Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Οι ψηφιακές διαφημίσεις ‘συνταγή’ επιτυχίας των φαρμακοβιομηχανιών

Οι δαπάνες διαφήμισης του φαρμακευτικού κλάδου συνεχίζουν να αυξάνονται σε όλο τον κόσμο, με το WARC (World Advertising Research Center) να προβλέπει αύξηση 4,9% παγκοσμίως το 2021. Η μεγαλύτερη αλλαγή στον κλάδο; Η κίνηση προς τα ψηφιακά μέσα.

Όσον αφορά τη διαφήμιση, η φαρμακοβιομηχανία ήταν πάντα προσεκτική λόγω κανονισμών και συμμόρφωσης. Μόλις τη δεκαετία του 1990 οι εταιρείες φαρμάκων έστρεψαν την προσοχή τους σε μεμονωμένους καταναλωτές σε έντυπες, τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις. Σήμερα, οι ΗΠΑ και η Νέα Ζηλανδία είναι οι μόνες χώρες που επιτρέπουν ακόμη και την απευθείας διαφήμιση των καταναλωτών για φαρμακευτικές μάρκες.

Τα τελευταία χρόνια, οι φαρμακοβιομηχανίες κλίνουν στις ψηφιακές στρατηγικές τους. Οι αμερικανοί διαφημιζόμενοι για την υγειονομική περίθαλψη και τα φαρμακευτικά προϊόντα αύξησαν τις δαπάνες τους για ψηφιακές διαφημίσεις κατά 12,7% το 2018, σύμφωνα με την Emarketer. Την επόμενη χρονιά, οι μάρκες των φαρμακευτικών προϊόντων ανέκαμψαν τις ψηφιακές δαπάνες τους κατά 20,1% στα 3,62 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αν και η τηλεόραση υπήρξε ανέκαθεν ηγετική θέση στη φαρμακοβιομηχανία για την προσέγγιση του μαζικού κοινού , οι μάρκες των φαρμάκων αναζητούν όλο και περισσότερο έδαφος διαδικτυακά για να προσθέσουν ένα επίπεδο εξατομίκευσης στις καμπάνιες τους. Οι τοποθετήσεις για κινητά και εντός εφαρμογής έχουν αλλάξει το παιχνίδι για τα φαρμακευτικά προϊόντα και οι μονάδες συμμετοχής όπως η ανταλλαγή αξιών απέδωσαν ιδιαίτερα ισχυρά αποτελέσματα.

Η ανταλλαγή αξιών είναι ένας ισχυρός τρόπος διανομής βίντεο και επώνυμου περιεχομένου, επειδή είναι ουσιαστικά απαλλαγμένο από απάτες και χωρίς διακοπές. Αυτές οι τοποθετήσεις επιτρέπουν στους χρήστες να επιλέγουν ενεργά να αλληλεπιδράσουν με μια επωνυμία με αντάλλαγμα ψυχαγωγία, σημεία, Wi-Fi ή άλλο ψηφιακό περιεχόμενο. Στην ψηφιακή διαφημιστική ομάδα Jun Group, οι πελάτες των φαρμακευτικών προϊόντων βλέπουν κατά μέσο όρο ποσοστό ολοκλήρωσης βίντεο 95% για βίντεο 30 δευτερολέπτων με ποσοστά αφοσίωσης 1,5%.

Το 2020, τόσο οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης (HCP) όσο και οι ασθενείς τους περνούν το χρόνο τους παίζοντας παιχνίδια για κινητά.

Τον Φεβρουάριο, η Jun Group ερεύνησε τα είδη κοινού εντός της εφαρμογής για να κατανοήσει τις συνήθειες και τις προτιμήσεις τους σχετικά με τα παιχνίδια για κινητά . Βρήκαν ότι το 82% των HCP παίζουν παιχνίδια για κινητά καθημερινά, με το 64,5% να λέει ότι παίζουν πολλές φορές την ημέρα. Οι ασθενείς αποκάλυψαν επίσης ότι τα παιχνίδια για κινητά είναι η επίσκεψή τους στο γραφείο του γιατρού. Το 57,3% των καταναλωτών δηλώνουν ότι παίζουν παιχνίδια για κινητά ενώ περιμένουν το ραντεβού του γιατρού, έναντι 15% που παρακολουθούν τηλεόραση / βίντεο και 15% που διαβάζουν εφημερίδες / περιοδικά. Σκεφτείτε την τελευταία φορά που είχατε 15 λεπτά να σκοτώσετε στην αίθουσα αναμονής.

Τα εμπορικά σήματα της φαρμακοβιομηχανίας στρέφονται σωστά στην ψηφιακή διαφήμιση. Καταλαβαίνουν τη σημασία της συνάντησης του κοινού τους με τους όρους του κοινού – είτε πρόκειται για διαφήμιση banner σε ιστότοπο είτε για διαφήμιση βίντεο 30 δευτερολέπτων σε παιχνίδι για κινητά. Η βιομηχανία έχει γίνει ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους της ψηφιακής διαφήμισης και θα συνεχίσει να αποκομίζει τα οφέλη καθώς πλησιάζουμε το 2021.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon