Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία



Συνολικά πάνω από 150 εκατ. ευρώ σχεδιάζει να δαπανήσει η Unilever για την ανανέωση της αλυσίδας εφοδιασμού του τομέα προϊόντων οικιακής φροντίδας στην Ευρώπη, δήλωσε στο Reuters ανώτερο στέλεχος, με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Η επένδυση αυτή ξεκίνησε στις αρχές του 2023 και θα συνεχιστεί μέχρι το 2026. H ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%. Ανώτατο στέλεχος είπε επίσης στο Reuters ότι η ευρωπαϊκή επιχείρηση προϊόντων οικιακής φροντίδας αυξάνει τις δαπάνες προώθησης, έρευνας και ανάπτυξης κατά 40%. Η Unilever δεν αποκάλυψε αυτό σε ποιο ποσό ανέρχεται σε ευρώ. «Επανασχεδιάζουμε πλήρως την αλυσίδα εφοδιασμού μας στην Ευρώπη», δήλωσε στο Reuters ο Eduardo Campanella, επικεφαλής της παγκόσμιας επιχείρησης προϊόντων οικιακής φροντίδας της Unilever. Είπε ότι οι αλλαγές βοηθούν τη Unilever να επανεπενδύσει σε καλύτερα προϊόντα, σε προωθητικές ενέργειες καταστημάτων και σε μια νέα στρατηγική μάρκετινγκ.


Η εταιρεία επίσης θέτει σε κατά προτεραιότητα ορισμένες μάρκες και αναβαθμίζει υπάρχοντα προϊόντα. «Η Ευρώπη ήταν αρκετά στάσιμη και μετά η ανάκαμψη (σε όλη την εταιρεία) ήταν ένα σοκ της κουλτούρας σε αυτόν τον οργανισμό», είπε ο Campanella, προσθέτοντας ότι η νέα στρατηγική βοήθησε την επιχείρησή του να «ξαναδιορθωθεί λίγο».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Diaverum ανακοινώνει το όραμα της για την ενίσχυση της νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα

Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3,7 δις στην Unilever India

Η GSK πωλεί μερίδιό της στην Unilever India για 3,35 δισ. δολάρια

23 εταιρίες τιμήθηκαν στα βραβεία Επιχειρηματικής Αριστείας

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ»

Αύριο 21 Νοεμβρίου, 11:00πμ στο Royal Olympic Hotel (Αίθουσα Templar’s Hall) διεξάγεται το 3ο Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ» που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας (ΕΕΔΥΥ) σε συνεργασία με την εταιρεία CMT Prooptiki.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

Close Icon