της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή
Ελέγχει το τηλέφωνό σας στο γραφείο του γιατρού; Μην εκπλαγείτε εάν λάβετε μια διαφήμιση για ένα φάρμακο που μπορείτε να μιλήσετε στο γιατρό σας. Ο πάροχος δεδομένων Data-as-a-Service Semcasting χρησιμοποιεί τη στόχευση διεύθυνσης IP για την προβολή μηνυμάτων στα smartphones των ασθενών, ενώ περιμένουν το ραντεβού.
Σε μια εκστρατεία που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα για έναν ανώνυμο αναστολέα PCSK9, για παράδειγμα, χιλιάδες γραφεία καρδιολόγων στο “Smart Zones” του Semcasting θα στείλουν μηνύματα στους ασθενείς της αίθουσας αναμονής. Τα άτομα που συνδέονται στο δίκτυο Wi-Fi – και επιλέγουν διαφημίσεις – για να περιηγηθούν στο διαδίκτυο, να διαβάσουν νέα ή ακόμα και να παίξουν παιχνίδια εφαρμογών όπως το Candy Crush θα λάβουν μηνύματα banner που υποδηλώνουν ότι έχουν συνομιλία για το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα PCSK9 με τον γιατρό τους. Τα συγκεντρωμένα γραφεία καρδιολογίας της καμπάνιας έχουν μέσο όρο χρήσης Wi-Fi για 21 λεπτά, δήλωσε ο Matthew Hedberg, Αντιπρόεδρος της Semcasting και γενικός διευθυντής των επαγγελματικών υπηρεσιών.
Αν και αρνήθηκε να κατονομάσει το εμπορικό σήμα, στην αγορά κυκλοφορούν σήμερα μόνο δύο αναστολείς PCSK9: το Repatha της Amgen και Regeneron και το Praluent της Sanofi. Τα δύο εμπορικά σήματα δεν είναι μεταξύ τους ανταγωνιστικά. Πριν από λίγο καιρό, το Praluent μείωσε την τιμή της κατάταξής του κατά 60% το Φεβρουάριο, για να ταιριάζει με τα 5.850 δολάρια που η Amgen είχε μειώσει για το Repatha τον Οκτώβριο.
Ενώ η Semcasting συγκεκριμένα στέλνει τα δεδομένα Wi-Fi που συλλέγονται γύρω από τα ιατρεία, τα νοσοκομεία και άλλα κέντρα υγειονομικής περίθαλψης για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και τη συμμόρφωση, μπορεί να χρησιμοποιήσει μερικά από τα δεδομένα, όπως ο μέσος χρόνος χρήσης του Wi-Fi, τα οποία πιθανόν να είναι αποτελεσματικά σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Στη συνέχεια, μπορεί να δημιουργήσει προγράμματα παράδοσης Wi-Fi για πελάτες – ασθενείς, ώστε να παραδίδονται στις επιθυμητές θέσεις γραφείων. Στο πίσω μέρος της εκστρατείας, οι εταιρείες ανάλυσης της υγειονομικής περίθαλψης όπως η Crossix κάνουν συγκριτική ανάλυση και αναφορά αποτελεσμάτων σχετικά με πράγματα όπως γραπτές συνταγές.
“Υπάρχουν απίστευτες ανεπάρκειες στην παροχή μηνυμάτων στους ασθενείς όταν βρίσκονται στο σημείο της φροντίδας”, δήλωσε ο Hedberg. “Τα περισσότερα από αυτά περιστρέφονται γύρω από τη δυσκολία και το κόστος της δημιουργίας φυσικών οθονών σε διάφορα γραφεία, των απαιτούμενων αδειών από τα γραφεία, της παράδοσης των υλικών, του ελέγχου των υλικών, της ανάληψης αυτών των υλικών και φυσικά του κόστους παραγωγής”. Η ψηφιακή παράδοση εξαλείφει την ταλαιπωρία καθώς και τις δαπάνες και προσφέρει αποτελέσματα. Κατά μέσο όρο, οι εκστρατείες έχουν ως αποτέλεσμα μια αύξηση 1,5 φορές στις πωλήσεις και ένα φαινόμενο μάρκας 10%, που συμβαδίζει με μια παραδοσιακή εκστρατεία POC, δήλωσε ο Hedberg.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube