Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Spotnana: Η 1η ανοιχτή πλατφόρμα καινοτομίας Travel ξεκινά με $41εκατ. χρηματοδότηση

Spotnana: Η 1η ανοιχτή πλατφόρμα καινοτομίας Travel ξεκινά με $41εκατ. χρηματοδότηση

Spotnana: Βγήκε στην αγορά η καινοτόμα πλατφόρμα Spotnana στο πλαίσιο του σύγχρονου travel. Μια πλατφόρμα ταξιδίου κατευθείαν από το cloud, καλύπτοντας τις ανάγκες του σήμερα & του αύριο!

Η Spotnana Technology Inc., η πρώτη εταιρεία τεχνολογίας που δημιούργησε μια ανοιχτή παγκόσμια πλατφόρμα καινοτομίας για ταξίδια. Βγήκε μόλις την Πέμπτη από τη λειτουργία stealth και ανακοίνωσε χρηματοδότηση 41 εκατομμυρίων δολαρίων. Η χρηματοδότηση περιλαμβάνει μια σειρά 34 εκατομμυρίων δολαρίων με επικεφαλής την ICONIQ και την Madrona Venture Group. “Η Spotnana οραματίζεται εκ νέου την ταξιδιωτική εμπειρία από την αρχή. Εφαρμόζοντας μια εγγενή και ανοιχτή προσέγγιση στην τεχνολογική ανάπτυξη, η πλατφόρμα μας δίνει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες στην ταξιδιωτική βιομηχανία να βασίζονται στην πλατφόρμα μας για να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους και να συνεργάζονται με συνεργάτες”. Αυτά δήλωσε ο Sarosh Waghmar, διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Spotnana. “Η μοναδική και σύγχρονη προσέγγιση της Spotnana επιτρέπει εντελώς νέα επιχειρηματικά μοντέλα για ταξιδιώτες αγοραστές και προμηθευτές. Αυτά είναι δυνατά μόνο στην παγκόσμια πλατφόρμα λογισμικού ως υπηρεσίας.”

Από τη μεριά του, ο Steve Singh, Διευθύνων Σύμβουλος στο Madrona Venture Group, σχολίασε τα εξής: “Η Spotnana είναι μια πλατφόρμα ταξιδιού που προέρχεται από το cloud. Έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετήσει την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία πολλών τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Εξυπηρετούμε εταιρικούς πελάτες, συνεργάτες εταιρειών διαχείρισης ταξιδιών, τεχνολογικούς συνεργάτες και προμηθευτές μας. Όλα αυτά γίνονται σε παγκόσμια βάση. Η υπηρεσία Spotnana TMC είναι διαθέσιμη στους εταιρικούς πελάτες μας για να τρέχουν και να διαχειρίζονται το παγκόσμιο ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα. Οι συνεργάτες μας TMC χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Spotnana για να παρέχουν υπηρεσίες διαχείρισης ταξιδιών στους πελάτες τους. Οι ηγέτες επόμενης γενιάς στη διαχείριση δαπανών, στη διαχείριση συναντήσεων και στους συνεργάτες της TMC, ενσωματώνονται και δημιουργούν αξία πάνω από την πλατφόρμα μας, προς όφελος των κοινών πελατών μας”.

Η υπηρεσία TMC της εταιρείας είναι πλέον live με περισσότερους από 50 πρώτους εταιρικούς ταξιδιωτικούς πελάτες. Παρέχει απρόσκοπτα μια καινοτόμα παγκόσμια υπηρεσία για επαγγελματίες ταξιδιώτες. Την ίδια στιγμή, εξουσιοδοτεί τους διαχειριστές να ελέγχουν απόλυτα ταξίδια σε δεκάδες παγκόσμια γραφεία από ένα ενιαίο online ταμπλό. Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για την επέκταση των διαθέσιμων υπηρεσιών στην πλατφόρμα Spotnana και για τη δημιουργία οργανώσεων πωλήσεων, μάρκετινγκ, συνεργατών, πελατών. Το μέλλον προδιαγράφεται λαμπρό, καθώς η πλατφόρμα φαίνεται πως ανταποκρίνεται σε μία απτή ανάγκη στην αγορά.

Σχετικά με την πρωτοπόρα πλατφόρμα Spotnana

Η Spotnana ιδρύθηκε μόλις στις αρχές του 2020. Πρόκειται για μια πλατφόρμα που διαχωρίζει τα ταξίδια με την πρώτη πλατφόρμα στον κόσμο για cloud. Είναι ανοιχτή, ενώ αποτελεί μία παγκόσμια ταξιδιωτική καινοτομία. Για να μάθετε περισσότερα και να εγγραφείτε στην υπηρεσία Spotnana, μπορείτε να επισκεφτείτε την επίσημη ιστοσελίδα τους και να δείτε εάν ταιριάζει στις δικές σας ανάγκες και επιθυμίες.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η ιατρική τεχνολογία έως το 2030 αναμένει σημαντική αύξηση 17,1% στον τζίρο της

Η Health2047 επενδύει στη RecoverX για την επαναστατική αναμόρφωση ιατρικών αρχείων & διαδικασιών

Ιατρικές Βεβαιώσεις: Παρουσίαση της νέας εφαρμογής της ΗΔΙΚΑ

Η Boston Scientific αγόρασε την Devoro Medical μετά την κοινή τους πορεία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Close Icon