Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Τα βήματα του CEO της Sanofi για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Τα βήματα του CEO της Sanofi για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Μπορεί η ψηφιακή αλλαγή στα φαρμακεία να γίνεται αργά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι φαρμακοποιοί πρέπει να επαναπαυθούν υποστηρίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sanofi, Paul Hudson. «Σταματήστε το ρολόι» συμβουλεύει ο Paul Hudson για να εξετάσετε προσεκτικά τις ψηφιακές προτεραιότητες. Και πρόσθεσε ότι αντί να ακολουθήσει κάθε ψηφιακή προοπτική που έρχεται, η βιομηχανία θα πρέπει να σταματήσει και να διατυπώσει το σχέδιό της.

Στη Sanofi, όπου ανέλαβε τα ηνία τον περασμένο φθινόπωρο, ο Hudson έκανε ακριβώς αυτό – και αρκετά δημόσια. Σταμάτησε μια συνεργασία με την επιχείρηση Verily της Google, που ονομάστηκε Onduo. Ο Hudson επικεντρώθηκε απόλυτα στις ψηφιακές του φιλοδοξίες. Επιχείρησε να αναπτύξει την ψηφιακή αυτή φιλοσοφία και στους υπαλλήλους της εταιρίας, ενώ δεν αγνοεί ούτε την ψηφιακή θεραπευτική.

Ανταποκρινόμενος στις φιλοδοξίες του για δεδομένα και αναλύσεις σε ολόκληρη την Sanofi, ο Hudson επισήμανε ότι πρέπει να “αυξήσει την τεχνολογική αναβάθμιση” καθιστώντας τις ψηφιακές δεξιότητες προτεραιότητα “σε όλο το εργατικό δυναμικό – από το εργαστήριο μέχρι το εργοστάσιο στο executive office”.

Η βιομηχανία πρέπει να εγκαταλείψει τους “επί δεκαετίες παλιούς τρόπους εργασίας” υπέρ “πολιτισμών που ενθαρρύνουν τον πειραματισμό και αποδέχονται και μαθαίνουν από την αποτυχία”. Για παράδειγμα, σε ένα εργαστήριο Ε & Α που επισκέφθηκε πρόσφατα, ένα ρομπότ χειρίζεται το χρονοβόρο έργο της επεξεργασίας 200 πρωτεϊνών ταυτόχρονα, όλο το 24ωρο. Αυτό επιτρέπει στους επιστήμονες να επικεντρωθούν σε πιο πολύπλοκα καθήκοντα.

Τέλος, ο Hudson υπογράμμισε τη σημασία της αποφυγής της «επιφανειακής νοημοσύνης». Είπε ότι οι φαρμακευτικές εταιρείες δεν πρέπει να πηδούν άμεσα στην επόμενη μοντέρνα τεχνολογία, αλλά να εξετάσουν προσεκτικά ποιες νέες τεχνολογίες μπορούν να ωφελήσουν τις λειτουργίες τους. Πολλές μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες έχουν προσλάβει ψηφιακούς εκτελεστές τα τελευταία χρόνια με στόχο να ενισχύσουν την παραγωγή τους, την Ε & Α, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ και πολλά άλλα.

Η φαρμακοβιομηχανία σκοπεύει επίσης να εξοικονομήσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ, μειώνοντας το προσωπικό υποστήριξης, περικόπτοντας τους προϋπολογισμούς παραγωγής, δαπανώντας πιο έξυπνα τις αγορές και άλλα μέτρα. Η τεχνολογία είναι μέρος αυτού: Η εταιρεία έχει αυξήσει τις ταξιδιωτικές δαπάνες με τη φιλοξενία περισσότερων συναντήσεων στο διαδίκτυο και εξοικονομεί εκπαίδευση μέσω μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon