Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Ψηφιακή Υγεία: Eνδεχόμενη είσοδος της Amazon στην υγειονομική περίθαλψη

Ψηφιακή Υγεία: Eνδεχόμενη είσοδος της Amazon στην υγειονομική περίθαλψη

Με επικεφαλής την Amazon και άλλους, οι οποίοι εμποτίζουν την αγορά με πληθώρα επιλογών, καθίσταται απολύτως σαφές ότι μια διαφοροποιημένη και μελετημένη ψηφιακή στρατηγική συνεργασίας για την υγεία είναι πλέον επιτακτική.

Ψηφιακή Υγεία: Ίσως ο χειρότερος φόβος κάθε ασφαλιστή είναι ότι η Amazon θα ξεκινήσει τελικά το δικό της πρόγραμμα υγείας. Η εταιρεία έχει δώσει τη μια ένδειξη μετά την άλλη ότι αυτό είναι μια πολύ πραγματική πιθανότητα. Η ενδεχόμενη είσοδος της Amazon στην υγειονομική περίθαλψη είναι μεγάλη είδηση ​​για τους ασφαλιστές, διότι επικυρώνει την υπόθεση ότι η Amazon μπορεί κάποια μέρα να διαχωρίσει τα προγράμματα υγείας και να πουλήσει τις υπηρεσίες της απευθείας στους εργοδότες.

Αυτοί οι φόβοι της διαμεσολάβησης στην ασφάλιση δεν είναι αβάσιμοι. Με γνώμονα την ψηφιακή επανάσταση, οι προσδοκίες των καταναλωτών για μια απρόσκοπτη εμπειρία υγειονομικής περίθαλψης, τελικά έχουν καλύψει τον κλάδο.

Εάν μπορεί να είναι τόσο εύκολο να ψωνίζετε και να αγοράζετε προϊόντα και υπηρεσίες στην αγορά της Amazon, γιατί πρέπει η υγειονομική περίθαλψη να είναι διαφορετική;

  • Ο καταναλωτισμός στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης αναπόφευκτα αυξάνεται, αλλά ο κλάδος της υγειονομικής περίθαλψης επιβραδύνθηκε με την ταχεία ψηφιοποίηση της βάσης χρηστών του.
  • Λαμβάνοντας υπόψη την αυξανόμενη ζήτηση των εργαζομένων, οι εργοδότες έχουν ωθήσει σε μεγάλο βαθμό τα σχέδια υγείας για να διαθέσουν μια σειρά από γυαλιστερά ψηφιακά εργαλεία υγείας.
  • Αυτό περιλαμβάνει τα πάντα, από προγράμματα ευεξίας που βασίζονται σε εφαρμογές έως εικονική διαχείριση χρόνιων καταστάσεων για πολύπλοκες θεραπευτικές περιοχές.
  • Οι ψηφιακές προσφορές υγείας εξερράγησαν το 2020, με πολλούς συνεργάτες να διαλέγουν. Τώρα λοιπόν το ερώτημα είναι πώς πρέπει οι εργοδότες να επιλέξουν ποιες ψηφιακές συνεργασίες πρέπει να ακολουθήσουν στην εποχή του καταναλωτισμού στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης υπό την ηγεσία της Amazon.

Η επιλογή ψηφιακών συνεργατών υγείας θα είναι πάντα μια αυστηρή, κουραστική διαδικασία, αλλά τα πρώτα κριτήρια αξιολόγησης θα πρέπει να είναι εάν ο προμηθευτής έχει δημιουργήσει μια ουσιαστική σχέση με την υπάρχουσα βάση χρηστών του. Η εταιρεία ψηφιακής υγείας έχει καλλιεργήσει έναν βασικό καταναλωτή που ακολουθεί με έντονη προθυμία να πληρώσει. Εάν ένας προμηθευτής έχει επιτυχία να πείσει τους καταναλωτές να αγοράσουν τις υπηρεσίες του χωρίς να κοιτάει να τους εκμεταλλευτεί, για παράδειγμα, αυτό υποδηλώνει ότι η εμπειρία χρήστη είναι αρκετά ισχυρή για τους καταναλωτές να δεσμεύσουν ένα μερίδιο του πορτοφολιού τους στον πωλητή.

Εάν ένας ψηφιακός συνεργάτης υγείας μπορεί να λύσει ένα σημαντικό σημείο τριβής των εργαζομένων που είναι δαπανηρό για τον υπάλληλο από την άποψη της εμπειρίας του χρήστη, μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση των εργαζομένων και, όπως γνωρίζουν οι εργοδότες, το κόστος κύκλου εργασιών των εργαζομένων είναι σημαντικό.

Δημιουργήστε διαφάνεια – και ενσωματώστε την στο DNA του μοντέλου συνεργασίας σας Οι καταναλωτές αναμένουν εκ των προτέρων γνώσεις σχετικά με τους οδηγούς αγοράς κρίσιμης φροντίδας. «Πόσο πιθανό να χρειαστώ αυτήν την υπηρεσία, πόσο θα μου κοστίσει και είναι η τιμή ανάλογη με την αξία που θα έπαιρνα;». Καθώς σκεφτόμαστε γιατί η Amazon έχει σημασία σε αυτό το πλαίσιο, είναι επειδή προσφέρει ολοκληρωμένες επισκοπήσεις προϊόντων, ένα ισχυρό εργαλείο σύγκρισης τιμών και ένα σύστημα ελέγχου χρηστών που ρίχνει φως σε όλες τις σκοτεινές γωνίες μιας εμπειρίας αγοράς.

