Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Τα βήματα του CEO της Sanofi για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Τα βήματα του CEO της Sanofi για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή


Μπορεί η ψηφιακή αλλαγή στα φαρμακεία να γίνεται αργά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι φαρμακοποιοί πρέπει να επαναπαυθούν υποστηρίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sanofi, Paul Hudson. «Σταματήστε το ρολόι» συμβουλεύει ο Paul Hudson για να εξετάσετε προσεκτικά τις ψηφιακές προτεραιότητες. Και πρόσθεσε ότι αντί να ακολουθήσει κάθε ψηφιακή προοπτική που έρχεται, η βιομηχανία θα πρέπει να σταματήσει και να διατυπώσει το σχέδιό της.

Στη Sanofi, όπου ανέλαβε τα ηνία τον περασμένο φθινόπωρο, ο Hudson έκανε ακριβώς αυτό – και αρκετά δημόσια. Σταμάτησε μια συνεργασία με την επιχείρηση Verily της Google, που ονομάστηκε Onduo. Ο Hudson επικεντρώθηκε απόλυτα στις ψηφιακές του φιλοδοξίες. Επιχείρησε να αναπτύξει την ψηφιακή αυτή φιλοσοφία και στους υπαλλήλους της εταιρίας, ενώ δεν αγνοεί ούτε την ψηφιακή θεραπευτική.


Ανταποκρινόμενος στις φιλοδοξίες του για δεδομένα και αναλύσεις σε ολόκληρη την Sanofi, ο Hudson επισήμανε ότι πρέπει να “αυξήσει την τεχνολογική αναβάθμιση” καθιστώντας τις ψηφιακές δεξιότητες προτεραιότητα “σε όλο το εργατικό δυναμικό – από το εργαστήριο μέχρι το εργοστάσιο στο executive office”.

Η βιομηχανία πρέπει να εγκαταλείψει τους “επί δεκαετίες παλιούς τρόπους εργασίας” υπέρ “πολιτισμών που ενθαρρύνουν τον πειραματισμό και αποδέχονται και μαθαίνουν από την αποτυχία”. Για παράδειγμα, σε ένα εργαστήριο Ε & Α που επισκέφθηκε πρόσφατα, ένα ρομπότ χειρίζεται το χρονοβόρο έργο της επεξεργασίας 200 πρωτεϊνών ταυτόχρονα, όλο το 24ωρο. Αυτό επιτρέπει στους επιστήμονες να επικεντρωθούν σε πιο πολύπλοκα καθήκοντα.

Τέλος, ο Hudson υπογράμμισε τη σημασία της αποφυγής της «επιφανειακής νοημοσύνης». Είπε ότι οι φαρμακευτικές εταιρείες δεν πρέπει να πηδούν άμεσα στην επόμενη μοντέρνα τεχνολογία, αλλά να εξετάσουν προσεκτικά ποιες νέες τεχνολογίες μπορούν να ωφελήσουν τις λειτουργίες τους. Πολλές μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες έχουν προσλάβει ψηφιακούς εκτελεστές τα τελευταία χρόνια με στόχο να ενισχύσουν την παραγωγή τους, την Ε & Α, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ και πολλά άλλα.

Η φαρμακοβιομηχανία σκοπεύει επίσης να εξοικονομήσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ, μειώνοντας το προσωπικό υποστήριξης, περικόπτοντας τους προϋπολογισμούς παραγωγής, δαπανώντας πιο έξυπνα τις αγορές και άλλα μέτρα. Η τεχνολογία είναι μέρος αυτού: Η εταιρεία έχει αυξήσει τις ταξιδιωτικές δαπάνες με τη φιλοξενία περισσότερων συναντήσεων στο διαδίκτυο και εξοικονομεί εκπαίδευση μέσω μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024

Η Novartis καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Η Bayer Ελλάς :Προάγοντας την καινοτομία και την τεχνολογική μετάβαση στην υγεία

Για 4η χρονιά η Bayer Ελλάς συμμετείχε στο 4ο Φόρουμ Καινοτομίας, με θέμα «Η Καινοτομία πυλώνας της τεχνολογικής μετάβασης», που πραγματοποιήθηκε στις 13-14 Νοεμβρίου 2024 στο Ίδρυμα Ευγενίδειο.

Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ»

Αύριο 21 Νοεμβρίου, 11:00πμ στο Royal Olympic Hotel (Αίθουσα Templar’s Hall) διεξάγεται το 3ο Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ» που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας (ΕΕΔΥΥ) σε συνεργασία με την εταιρεία CMT Prooptiki.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας 2024: Δράσεις για ενημέρωση & ευαισθητοποίηση του κοινού

13-15 Νοεμβρίου 2024: Δωρεάν συμβουλευτική, προληπτικές εξετάσεις και ενημερωτικές ομιλίες για το κοινό σε συνεργασία με Δήμους της Αττικής Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία (ΕΠΕ) τιμά την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Πνευμονίας (12/11), υλοποιώντας ενημερωτικές δράσεις για το κοινό, προκειμένου να αυξηθεί η επαγρύπνηση για αυτή τη σοβαρή νόσο, που μπορεί να προσβάλει οποιονδήποτε

Close Icon