Επιχειρηματικά

Sanofi Ευγενία Λιονή: Νέα επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας

Sanofi Ευγενία Λιονή: Νέα επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας
Η Ευγενία Λιονή αναλαμβάνει διπλό επιτελικό ρόλο στη βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi, καθώς ορίζεται επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας για την Ελλάδα και την Κύπρο και Communication Business Partner Specialty Care South Europe.

Με σκοπό να συνεισφέρει στην εκπλήρωση των εταιρικών στόχων με την πολυετή εμπειρία της και την εις βάθος κατανόηση της φαρμακευτικής αγοράς, η κα Λιονή θα είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και υλοποίηση της εταιρικής επικοινωνιακής στρατηγικής, τη συνολική διαχείριση της εταιρικής εικόνας και την ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τους εταίρους του κλάδου της Υγείας. Ταυτόχρονα, από τη θέση της ως Communication Business Partner Specialty Care South Europe, αναλαμβάνει τo συντονισμό της επικοινωνιακής πολιτικής της επιχειρησιακής μονάδας Specialty Care της Sanofi στη Νότια Ευρώπη.Ο Lionel Picard, Διευθύνων Σύμβουλος της Sanofi για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε σχετικά: «Υποδεχόμαστε με χαρά την Ευγενία Λιονή και της ευχόμαστε καλή επιτυχία στα νέα της καθήκοντα. Έχουμε την πεποίθηση ότι με το δυναμισμό, την αφοσίωση και την εμπειρία της, θα προβάλλει με επιτυχία τη φιλοσοφία, τις δράσεις και το όραμα της Sanofi στο κοινό και τους συνεργάτες μας»

Ευγενία Λιονή

Πριν ενταχθεί στο δυναμικό της Sanofi, η Ευγενία Λιονή ακολούθησε επιτυχημένη σταδιοδρομία στην Amgen Hellas, όπου από το 2010 κατείχε υψηλόβαθμες θέσεις, ενώ το 2020 τέθηκε επικεφαλής των τμημάτων Εταιρικής Επικοινωνίας και Market Access. Επιπλέον, από το 2019 έως την αποχώρησή της διατελούσε μέλος της διοικητικής ομάδας της εταιρείας. .Από την πλευρά της, η κα Λιονή δήλωσε: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που ανήκω στο δυναμικό της Sanofi, μίας αληθινά ανθρωποκεντρικής εταιρείας που δίνει προτεραιότητα στον άνθρωπο και συνεισφέρει επί της ουσίας στη βελτίωση της ανθρώπινης υγείας. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με αυτήν την εξαιρετική ομάδα και να εκπληρώσουμε μαζί τους επικοινωνιακούς μας στόχους, ενισχύοντας έτσι την εξωστρέφεια της εταιρείας»

O Lionel Picard