Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

SK Life Science καμπάνια επιληψία: Το φάρμακο Xcopri και η εικονική περιήγηση

SK Life Science καμπάνια επιληψία: Το φάρμακο Xcopri και η εικονική περιήγηση

Η SK Life Science έκανε πρόσφατα το ντεμπούτο του στο εικονικό περίπτερο "Step in Xcopri" για να δείξει στους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης τι βιώνουν οι ασθενείς με επιληψία.



SK Life Science καμπάνια επιληψία: Η SK Life Science καλεί τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης να βάλουν τον εαυτό τους στα παπούτσια των ασθενών με επιληπτικές κρίσεις – καλά, με εικονικό τρόπο. Η συναρπαστική εμπειρία της εταιρείας «Step in their Shoes», η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Εταιρείας Επιληψίας (AES) νωρίτερα αυτό το μήνα, φέρνει τους χρήστες στη ζωή τεσσάρων διαφορετικών ασθενών και τις προσπάθειές τους να μειώσουν τις επιληπτικές κρίσεις με τη χρήση του νέου φαρμάκου της εταιρείας Xcopri.

Αν και ένα μικροσκόπιο, οι επισκέπτες μπορούν να κατεβάσουν πληροφορίες, να ελέγξουν παρουσιάσεις ομιλητών, να συμμετάσχουν σε μια ζωντανή συνομιλία με εκπροσώπους και να δουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια αυτών των ασθενών μέσω ενός συναρπαστικού βίντεο. Οι τέσσερις διαφορετικές ιστορίες περιλαμβάνουν έναν πραγματικό ασθενή και τρεις που είναι σύνθετα.


Ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι ο Matt, που εμφανίζεται στην εικονική ιστορία «A Fighter’s Journey». Ο Matt, ο οποίος είχε την πρώτη του κρίση σε ηλικία 13 ετών, μιλά για τις εμπειρίες του με έως και 24 επιληπτικές κρίσεις το χρόνο πριν ξεκινήσει στο Xcopri.

«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης, είτε πρόκειται για ιατρούς, βοηθούς γιατρού, επιληπτολόγους ή νευρολόγους, κερδίζουν πραγματικά μεγαλύτερη εκτίμηση για το πώς είναι να μπαίνεις στα παπούτσια ενός ενήλικου ασθενούς με μερική επιληπτική κρίση», δήλωσε ο Jeffrey Crowther , αντιπρόεδρος των πωλήσεων και μάρκετινγκ της SK Life Science.

Το πρώτο εγκεκριμένο φάρμακο της εταιρείας, Xcopri, κυκλοφόρησε τον Μάιο παρά την πανδημία.  Το φάρμακο ήταν πολύ σημαντικό για να καθυστερήσει, είπε ο Crowther, επειδή φτάνει σε μια «ανεκπλήρωτη ανάγκη» για άτομα με επιληπτικές κρίσεις μερικής έναρξης. Σε δοκιμές Xcopri, 1 στους 5 ασθενείς έφτασε στο σημείο αναφοράς μηδενικής κρίσης. Ένα φωτεινό σημείο για το συνέδριο της επιληψίας για την κοινωνία ως εικονική εκδήλωση είναι ότι η SK θα διατηρήσει το περίπτερο ανοιχτό με το AES για τους επόμενους μήνες, πιθανώς μέχρι τον Μάρτιο, και όχι μόνο για τη διάρκεια του ίδιου του συνεδρίου.

Η SK σχεδιάζει και άλλη προσέγγιση για την καμπάνια, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων banner και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολούθησης που θα προσκαλέσουν τους ανθρώπους να «Μπαίνουν στο Xcopri». Ενώ η τρέχουσα προσπάθεια απευθύνεται σε παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, η SK ελπίζει επίσης να ωθήσει τις πληροφορίες προς υπεράσπιση ομάδων, ασθενείς και φροντιστές.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η SK Life Science, η έγκριση από τον FDA και η προώθηση του Xcopri

Εγκυμοσύνη: Αντιεπιληπτικά΄με αυξημένο κίνδυνο νευροαναπτυξιακών διαταραχών στο παιδί που θα γεννηθεί

Πως κωδικοποιεί τις πληροφορίες ο εγκέφαλος στην επιληψία

svg%3E svg%3E
svg%3E
Αφιέρωμα στον Διαβήτη healthwebgr svg%3E
Περισσότερα

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024

Σε λίγες μέρες ξεκινάει το Πανελλήνιο Συνέδριο για τα Οικονομικά και τις Πολιτικές της Υγείας 2024, που διοργανώνεται από το Ινστιτούτο Οικονομικών της Υγείας (i-hecon) και την Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Οικονομίας & Πολιτικής της Υγείας (Ε.Ε.Ε.Ο.Π.Υ.), με την υποστήριξη πολλών επιστημονικών φορέων

Η Novartis καταλαμβάνει την πρώτη θέση στον δείκτη Access to Medicine για το 2024

Η Novartis ανέβηκε τρεις θέσεις, καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στον Δείκτη Access to Medicine για το 2024.Ο δείκτης τονίζει την ηγετική θέση της Novartis στην έρευνα, την ανάπτυξη και τη διακυβέρνηση της πρόσβασης, με την εταιρεία να καταλαμβάνει την πρώτη θέση σε αυτές τις κατηγορίες.

Η Bayer Ελλάς :Προάγοντας την καινοτομία και την τεχνολογική μετάβαση στην υγεία

Για 4η χρονιά η Bayer Ελλάς συμμετείχε στο 4ο Φόρουμ Καινοτομίας, με θέμα «Η Καινοτομία πυλώνας της τεχνολογικής μετάβασης», που πραγματοποιήθηκε στις 13-14 Νοεμβρίου 2024 στο Ίδρυμα Ευγενίδειο.

Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ»

Αύριο 21 Νοεμβρίου, 11:00πμ στο Royal Olympic Hotel (Αίθουσα Templar’s Hall) διεξάγεται το 3ο Forum με τίτλο «2024: Σταθμός σημαντικών αλλαγών στα νοσοκομεία του ΕΣΥ» που διοργανώνεται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Υπηρεσιών Υγείας (ΕΕΔΥΥ) σε συνεργασία με την εταιρεία CMT Prooptiki.

Η GSK Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Η GSΚ Ελλάδος υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας για τις ελληνικές επιχειρήσεις και εντάχθηκε στο Δίκτυο για τη Διαφορετικότητα, που αποτελεί μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, του ΚΕΑΝ – Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων και του Diversity Charter Greece.

Η Pfizer κατέκτησε 13 βραβεία στα φετινά HR Awards

Your browser does not support the video tag. Σημαντικές διακρίσεις απέσπασε η Pfizer στο φετινό θεσμό HR Awards, ο οποίος φέτος τελούσε υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και επιβράβευσε για ακόμα μια χρονιά τις καινοτόμες πρωτοβουλίες και πρακτικές των ομάδων Ανθρώπινου Δυναμικού σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Τα 13 βραβεία που απέσπασε […]

AstraZeneca Ελλάδας: Βράβευση με Silver στα HR Awards για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την χρήση AI

Silver Award στην κατηγορία Best Digital Transformation Programmes, για το πρωτοποριακό της πρόγραμμα «Η αρχή της εποχής της Τεχνητής Νοημοσύνης και ο ρόλος των AI Ambassadors» απέσπασε η AstraZeneca Ελλάδας στα HR Awards 2024.

Close Icon