Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Τα βήματα του CEO της Sanofi για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Τα βήματα του CEO της Sanofi για τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή

Μπορεί η ψηφιακή αλλαγή στα φαρμακεία να γίνεται αργά, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι οι φαρμακοποιοί πρέπει να επαναπαυθούν υποστηρίζει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Sanofi, Paul Hudson. «Σταματήστε το ρολόι» συμβουλεύει ο Paul Hudson για να εξετάσετε προσεκτικά τις ψηφιακές προτεραιότητες. Και πρόσθεσε ότι αντί να ακολουθήσει κάθε ψηφιακή προοπτική που έρχεται, η βιομηχανία θα πρέπει να σταματήσει και να διατυπώσει το σχέδιό της.

Στη Sanofi, όπου ανέλαβε τα ηνία τον περασμένο φθινόπωρο, ο Hudson έκανε ακριβώς αυτό – και αρκετά δημόσια. Σταμάτησε μια συνεργασία με την επιχείρηση Verily της Google, που ονομάστηκε Onduo. Ο Hudson επικεντρώθηκε απόλυτα στις ψηφιακές του φιλοδοξίες. Επιχείρησε να αναπτύξει την ψηφιακή αυτή φιλοσοφία και στους υπαλλήλους της εταιρίας, ενώ δεν αγνοεί ούτε την ψηφιακή θεραπευτική.

Ανταποκρινόμενος στις φιλοδοξίες του για δεδομένα και αναλύσεις σε ολόκληρη την Sanofi, ο Hudson επισήμανε ότι πρέπει να “αυξήσει την τεχνολογική αναβάθμιση” καθιστώντας τις ψηφιακές δεξιότητες προτεραιότητα “σε όλο το εργατικό δυναμικό – από το εργαστήριο μέχρι το εργοστάσιο στο executive office”.

Η βιομηχανία πρέπει να εγκαταλείψει τους “επί δεκαετίες παλιούς τρόπους εργασίας” υπέρ “πολιτισμών που ενθαρρύνουν τον πειραματισμό και αποδέχονται και μαθαίνουν από την αποτυχία”. Για παράδειγμα, σε ένα εργαστήριο Ε & Α που επισκέφθηκε πρόσφατα, ένα ρομπότ χειρίζεται το χρονοβόρο έργο της επεξεργασίας 200 πρωτεϊνών ταυτόχρονα, όλο το 24ωρο. Αυτό επιτρέπει στους επιστήμονες να επικεντρωθούν σε πιο πολύπλοκα καθήκοντα.

Τέλος, ο Hudson υπογράμμισε τη σημασία της αποφυγής της «επιφανειακής νοημοσύνης». Είπε ότι οι φαρμακευτικές εταιρείες δεν πρέπει να πηδούν άμεσα στην επόμενη μοντέρνα τεχνολογία, αλλά να εξετάσουν προσεκτικά ποιες νέες τεχνολογίες μπορούν να ωφελήσουν τις λειτουργίες τους. Πολλές μεγάλες φαρμακευτικές εταιρείες έχουν προσλάβει ψηφιακούς εκτελεστές τα τελευταία χρόνια με στόχο να ενισχύσουν την παραγωγή τους, την Ε & Α, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ και πολλά άλλα.

Η φαρμακοβιομηχανία σκοπεύει επίσης να εξοικονομήσει 2 δισεκατομμύρια ευρώ, μειώνοντας το προσωπικό υποστήριξης, περικόπτοντας τους προϋπολογισμούς παραγωγής, δαπανώντας πιο έξυπνα τις αγορές και άλλα μέτρα. Η τεχνολογία είναι μέρος αυτού: Η εταιρεία έχει αυξήσει τις ταξιδιωτικές δαπάνες με τη φιλοξενία περισσότερων συναντήσεων στο διαδίκτυο και εξοικονομεί εκπαίδευση μέσω μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικής μάθησης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της AstraZeneca Ελλάδας κινούνται 100% με ηλεκτρικά οχήματα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Ν. Μπακατσέλος στο 23ο Ετήσιο Συνεδρίου Healthworld οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας

Οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας της χώρας: Η συνεργασία της πολιτικής ηγεσίας με τον ιδιωτικό τομέα, Η στήριξη της καινοτομίας .Ψηφιακός μετασχηματισμός

Η Diaverum ανακοινώνει το όραμα της για την ενίσχυση της νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα

 Diaverum, διεθνής όμιλος παροχής υπηρεσιών υγείας με έδρα τη Σουηδία και ηγέτιδα στον τομέα της νεφρικής φροντίδας παγκοσμίως, πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου, για να επισημάνει τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με το Εθνικό Σύστημα Υγείας για την αναβάθμιση της παροχής νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα, προς όφελος των ασθενών και των κοινοτήτων σε όλη τη χώρα.

Close Icon