Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Τα απόνερα της απόφασης Τραμπ για τιμή στις διαφημίσεις φαρμάκων

Τα απόνερα της απόφασης Τραμπ για τιμή στις διαφημίσεις φαρμάκων

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Την περασμένη εβδομάδα, η διοίκηση του Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι θα απαιτούσε στην πραγματικότητα  οι φαρμακοβιομηχανίες να θέσουν τις τιμές των καταλόγων στις τηλεοπτικές διαφημίσεις. Η Ένωση Εθνικών Διαφημιζομένων “εξετάζει σοβαρά την προσπάθεια να βρεθεί ένας τρόπος να εμποδίσει αυτό που θεωρούμε ότι είναι μια αντισυνταγματική πρόταση του HHS”, δήλωσε ο Dan Jaffe, επικεφαλής των κυβερνητικών σχέσεων της ANA.

Η εμπορική ομάδα PhRMA εξακολουθεί να ζυγίζει τις επιλογές της. Η οργάνωση επισήμανε ότι ο κανόνας «θα μπορούσε να προκαλέσει σύγχυση στους ασθενείς και να τους αποθαρρύνει να αναζητήσουν την απαραίτητη ιατρική περίθαλψη». Όταν ερωτήθηκε αν η ομάδα εξετάζει νομική ενέργεια, ο Holly Campbell είπε: “Εμείς εξακολουθούμε να αναθεωρούμε τον κανόνα, έτσι αυτό είναι το μόνο που μπορώ να μοιραστώ αυτή τη στιγμή.”

Ένας άλλος ειδικός στο marketing των φαρμάκων έβαλε μια άλλη διάσταση στο θέμα λέγοντας: “Οι τιμές των φαρμάκων στις τηλεοπτικές διαφημίσεις δεν σημαίνουν κάτι και μπορεί να τρομάξουν τους ασθενείς απομακρύνοντάς τους από τα απαραίτητα συνταγογραφούμενα φάρμακα για να αντιμετωπίσουν προβλήματα υγείας τους. Μέχρι να αντιμετωπίσουμε την έλλειψη διαφάνειας γύρω από τα κόστη φαρμάκων, προσθέτοντας την τιμή καταλόγου στις διαφημίσεις είναι σαν να προσπαθούμε να πετύχουμε το ακατόρθωτο », έγραψε ο σύμβουλος Richard Meyer στο blog του World of DTC Marketing.

Ο αναλυτής φαρμάκων της GlobalData, James Mather ανέφερε επίσης τη σκοτεινή φύση του κόστους των φαρμάκων και των δαπανών, καθώς διαλέγει τη λογική του λογαριασμού. Παρόλο που φαίνεται να είναι μια λογική προσέγγιση, είπε, οι αριθμοί δεν μεταφράζονται σε πραγματική τιμολόγηση φαρμάκων και θα προκαλέσουν σύγχυση αντί σαφήνειας.

Εν τω μεταξύ, η αμερικανική ιατρική ένωση, η οποία ζήτησε την απαγόρευση των διαφημίσεων DTC στο παρελθόν, δήλωσε ότι ο κανόνας είναι “ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση”. “Αυτή η μικρή δόση διαφάνειας θα βοηθήσει τους ασθενείς να έχουν μια πληρέστερη εικόνα όταν αντιμετωπίζουν διαφημίσεις με συνταγογραφούμενα φάρμακα”, δήλωσε η πρόεδρος της AMA Barbara McAneny. “Οι ασθενείς -ιδίως όσοι πληρώνουν μια τιμή καταλόγου φαρμάκων ή των οποίων η κατανομή κόστους βασίζεται η τιμή καταλόγου – θα έχει τώρα ένα άλλο εργαλείο στην εργαλειοθήκη τους καθώς συνεργάζονται με τους γιατρούς τους για να καθορίσουν τα συνταγογραφούμενα φάρμακα “.

Οι φαρμακοβιομηχανίες και οι εταιρείες διαφημίσεων στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης πιθανότατα θα φέρουν το βάρος της αποκρυπτογράφησης του νέου κανόνα και της συμμόρφωσής του με τη δημιουργία τηλεοπτικών διαφημίσεων. Για παράδειγμα, μια συγκεκριμένη λεπτομέρεια προϋποθέτει ότι η αποκάλυψη των τιμών θα είναι σε κείμενο και θα χρησιμοποιηθεί με τη μορφή αυτή: “Η τιμή καταλόγου για [παράδοση 30 ημερών] [τυπική θεραπεία] με [όνομα συνταγογραφούμενου φαρμάκου ή βιολογικού προϊόντος] είναι [ εισαγάγετε την τιμή καταλόγου]. Αν έχετε ασφάλιση υγείας που καλύπτει τα φάρμακα, το κόστος σας μπορεί να είναι διαφορετικό. “

Η Johnson & Johnson ήταν η πρώτη που πρόσθεσε τις τιμές καταλόγου στις τηλεοπτικές διαφημίσεις φαρμάκων τον Φεβρουάριο, ενώ ο Eli Lilly ήταν η πρώτη που πρόσθεσε συνδέσμους στις τιμές καταλόγου και άλλες λεπτομερείς πληροφορίες κόστους τον Ιανουάριο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας εκπαιδεύει νέους επιστήμονες και δημιουργεί χιλιάδες θέσεις εργασίας

Καινοτομία και εξατομικευμένες λύσεις από την Johnson & Johnson Innovative Medicine

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Το «προΣfΕΕρουμε» στο Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες

 Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας κοινωνικής υπευθυνότητας «προΣfΕΕρουμε», ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) και ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (ΕΕΣ), επισκέφθηκαν το Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες στη Βούλα Αττικής (ΠΑΑΠΑΒ), με στόχο την ενίσχυση και ψυχολογική τόνωση των παιδιών με αναπηρίες που φιλοξενούνται εκεί.

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

Ο Πανελλαδικός Σύνδεσμος Μελών Επιχειρήσεων Εξωτερικών Υπηρεσιών Προστασίας και Πρόληψης (ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ), συμμετείχε δυναμικά στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία, που διοργανώθηκε από το ΕΛΙΝΥΑΕ στις 28 & 29 Νοεμβρίου. Η παρουσία του Συνδέσμου ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των εξειδικευμένων φορέων στην προαγωγή της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

Close Icon