Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

 
της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή
 
Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων, όπως η βιομηχανία διαφημίσεων στο σύνολό της αλλάζει στρατηγική εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού.  Οι ανησυχίες και οι συζητήσεις στροβιλίζονται γύρω από το αν οι διαφημίσεις φαρμάκων πρέπει να αλλάξουν τα μηνύματα για να είναι πιο σοβαρά ή εάν θα πρέπει να καθυστερήσουν τις εκστρατείες προώθησης φαρμάκων απευθείας  προς τους καταναλωτές.
 
Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση φαρμάκων και υγειονομικής περίθαλψης δεν έχει μειωθεί δραματικά, αλλά δεν γνωρίζει κανείς τι θα γίνει στο μέλλον. 
“Αρχικά, είδαμε μια μικρή συρρίκνωση, αλλά αυτό «μεταφράστηκε» σαν πανικός από αυτό που όλοι αντιμετώπιζαν”, δήλωσε η Jennifer O’Dwyer, πρόεδρος του Evoke στη Βόρεια Αμερική. “Είναι ακόμη πολύ νωρίς.  Εάν πρόκειται να υπάρξει πτώση των δαπανών, ενδέχεται να εμφανιστεί στο τρίτο τρίμηνο. Αυτή τη στιγμή, βλέπουμε ότι η τηλεθέαση έχει αυξηθεί σημαντικά και οι πελάτες- καταναλωτές  παρακολουθούν τα μηνύματά μας γιατί είναι διαρκώς στο σπίτι».
 
Οι αποφάσεις των φαρμακευτικών  να αλλάξουν σχέδια μάρκετινγκ εξαρτώνται από τη συμμετοχή τους στην κρίση. Οι εταιρίες  που συμμετέχουν άμεσα στη δοκιμή, τη θεραπεία ή την ανακάλυψη εμβολίων COVID-19, για παράδειγμα, πρέπει να επικοινωνήσουν τις προσπάθειές τους και να γνωστοποιήσουν τι ακριβώς κάνουν. 
 
Οι φαρμακευτικές εταιρείες στην επόμενη κατηγορία είναι εκείνες με θεραπείες για καταστάσεις που θα μπορούσαν να επηρεαστούν περισσότερο από το COVID-19, όπως εκείνες για άτομα με διαβήτη ή καρδιακή νόσο που θεωρείται ότι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο από τη νόσο ή ασθενείς με λύκο και καρκίνο οι οποίοι ενδέχεται να έχει διαταραχθεί η θεραπεία τους. Οι εταιρείες αυτές θα πρέπει επίσης να επικοινωνούν ειδικά θέματα για κάθε κατάσταση. Η δεύτερη ομάδα θα πρέπει να κοιτάξει να συνεργαστεί με ομάδες υπεράσπισης για καλύτερη στόχευση και τελειοποίηση του κατάλληλου προσαρμοσμένου μηνύματος.
 
Ενώ αυτές οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν πρέπει να εγκαταλείψουν το μάρκετινγκ – οι ασθενείς εξακολουθούν να χρειάζονται θεραπείες και οι επαγγελματίες υγείας χρειάζονται πληροφορίες και εκπαίδευση για αυτές τις θεραπείες – πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά τις επικοινωνίες. “Υπάρχει ακόμη μια όρεξη για επικοινωνίες γύρω από τις συνθήκες υγείας και τις θεραπείες, αλλά πρέπει να είναι προσεκτική”, υποστηρίζουν οι ειδικοί. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon