Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Οι φαρμακοβιομηχανίες βλέπουν με άλλο μάτι την Amazon

Οι φαρμακοβιομηχανίες βλέπουν με άλλο μάτι την Amazon

Έντονη συζήτηση έχει ανοίξει για τις προθέσεις της Amazon σε σχέση με τα φαρμακευτικά προϊόντα, και τώρα ο διευθύνων σύμβουλος της Johnson & Johnson μελετά το πώς η τεχνολογία θα μπορούσε να επηρεάσει τις αγορές φαρμάκων.

Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της J & J Alex Gorsky, γνωρίζοντας από πρώτο χέρι την επιχειρηματική δραστηριότητα και την προώθηση των καταναλωτικών προϊόντων από την Amazon, δίνει μεγάλη έμφαση στον τομέα αυτό και εστιάζει στην αποτελεσματικότητα της διανομής της ηλεκτρονικής λιανικής πώλησης, επιχειρώντας ευρεία προσέλκυση καταναλωτών.

«Βρισκόμαστε σε συνομιλίες με την Amazon, η οποία καινοτομεί και στον τομέα των φαρμάκων και το βλέπουμε ως μια ευκαιρία για να κάνουμε τη διαφορά» είπε ο Gorsky και πρόσθεσε: «ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί τους και σε μερικούς από τους νέους τομείς».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ Στο “κυνήγι” των ψηφιακών ιατρικών αρχείων η Amazon

Είναι σαφές τι θα μπορούσε να προσφέρει η Amazon γιατί  έχει τεχνογνωσία στον τομέα της διανομής, αλλά η εταιρεία θα μπορούσε επίσης να διερευνήσει τις αλλαγές στην απόδοση.  «Όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχουν αδυναμίες στο ισχύον σύστημα. Έτσι είτε πρόκειται για διανομή, είτε πρόκειται για επιστροφή, είτε πρόκειται για τον τρόπο που ασφαλίζουν, όλα αυτά είναι σημαντικές ευκαιρίες. Στο J & J, εμείς θα επιθυμούσαμε αυτά τα είδη των εισερχομένων στην αγορά”.

Η συζήτηση έρχεται μέσα σε μια εποχή σημαντικής αλλαγής στις Η.Π.Α. στην τιμολόγηση των φαρμάκων, που προέκυψε λόγω της χρόνιας προσοχής στις αυξήσεις των τιμών. Το γεγονός αυτό οδήγησε σε αξιοσημείωτες εξελίξεις στον τομέα του φαρμάκου, όπως η κίνηση της Amgen για περικοπή στην τιμή καταλόγου φαρμάκων κατά 60%, όπως το  Repatha, η απόφαση της Gilead να ξεκινήσει γενόσημα αλλά και οι συγχωνεύσεις μεταξύ ΡΒΜ και ασφαλιστών υγείας.

Η Amazon, από την πλευρά της, φέρεται να μελετά τα φαρμακευτικά προϊόντα για περισσότερο από ένα χρόνο. Τον Ιανουάριο, η εταιρεία συνεργάστηκε με την Berkshire Hathaway και την JPMorgan για να σχηματίσει μια κοινοπραξία με στόχο χαμηλότερα κόστη υγειονομικής περίθαλψης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ Η Amazon, η ψηφιακή διαφήμιση και η νέα τάση στο φάρμακο

Στη συνέχεια, τον Ιούνιο, η Amazon αγόρασε το ανεξάρτητο φαρμακείο PillPack, δίνοντάς της πρόσβαση στο σύστημα διανομής φαρμακείου. Το PillPack, το οποίο συσκευάζει τα φάρμακα κάθε ασθενούς σύμφωνα με την ημερομηνία και ώρα χορήγησης της δόσης, έχει άδεια να μεταφέρει φάρμακα σε 49 κράτη, σύμφωνα με το Reuters. Μετά από τη συμφωνία, οι αναλυτές της Evercore ISI έγραψαν ότι είναι “αναμφισβήτητο” ότι η Amazon εισέρχεται στη φαρμακοβιομηχανία, σύμφωνα με το CNBC.

Ο Gorsky δεν είναι ο μοναδικός διευθύνων σύμβουλος που μελετά ενδελεχώς της κινήσεις της φαρμακοβιομηχανίας σε σχέση με το Amazon. Και στα τέλη του περασμένου έτους ο CEO της Pfizer, Ian Read είχε δηλώσει ότι «οποιοδήποτε σύστημα διανομής που μπορεί να μειώσει το κόστος και να επιτρέψει μια ευρεία διαθεσιμότητα των προϊόντων για τους ασθενείς είναι πολύ ενδιαφέρον». Αλλά και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Allergan Brent Saunders δήλωσε ότι  “ολόκληρο οικοσύστημα είναι ώριμο για ανακατατάξεις”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon