Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

Πώς η πανδημία άλλαξε το φαρμακευτικό μάρκετινγκ

 
της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή
 
Το μάρκετινγκ των φαρμακευτικών προϊόντων, όπως η βιομηχανία διαφημίσεων στο σύνολό της αλλάζει στρατηγική εν μέσω της πανδημίας του κοροναϊού.  Οι ανησυχίες και οι συζητήσεις στροβιλίζονται γύρω από το αν οι διαφημίσεις φαρμάκων πρέπει να αλλάξουν τα μηνύματα για να είναι πιο σοβαρά ή εάν θα πρέπει να καθυστερήσουν τις εκστρατείες προώθησης φαρμάκων απευθείας  προς τους καταναλωτές.
 
Μέχρι στιγμής, η διαφήμιση φαρμάκων και υγειονομικής περίθαλψης δεν έχει μειωθεί δραματικά, αλλά δεν γνωρίζει κανείς τι θα γίνει στο μέλλον. 
“Αρχικά, είδαμε μια μικρή συρρίκνωση, αλλά αυτό «μεταφράστηκε» σαν πανικός από αυτό που όλοι αντιμετώπιζαν”, δήλωσε η Jennifer O’Dwyer, πρόεδρος του Evoke στη Βόρεια Αμερική. “Είναι ακόμη πολύ νωρίς.  Εάν πρόκειται να υπάρξει πτώση των δαπανών, ενδέχεται να εμφανιστεί στο τρίτο τρίμηνο. Αυτή τη στιγμή, βλέπουμε ότι η τηλεθέαση έχει αυξηθεί σημαντικά και οι πελάτες- καταναλωτές  παρακολουθούν τα μηνύματά μας γιατί είναι διαρκώς στο σπίτι».
 
Οι αποφάσεις των φαρμακευτικών  να αλλάξουν σχέδια μάρκετινγκ εξαρτώνται από τη συμμετοχή τους στην κρίση. Οι εταιρίες  που συμμετέχουν άμεσα στη δοκιμή, τη θεραπεία ή την ανακάλυψη εμβολίων COVID-19, για παράδειγμα, πρέπει να επικοινωνήσουν τις προσπάθειές τους και να γνωστοποιήσουν τι ακριβώς κάνουν. 
 
Οι φαρμακευτικές εταιρείες στην επόμενη κατηγορία είναι εκείνες με θεραπείες για καταστάσεις που θα μπορούσαν να επηρεαστούν περισσότερο από το COVID-19, όπως εκείνες για άτομα με διαβήτη ή καρδιακή νόσο που θεωρείται ότι διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο από τη νόσο ή ασθενείς με λύκο και καρκίνο οι οποίοι ενδέχεται να έχει διαταραχθεί η θεραπεία τους. Οι εταιρείες αυτές θα πρέπει επίσης να επικοινωνούν ειδικά θέματα για κάθε κατάσταση. Η δεύτερη ομάδα θα πρέπει να κοιτάξει να συνεργαστεί με ομάδες υπεράσπισης για καλύτερη στόχευση και τελειοποίηση του κατάλληλου προσαρμοσμένου μηνύματος.
 
Ενώ αυτές οι φαρμακευτικές εταιρίες δεν πρέπει να εγκαταλείψουν το μάρκετινγκ – οι ασθενείς εξακολουθούν να χρειάζονται θεραπείες και οι επαγγελματίες υγείας χρειάζονται πληροφορίες και εκπαίδευση για αυτές τις θεραπείες – πρέπει να εξετάσουν προσεκτικά τις επικοινωνίες. “Υπάρχει ακόμη μια όρεξη για επικοινωνίες γύρω από τις συνθήκες υγείας και τις θεραπείες, αλλά πρέπει να είναι προσεκτική”, υποστηρίζουν οι ειδικοί. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Συνεργασία του Κέντρου Ψηφιακής Καινοτομίας και Πανεπιστημίου Μακεδονίας

Η Bristol Myers Squibb έλαβε έγκριση για θεραπεία μεταστατικού ορθοκολικού καρκίνου

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Πολλαπλές διακρίσεις για την Novartis Hellas

8 βραβεύσεις για την ανθρωποκεντρική προσέγγιση και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες της εταιρείας, με κορυφαία την αναγνώριση ως "Patient Partnerships Company of the Year".

Καινοτομία και εξατομικευμένες λύσεις από την Johnson & Johnson Innovative Medicine

Η Johnson & Johnson, μία από τις εταιρείες με ηγετικό ρόλο στον τομέα της υγείας παγκοσμίως, μπαίνει σε μία νέα εποχή με τη μετονομασία του φαρμακευτικού της τομέα σε Johnson & Johnson Innovative Medicine. Με γνώμονα την καινοτομία, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, παρέχοντας εξατομικευμένες και πρωτοποριακές θεραπείες.

Το «προΣfΕΕρουμε» στο Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες

 Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας κοινωνικής υπευθυνότητας «προΣfΕΕρουμε», ο Σύνδεσμος Φαρμακευτικών Επιχειρήσεων Ελλάδος (ΣΦΕΕ) και ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (ΕΕΣ), επισκέφθηκαν το Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες στη Βούλα Αττικής (ΠΑΑΠΑΒ), με στόχο την ενίσχυση και ψυχολογική τόνωση των παιδιών με αναπηρίες που φιλοξενούνται εκεί.

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

Ο Πανελλαδικός Σύνδεσμος Μελών Επιχειρήσεων Εξωτερικών Υπηρεσιών Προστασίας και Πρόληψης (ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ), συμμετείχε δυναμικά στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία, που διοργανώθηκε από το ΕΛΙΝΥΑΕ στις 28 & 29 Νοεμβρίου. Η παρουσία του Συνδέσμου ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των εξειδικευμένων φορέων στην προαγωγή της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

Close Icon