Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Sanofi Ευγενία Λιονή: Νέα επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας

Sanofi Ευγενία Λιονή: Νέα επικεφαλής του Τμήματος Επικοινωνίας

Η Ευγενία Λιονή αναλαμβάνει διπλό επιτελικό ρόλο στη βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi, καθώς ορίζεται επικεφαλής του τμήματος Επικοινωνίας για την Ελλάδα και την Κύπρο και Communication Business Partner Specialty Care South Europe.

Με σκοπό να συνεισφέρει στην εκπλήρωση των εταιρικών στόχων με την πολυετή εμπειρία της και την εις βάθος κατανόηση της φαρμακευτικής αγοράς, η κα Λιονή θα είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό και υλοποίηση της εταιρικής επικοινωνιακής στρατηγικής, τη συνολική διαχείριση της εταιρικής εικόνας και την ενίσχυση των σχέσεων εμπιστοσύνης και συνεργασίας με τους εταίρους του κλάδου της Υγείας. Ταυτόχρονα, από τη θέση της ως Communication Business Partner Specialty Care South Europe, αναλαμβάνει τo συντονισμό της επικοινωνιακής πολιτικής της επιχειρησιακής μονάδας Specialty Care της Sanofi στη Νότια Ευρώπη.Ο Lionel Picard, Διευθύνων Σύμβουλος της Sanofi για την Ελλάδα και την Κύπρο, δήλωσε σχετικά: «Υποδεχόμαστε με χαρά την Ευγενία Λιονή και της ευχόμαστε καλή επιτυχία στα νέα της καθήκοντα. Έχουμε την πεποίθηση ότι με το δυναμισμό, την αφοσίωση και την εμπειρία της, θα προβάλλει με επιτυχία τη φιλοσοφία, τις δράσεις και το όραμα της Sanofi στο κοινό και τους συνεργάτες μας»

Ευγενία Λιονή

Πριν ενταχθεί στο δυναμικό της Sanofi, η Ευγενία Λιονή ακολούθησε επιτυχημένη σταδιοδρομία στην Amgen Hellas, όπου από το 2010 κατείχε υψηλόβαθμες θέσεις, ενώ το 2020 τέθηκε επικεφαλής των τμημάτων Εταιρικής Επικοινωνίας και Market Access. Επιπλέον, από το 2019 έως την αποχώρησή της διατελούσε μέλος της διοικητικής ομάδας της εταιρείας. .Από την πλευρά της, η κα Λιονή δήλωσε: «Χαίρομαι ιδιαίτερα που ανήκω στο δυναμικό της Sanofi, μίας αληθινά ανθρωποκεντρικής εταιρείας που δίνει προτεραιότητα στον άνθρωπο και συνεισφέρει επί της ουσίας στη βελτίωση της ανθρώπινης υγείας. Ανυπομονώ να συνεργαστώ με αυτήν την εξαιρετική ομάδα και να εκπληρώσουμε μαζί τους επικοινωνιακούς μας στόχους, ενισχύοντας έτσι την εξωστρέφεια της εταιρείας»

O Lionel Picard

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τα μεγάλα σχέδια της φαρμακευτικής SK Bioscience

Η Sanofi μπαίνει στο παιχνίδι της παραγωγής εμβολίων από τη Pfizer

Sanofi : Oλοκλήρωσε με επιτυχία την εξαγορά της Principia Biopharma Inc.

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Close Icon