Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Πως το επιθετικό marketing φαρμάκων εξατομικεύεται

Πως το επιθετικό marketing φαρμάκων εξατομικεύεται

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Ελέγχει το τηλέφωνό σας στο γραφείο του γιατρού; Μην εκπλαγείτε εάν λάβετε μια διαφήμιση για ένα φάρμακο που μπορείτε να μιλήσετε στο γιατρό σας. Ο πάροχος δεδομένων Data-as-a-Service Semcasting χρησιμοποιεί τη στόχευση διεύθυνσης IP για την προβολή μηνυμάτων στα smartphones των ασθενών, ενώ περιμένουν το ραντεβού.

Σε μια εκστρατεία που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα για έναν ανώνυμο αναστολέα PCSK9, για παράδειγμα, χιλιάδες γραφεία καρδιολόγων στο “Smart Zones” του Semcasting θα στείλουν μηνύματα στους ασθενείς της αίθουσας αναμονής. Τα άτομα που συνδέονται στο δίκτυο Wi-Fi – και επιλέγουν διαφημίσεις – για να περιηγηθούν στο διαδίκτυο, να διαβάσουν νέα ή ακόμα και να παίξουν παιχνίδια εφαρμογών όπως το Candy Crush θα λάβουν μηνύματα banner που υποδηλώνουν ότι έχουν συνομιλία για το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα PCSK9 με τον γιατρό τους. Τα συγκεντρωμένα γραφεία καρδιολογίας της καμπάνιας έχουν μέσο όρο χρήσης Wi-Fi για 21 λεπτά, δήλωσε ο Matthew Hedberg, Αντιπρόεδρος της Semcasting και γενικός διευθυντής των επαγγελματικών υπηρεσιών.

Αν και αρνήθηκε να κατονομάσει το εμπορικό σήμα, στην αγορά κυκλοφορούν σήμερα μόνο δύο αναστολείς PCSK9: το Repatha της Amgen και Regeneron και το Praluent της Sanofi. Τα δύο εμπορικά σήματα δεν είναι μεταξύ τους ανταγωνιστικά. Πριν από λίγο καιρό, το Praluent μείωσε την τιμή της κατάταξής του κατά 60% το Φεβρουάριο, για να ταιριάζει με τα 5.850 δολάρια που η Amgen είχε μειώσει για το Repatha τον Οκτώβριο.

Ενώ η Semcasting συγκεκριμένα στέλνει τα δεδομένα Wi-Fi που συλλέγονται γύρω από τα ιατρεία, τα νοσοκομεία και άλλα κέντρα υγειονομικής περίθαλψης για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και τη συμμόρφωση, μπορεί να χρησιμοποιήσει μερικά από τα δεδομένα, όπως ο μέσος χρόνος χρήσης του Wi-Fi, τα οποία πιθανόν να είναι αποτελεσματικά σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Στη συνέχεια, μπορεί να δημιουργήσει προγράμματα παράδοσης Wi-Fi για πελάτες – ασθενείς, ώστε να παραδίδονται στις επιθυμητές θέσεις γραφείων. Στο πίσω μέρος της εκστρατείας, οι εταιρείες ανάλυσης της υγειονομικής περίθαλψης όπως η Crossix κάνουν συγκριτική ανάλυση και αναφορά αποτελεσμάτων σχετικά με πράγματα όπως γραπτές συνταγές.

“Υπάρχουν απίστευτες ανεπάρκειες στην παροχή μηνυμάτων στους ασθενείς όταν βρίσκονται στο σημείο της φροντίδας”, δήλωσε ο Hedberg. “Τα περισσότερα από αυτά περιστρέφονται γύρω από τη δυσκολία και το κόστος της δημιουργίας φυσικών οθονών σε διάφορα γραφεία, των απαιτούμενων αδειών από τα γραφεία, της παράδοσης των υλικών, του ελέγχου των υλικών, της ανάληψης αυτών των υλικών και φυσικά του κόστους παραγωγής”. Η ψηφιακή παράδοση εξαλείφει την ταλαιπωρία καθώς και τις δαπάνες και προσφέρει αποτελέσματα. Κατά μέσο όρο, οι εκστρατείες έχουν ως αποτέλεσμα μια αύξηση 1,5 φορές στις πωλήσεις και ένα φαινόμενο μάρκας 10%, που συμβαδίζει με μια παραδοσιακή εκστρατεία POC, δήλωσε ο Hedberg.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Βράβευση του Διονυσίου Φιλιώτη ως Κορυφαία Προσωπικότητα στις Πολυεθνικές Φαρμακευτικές Εταιρείες στην Ελλάδα

