Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Πως το επιθετικό marketing φαρμάκων εξατομικεύεται

Πως το επιθετικό marketing φαρμάκων εξατομικεύεται

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Ελέγχει το τηλέφωνό σας στο γραφείο του γιατρού; Μην εκπλαγείτε εάν λάβετε μια διαφήμιση για ένα φάρμακο που μπορείτε να μιλήσετε στο γιατρό σας. Ο πάροχος δεδομένων Data-as-a-Service Semcasting χρησιμοποιεί τη στόχευση διεύθυνσης IP για την προβολή μηνυμάτων στα smartphones των ασθενών, ενώ περιμένουν το ραντεβού.

Σε μια εκστρατεία που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα για έναν ανώνυμο αναστολέα PCSK9, για παράδειγμα, χιλιάδες γραφεία καρδιολόγων στο “Smart Zones” του Semcasting θα στείλουν μηνύματα στους ασθενείς της αίθουσας αναμονής. Τα άτομα που συνδέονται στο δίκτυο Wi-Fi – και επιλέγουν διαφημίσεις – για να περιηγηθούν στο διαδίκτυο, να διαβάσουν νέα ή ακόμα και να παίξουν παιχνίδια εφαρμογών όπως το Candy Crush θα λάβουν μηνύματα banner που υποδηλώνουν ότι έχουν συνομιλία για το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα PCSK9 με τον γιατρό τους. Τα συγκεντρωμένα γραφεία καρδιολογίας της καμπάνιας έχουν μέσο όρο χρήσης Wi-Fi για 21 λεπτά, δήλωσε ο Matthew Hedberg, Αντιπρόεδρος της Semcasting και γενικός διευθυντής των επαγγελματικών υπηρεσιών.

Αν και αρνήθηκε να κατονομάσει το εμπορικό σήμα, στην αγορά κυκλοφορούν σήμερα μόνο δύο αναστολείς PCSK9: το Repatha της Amgen και Regeneron και το Praluent της Sanofi. Τα δύο εμπορικά σήματα δεν είναι μεταξύ τους ανταγωνιστικά. Πριν από λίγο καιρό, το Praluent μείωσε την τιμή της κατάταξής του κατά 60% το Φεβρουάριο, για να ταιριάζει με τα 5.850 δολάρια που η Amgen είχε μειώσει για το Repatha τον Οκτώβριο.

Ενώ η Semcasting συγκεκριμένα στέλνει τα δεδομένα Wi-Fi που συλλέγονται γύρω από τα ιατρεία, τα νοσοκομεία και άλλα κέντρα υγειονομικής περίθαλψης για την προστασία της ιδιωτικής ζωής και τη συμμόρφωση, μπορεί να χρησιμοποιήσει μερικά από τα δεδομένα, όπως ο μέσος χρόνος χρήσης του Wi-Fi, τα οποία πιθανόν να είναι αποτελεσματικά σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Στη συνέχεια, μπορεί να δημιουργήσει προγράμματα παράδοσης Wi-Fi για πελάτες – ασθενείς, ώστε να παραδίδονται στις επιθυμητές θέσεις γραφείων. Στο πίσω μέρος της εκστρατείας, οι εταιρείες ανάλυσης της υγειονομικής περίθαλψης όπως η Crossix κάνουν συγκριτική ανάλυση και αναφορά αποτελεσμάτων σχετικά με πράγματα όπως γραπτές συνταγές.

“Υπάρχουν απίστευτες ανεπάρκειες στην παροχή μηνυμάτων στους ασθενείς όταν βρίσκονται στο σημείο της φροντίδας”, δήλωσε ο Hedberg. “Τα περισσότερα από αυτά περιστρέφονται γύρω από τη δυσκολία και το κόστος της δημιουργίας φυσικών οθονών σε διάφορα γραφεία, των απαιτούμενων αδειών από τα γραφεία, της παράδοσης των υλικών, του ελέγχου των υλικών, της ανάληψης αυτών των υλικών και φυσικά του κόστους παραγωγής”. Η ψηφιακή παράδοση εξαλείφει την ταλαιπωρία καθώς και τις δαπάνες και προσφέρει αποτελέσματα. Κατά μέσο όρο, οι εκστρατείες έχουν ως αποτέλεσμα μια αύξηση 1,5 φορές στις πωλήσεις και ένα φαινόμενο μάρκας 10%, που συμβαδίζει με μια παραδοσιακή εκστρατεία POC, δήλωσε ο Hedberg.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon