη αναλαμβάνει εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων

Vodafone Ελλάδας: Η Κάτια Σταθάκη (έως σήμερα Διευθύνουσα Σύμβουλος της Vodafone Αλβανίας) αναλαμβάνει εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων από την 1η Απριλίου 2023.

Η Vodafone Ελλάδας ανακοινώνει ότι η Κάτια Σταθάκη (έως σήμερα Διευθύνουσα Σύμβουλος της
Vodafone Αλβανίας) αναλαμβάνει εμπορική διευθύντρια καταναλωτικών προϊόντων από την 1 η
Απριλίου 2023. Η Κάτια Σταθάκη εντάχθηκε για πρώτη φορά στη Vodafone Ελλάδας το 2002 και ανέλαβε σημαντικούς εμπορικούς ρόλους, ενώ το 2016 έγινε Διευθύντρια εταιρικών πελατών.

Μεταξύ άλλων, η συμβολή της ήταν καταλυτική στην ανάπτυξη καινοτόμων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών, στη δημιουργία τμήματος έργων δημοσίου τομέα και στην προώθηση λύσεων για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των ελληνικών επιχειρήσεων. Το 2021 η Κάτια ανέλαβε Διευθύνουσα Σύμβουλος στη Vodafone Αλβανίας, και στα επιτεύγματα της περιλαμβάνονται η αύξηση των μεριδίων και εσόδων σε κινητή και σταθερή, το χαμηλότερο ως σήμερα churn πελατών και το υψηλότερο ποσοστό ικανοποίησης πελατών στην αγορά της Αλβανίας.

Ο Χάρης Μπρουμίδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Vodafone Ελλάδας, δήλωσε: «Με
πολλή χαρά υποδεχόμαστε εκ νέου στην οικογένεια της Ελλάδας την Κάτια. Είμαστε βέβαιοι ότι η
πολύτιμη εμπειρία της και η σημαντική πορεία της στο εξωτερικό καθώς και το πάθος της και η
ικανότητά της να εμπνέει ανθρώπους και ομάδες θα συμβάλουν καθοριστικά στην ακόμα πιο
επιτυχημένη πορεία της εταιρείας και στη δημιουργία και διάθεση προϊόντων και υπηρεσιών που
ανταποκρίνονται πάντοτε στις ανάγκες και στις προσδοκίες των πελατών μας».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

To Vodafone Βusiness ανέλαβε το Market Pass

Εκδήλωση ενημέρωσης για τις εφαρμογές "Έξυπνες Πόλεις" του Vodafone Business & Δημόκριτος

Επάρκεια στις ψηφιακές δεξιότητές τους βλέπουν οι Έλληνες εκπαιδευτικοί

Vodafone: Πρόγραμμα τηλεϊατρικής εκμηδενίζει τις αποστάσεις

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Close Icon