Τι σημαίνει αυτό για τους εργοδότες; Αρχικά, μπορεί να επιθυμούν να συνεργαστούν με εταιρείες που είναι εκ των προτέρων με τους καταναλωτές σχετικά με τις επιλογές πληρωμής, τις τιμές, τα μοντέλα συνδρομής και ούτω καθεξής. Οι ίδιοι οι εργοδότες θα πρέπει να αναζητούν συνεργάτες των οποίων ο τρόπος λειτουργίας πρέπει να είναι διαφανής με την αγορά. Αναζητήστε νέους τρόπους για να προσφέρετε προσιτή τιμή Η Amazon έχει δεσμευτεί να εξαλείψει τις περιττές αυξήσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού και έχει πειραματιστεί με πολλά καινοτόμα προϊόντα άμεσης κατανάλωσης – για παράδειγμα, την πρόσφατη κάρτα έκπτωσης συνταγογραφούμενων φαρμάκων.

Οι καταναλωτές εμπιστεύονται την Amazon ότι είναι προσιτή και είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από την Amazon χάρη στο μετοχικό της σήμα.

Οι εργοδότες που αναζητούν ψηφιακούς συνεργάτες υγείας πρέπει να ρωτήσουν εάν αυτή η εταιρεία αυξάνει την πρόσβαση σε γενόσημα φάρμακα. Εργάζονται για να κάνουν τις νέες θεραπείες πιο προσιτές; Υπάρχει πραγματική αξία στην προσφορά ακόμη και χωρίς εμάς. Οι συνεργάτες που επιλέγουν το πλαίσιο για τέτοιες ερωτήσεις είναι πολύ πιο πιθανό να βοηθήσουν τους εργοδότες να οικοδομήσουν το μερίδιο της μάρκας με την αγορά που επιδιώκουν να δημιουργήσουν.

Προσφέρετε αρκετές επιλογές που ικανοποιούν τους καταναλωτές όπου βρίσκονται. Οι εργοδότες μπορούν να έχουν μια αρκετά συναλλακτική άποψη για τον κόσμο, δεδομένου του αριθμού των συμβατικών υποχρεώσεων που διαχειρίζονται καθημερινά.

Αλλά παραμερίζοντας αυτά, πρέπει να αγκαλιάσουν το γεγονός ότι στον κόσμο του καταναλωτισμού της υγειονομικής περίθαλψης, η επιλογή είναι καλή.

Οι καταναλωτές επιβραβεύουν τις εταιρείες που τους προσφέρουν επιλογή με αφοσίωση και οι εργοδότες χρειάζονται πίστη τόσο για τη διατήρηση όσο και για την καλύτερη ανάληψη των υποχρεώσεων κόστους υγειονομικής περίθαλψης. Μπορεί να φαίνεται βασικό, αλλά η δημιουργία επιλογής είναι το θεμελιώδες εργαλείο διατήρησης και διαχείρισης κινδύνων πληθυσμού. Μην κάνετε λάθος: θα έρθει μια μέρα που η ψηφιακή υγεία θα διαταράξει πλήρως το μοντέλο παροχής υγειονομικής περίθαλψης. Με επικεφαλής την Amazon και άλλους, οι οποίοι εμποτίζουν την αγορά με πληθώρα επιλογών, καθίσταται απολύτως σαφές ότι μια διαφοροποιημένη και μελετημένη ψηφιακή στρατηγική συνεργασίας για την υγεία είναι πλέον επιτακτική.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Amazon Care επεκτείνεται στο χώρο της εικονικής πρωτοβάθμιας υγείας

Amazon υγειονομική περίθαλψη: Επεκτείνει την εικονική κλινική των υπαλλήλων της

Η Amazon και ο αγώνας δρόμου για προστατευτικό εξοπλισμό λόγω πανδημίας

Η Amazon κατασκευάζει ασπίδες προσώπου για τους εργαζόμενους πρώτης γραμμής

Η Amazon αναπτύσσει το δικό της τεστ κοροναϊού για τους εργαζόμενούς της

Οι εργαζόμενοι στην Amazon ζητούν ενίσχυση των μέτρων προστασίας τους από τον κοροναϊό

Η Amazon ‘κόβει’ τις παραπλανητικές διαφημίσεις που σχετίζονται με τον κορονοϊό

Η Amazon εγκαινιάζει την υπηρεσία υγειονομικής περίθαλψης

Η Amazon έχει ξεπεράσει 150 εκατομμύρια συνδρομητές παγκοσμίως

Apple, Amazon και Google επενδύουν στην τεχνητή νοημοσύνη για την υγειονομική περίθαλψη

Η Amazon αποκτά πρόσβαση σε όλα τα ιατρικά δεδομένα του NHS

H Amazon εξελίσσει τις υπηρεσίες της στην υγειονομική περίθαλψη

H Amazon εξαγόρασε την Health Navigator

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

Η Nestlé μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών της για το έτος καθώς αγωνίζεται να ανακτήσει το μερίδιο αγοράς της, αφού οι υψηλότερες τιμές εξέτρεψαν τους καταναλωτές από την αγορά επώνυμων προϊόντων.Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό;

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Close Icon