Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

 
της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή
 
Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων, όπως η βιομηχανία διαφημίσεων στο σύνολό της αλλάζει στρατηγική εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού.  Οι ανησυχίες και οι συζητήσεις στροβιλίζονται γύρω από το αν οι διαφημίσεις φαρμάκων πρέπει να αλλάξουν τα μηνύματα για να είναι πιο σοβαρά ή εάν θα πρέπει να καθυστερήσουν τις εκστρατείες προώθησης φαρμάκων απευθείας  προς τους καταναλωτές.
 
Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση φαρμάκων και υγειονομικής περίθαλψης δεν έχει μειωθεί δραματικά, αλλά δεν γνωρίζει κανείς τι θα γίνει στο μέλλον. 
“Αρχικά, είδαμε μια μικρή συρρίκνωση, αλλά αυτό «μεταφράστηκε» σαν πανικός από αυτό που όλοι αντιμετώπιζαν”, δήλωσε η Jennifer O’Dwyer, πρόεδρος του Evoke στη Βόρεια Αμερική. “Είναι ακόμη πολύ νωρίς.  Εάν πρόκειται να υπάρξει πτώση των δαπανών, ενδέχεται να εμφανιστεί στο τρίτο τρίμηνο. Αυτή τη στιγμή, βλέπουμε ότι η τηλεθέαση έχει αυξηθεί σημαντικά και οι πελάτες- καταναλωτές  παρακολουθούν τα μηνύματά μας γιατί είναι διαρκώς στο σπίτι».
 
Οι αποφάσεις των φαρμακευτικών  να αλλάξουν σχέδια μάρκετινγκ εξαρτώνται από τη συμμετοχή τους στην κρίση. Οι εταιρίες  που συμμετέχουν άμεσα στη δοκιμή, τη θεραπεία ή την ανακάλυψη εμβολίων COVID-19, για παράδειγμα, πρέπει να επικοινωνήσουν τις προσπάθειές τους και να γνωστοποιήσουν τι ακριβώς κάνουν. 
 
Οι φαρμακευτικές εταιρείες στην επόμενη κατηγορία είναι εκείνες με θεραπείες για καταστάσεις που θα μπορούσαν να επηρεαστούν περισσότερο από το COVID-19, όπως εκείνες για άτομα με διαβήτη ή καρδιακή νόσο που θεωρείται ότι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο από τη νόσο ή ασθενείς με λύκο και καρκίνο οι οποίοι ενδέχεται να έχει διαταραχθεί η θεραπεία τους. Οι εταιρείες αυτές θα πρέπει επίσης να επικοινωνούν ειδικά θέματα για κάθε κατάσταση. Η δεύτερη ομάδα θα πρέπει να κοιτάξει να συνεργαστεί με ομάδες υπεράσπισης για καλύτερη στόχευση και τελειοποίηση του κατάλληλου προσαρμοσμένου μηνύματος.
 
Ενώ αυτές οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν πρέπει να εγκαταλείψουν το μάρκετινγκ – οι ασθενείς εξακολουθούν να χρειάζονται θεραπείες και οι επαγγελματίες υγείας χρειάζονται πληροφορίες και εκπαίδευση για αυτές τις θεραπείες – πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά τις επικοινωνίες. “Υπάρχει ακόμη μια όρεξη για επικοινωνίες γύρω από τις συνθήκες υγείας και τις θεραπείες, αλλά πρέπει να είναι προσεκτική”, υποστηρίζουν οι ειδικοί. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Φοιτητές του ΕΚΠΑ επισκέφθηκαν τα γραφεία της MSD

Καθοριστικός ο ρόλος της ιατρικής τεχνολογίας το 2025 στην Ελλάδα

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

AstraZeneca Ελλάδας: Διπλή Διάκριση για Καινοτομία και Βιωσιμότητα

 Η AstraZeneca Ελλάδας αναδείχθηκε με δύο σημαντικές διακρίσεις στα Procurement Excellence Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την προώθηση της συμπερίληψης στην εφοδιαστική της αλυσίδα.

ΠΕΦ: Κινητήρια Δύναμη για Επενδύσεις και Κάλυψη 8,5 εκ. ΑΜΚΑ

Η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας 2025, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους, ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κ.κ. Ιερώνυμος Β', εκπρόσωποι της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπουργοί και βουλευτές, εκπρόσωποι θεσμικών και κρατικών φορέων, πλήθος ακαδημαϊκού και δημοσιογραφικού κόσμου.

Η Η Bayer Ελλάς στηρίζει το οικοσύστημα καινοτομίας

Η Bayer Ελλάς για 6η συνεχόμενη χρονιά συμμετείχε ενεργά στη διοργάνωση του συνεδρίου «Innovation Greece 6.0: Η Καινοτομία στην Ελλάδα και οι φορείς που τη στηρίζουν», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 29 και 30 Ιανουαρίου στις εγκαταστάσεις του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.

ELPEN: Αρωγός στις περιβαλλοντικές εκπαιδεύσεις

Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η ELPEN συνεργάστηκε με τον περιβαλλοντικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό We4all και το project του “Green Future”, στηρίζοντας δράσεις που προστατεύουν το περιβάλλον και ενισχύουν την τοπική κοινωνία που δραστηριοποιείται.

Close Icon