Οι νικητές των Αριστείων Φαρμακευτικής Αγοράς 2025

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Ο Fabrizio Bocchetti νέος Διευθύνων Σύμβουλος της Merck για Ελλάδα και Κύπρο

 Η Merck, κορυφαία εταιρεία επιστημών και τεχνολογίας, ανακοινώνει ότι ο Fabrizio Bocchetti αναλαμβάνει τη θέση του Γενικού Διευθυντή, Πρόεδρου ΔΣ και Διευθύνοντος Συμβούλου της Merck για την Ελλάδα και την Κύπρο, με ισχύ από 1η Απριλίου 2025.

Η Καινοτομία, κινητήριος δύναμη για την υγεία και την οικονομία

Τον καθοριστικό ρόλο της καινοτομίας και των συνεργειών στη βελτίωση των υγειονομικών αποτελεσμάτων, στην ενίσχυση της οικονομίας και στη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας, ανέδειξε η Kavita Patel, Διευθύνουσα Σύμβουλος της Roche Hellas για Ελλάδα & Κύπρο, στην ομιλία της στο πάνελ «Innovating Health Care: The future of life sciences in Greece», στο πλαίσιο του συνεδρίου […]

Συμμετοχή 32 στο 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εφαρμοσμένης Φαρμακευτικής

Με τη συμμετοχή ομιλητών, καθηγητών Φαρμακευτικής και Ιατρικής από τα 3 Τμήματα Φαρμακευτικής της χώρας και από Ιατρικές Σχολές, καθώς και διακεκριμένων επιστημόνων υγείας, θα πραγματοποιηθεί το 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εφαρμοσμένης Φαρμακευτικής, στις 15 & 16 Μαρτίου 2025, στο ξενοδοχείο Porto Palace, στη Θεσσαλονίκη.

Στο επίκεντρο των επενδύσεων η RAFARM

Η RAFARM διαθέτει υψηλή τεχνογνωσία στην ανάπτυξη σύνθετων στείρων γενοσήμων φαρμάκων, εξειδίκευση στα οφθαλμικά σκευάσματα, και επενδύει στην εξαιρετικά εξειδικευμένη ομάδα ερευνητών.

Εκδήλωση της Sanofi Ελλάδας για επένδυση στις Κλινικές Μελέτες 

Σε μια σημαντική εκδήλωση, η Sanofi Ελλάδας είχε την τιμή να υποδεχτεί τον Υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, και την Πρέσβειρα της Γαλλίας στην Ελλάδα, Laurence Auer, στην πρώτη τους κοινή επίσκεψη στα γραφεία της εταιρείας, όπου παρουσιάστηκε η μακροχρόνια δέσμευση και επένδυση της Sanofi Ελλάδας στην Έρευνα και Ανάπτυξη μέσω των Κλινικών Μελετών, το όραμά […]

H σημασία κατανόησης της παχυσαρκίας ως νόσου

Στις 4 Μαρτίου 2025, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παχυσαρκίας, η εταιρεία ΦΑΡΜΑΣΕΡΒ - ΛΙΛΛΥ διοργάνωσε μία σημαντική εκδήλωση Ενημέρωσης και Ευαισθητοποίησης για την Παχυσαρκία, στο Θέατρο Νέος Ακάδημος στην Αθήνα. Σκοπός της εκδήλωσης ήταν να αναδείξει τη σημασία της σωστής κατανόησης της παχυσαρκίας ως νόσου και να ενισχύσει την ενημέρωση για τις πραγματικές διαστάσεις της.

Close Icon