Μπορεί η ψηφιακή αλλαγή στα φαρμακεία να γίνεται αργά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι φαρμακοποιοί πρέπει να επαναπαυθούν υποστηρίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sanofi, Paul Hudson. «Σταματήστε το ρολόι» συμβουλεύει ο Paul Hudson για να εξετάσετε προσεκτικά τις ψηφιακές προτεραιότητες. Και πρόσθεσε ότι αντί να ακολουθήσει κάθε ψηφιακή προοπτική που έρχεται, η βιομηχανία θα πρέπει να σταματήσει και να διατυπώσει το σχέδιό της.
Στη Sanofi, όπου ανέλαβε τα ηνία τον περασμένο φθινόπωρο, ο Hudson έκανε ακριβώς αυτό – και αρκετά δημόσια. Σταμάτησε μια συνεργασία με την επιχείρηση Verily της Google, που ονομάστηκε Onduo. Ο Hudson επικεντρώθηκε απόλυτα στις ψηφιακές του φιλοδοξίες. Επιχείρησε να αναπτύξει την ψηφιακή αυτή φιλοσοφία και στους υπαλλήλους της εταιρίας, ενώ δεν αγνοεί ούτε την ψηφιακή θεραπευτική.
Ανταποκρινόμενος στις φιλοδοξίες του για δεδομένα και αναλύσεις σε ολόκληρη την Sanofi, ο Hudson επισήμανε ότι πρέπει να “αυξήσει την τεχνολογική αναβάθμιση” καθιστώντας τις ψηφιακές δεξιότητες προτεραιότητα “σε όλο το εργατικό δυναμικό – από το εργαστήριο μέχρι το εργοστάσιο στο executive office”.
Η βιομηχανία πρέπει να εγκαταλείψει τους “επί δεκαετίες παλιούς τρόπους εργασίας” υπέρ “πολιτισμών που ενθαρρύνουν τον πειραματισμό και αποδέχονται και μαθαίνουν από την αποτυχία”. Για παράδειγμα, σε ένα εργαστήριο Ε & Α που επισκέφθηκε πρόσφατα, ένα ρομπότ χειρίζεται το χρονοβόρο έργο της επεξεργασίας 200 πρωτεϊνών ταυτόχρονα, όλο το 24ωρο. Αυτό επιτρέπει στους επιστήμονες να επικεντρωθούν σε πιο πολύπλοκα καθήκοντα.
Τέλος, ο Hudson υπογράμμισε τη σημασία της αποφυγής της «επιφανειακής νοημοσύνης». Είπε ότι οι φαρμακευτικές εταιρείες δεν πρέπει να πηδούν άμεσα στην επόμενη μοντέρνα τεχνολογία, αλλά να εξετάσουν προσεκτικά ποιες νέες τεχνολογίες μπορούν να ωφελήσουν τις λειτουργίες τους. Πολλές μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες έχουν προσλάβει ψηφιακούς εκτελεστές τα τελευταία χρόνια με στόχο να ενισχύσουν την παραγωγή τους, την Ε & Α, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ και πολλά άλλα.
Η φαρμακοβιομηχανία σκοπεύει επίσης να εξοικονομήσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ, μειώνοντας το προσωπικό υποστήριξης, περικόπτοντας τους προϋπολογισμούς παραγωγής, δαπανώντας πιο έξυπνα τις αγορές και άλλα μέτρα. Η τεχνολογία είναι μέρος αυτού: Η εταιρεία έχει αυξήσει τις ταξιδιωτικές δαπάνες με τη φιλοξενία περισσότερων συναντήσεων στο διαδίκτυο και εξοικονομεί εκπαίδευση μέσω μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης.