Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

SK Life Science καμπάνια επιληψία: Το φάρμακο Xcopri και η εικονική περιήγηση

SK Life Science καμπάνια επιληψία: Το φάρμακο Xcopri και η εικονική περιήγηση

Η SK Life Science έκανε πρόσφατα το ντεμπούτο του στο εικονικό περίπτερο "Step in Xcopri" για να δείξει στους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης τι βιώνουν οι ασθενείς με επιληψία.

SK Life Science καμπάνια επιληψία: Η SK Life Science καλεί τους παρόχους υγειονομικής περίθαλψης να βάλουν τον εαυτό τους στα παπούτσια των ασθενών με επιληπτικές κρίσεις – καλά, με εικονικό τρόπο. Η συναρπαστική εμπειρία της εταιρείας «Step in their Shoes», η οποία έκανε το ντεμπούτο της στην ετήσια συνάντηση της Αμερικανικής Εταιρείας Επιληψίας (AES) νωρίτερα αυτό το μήνα, φέρνει τους χρήστες στη ζωή τεσσάρων διαφορετικών ασθενών και τις προσπάθειές τους να μειώσουν τις επιληπτικές κρίσεις με τη χρήση του νέου φαρμάκου της εταιρείας Xcopri.

Αν και ένα μικροσκόπιο, οι επισκέπτες μπορούν να κατεβάσουν πληροφορίες, να ελέγξουν παρουσιάσεις ομιλητών, να συμμετάσχουν σε μια ζωντανή συνομιλία με εκπροσώπους και να δουν τον κόσμο μέσα από τα μάτια αυτών των ασθενών μέσω ενός συναρπαστικού βίντεο. Οι τέσσερις διαφορετικές ιστορίες περιλαμβάνουν έναν πραγματικό ασθενή και τρεις που είναι σύνθετα.

Ένας από αυτούς τους ανθρώπους είναι ο Matt, που εμφανίζεται στην εικονική ιστορία «A Fighter’s Journey». Ο Matt, ο οποίος είχε την πρώτη του κρίση σε ηλικία 13 ετών, μιλά για τις εμπειρίες του με έως και 24 επιληπτικές κρίσεις το χρόνο πριν ξεκινήσει στο Xcopri.

«Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης, είτε πρόκειται για ιατρούς, βοηθούς γιατρού, επιληπτολόγους ή νευρολόγους, κερδίζουν πραγματικά μεγαλύτερη εκτίμηση για το πώς είναι να μπαίνεις στα παπούτσια ενός ενήλικου ασθενούς με μερική επιληπτική κρίση», δήλωσε ο Jeffrey Crowther , αντιπρόεδρος των πωλήσεων και μάρκετινγκ της SK Life Science.

Το πρώτο εγκεκριμένο φάρμακο της εταιρείας, Xcopri, κυκλοφόρησε τον Μάιο παρά την πανδημία.  Το φάρμακο ήταν πολύ σημαντικό για να καθυστερήσει, είπε ο Crowther, επειδή φτάνει σε μια «ανεκπλήρωτη ανάγκη» για άτομα με επιληπτικές κρίσεις μερικής έναρξης. Σε δοκιμές Xcopri, 1 στους 5 ασθενείς έφτασε στο σημείο αναφοράς μηδενικής κρίσης. Ένα φωτεινό σημείο για το συνέδριο της επιληψίας για την κοινωνία ως εικονική εκδήλωση είναι ότι η SK θα διατηρήσει το περίπτερο ανοιχτό με το AES για τους επόμενους μήνες, πιθανώς μέχρι τον Μάρτιο, και όχι μόνο για τη διάρκεια του ίδιου του συνεδρίου.

Η SK σχεδιάζει και άλλη προσέγγιση για την καμπάνια, συμπεριλαμβανομένων διαφημίσεων banner και μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου παρακολούθησης που θα προσκαλέσουν τους ανθρώπους να «Μπαίνουν στο Xcopri». Ενώ η τρέχουσα προσπάθεια απευθύνεται σε παρόχους υγειονομικής περίθαλψης, η SK ελπίζει επίσης να ωθήσει τις πληροφορίες προς υπεράσπιση ομάδων, ασθενείς και φροντιστές.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η SK Life Science, η έγκριση από τον FDA και η προώθηση του Xcopri

Εγκυμοσύνη: Αντιεπιληπτικά΄με αυξημένο κίνδυνο νευροαναπτυξιακών διαταραχών στο παιδί που θα γεννηθεί

Πως κωδικοποιεί τις πληροφορίες ο εγκέφαλος στην επιληψία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Close Icon