Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Merck: Σειρά ενεργειών ενημέρωσης για τον καρκίνο παχέος εντέρου

Merck: Σειρά ενεργειών ενημέρωσης για τον καρκίνο παχέος εντέρου

Η Merck Ελλάδος οργάνωσε, συντόνισε και υλοποίησε για άλλη μία χρονιά σειρά ενεργειών καθ’ όλη τη διάρκεια του Μαρτίου, που έχει καθιερωθεί ως Μήνας Ενημέρωσης και Πρόληψης του καρκίνου παχέος εντέρου.

Το σύνολο του προγράμματος ήταν μία πρωτοβουλία του τμήματος Ογκολογίας, με κύριους άξονες τη δράση και την ενημέρωση. Μεμονωμένα οι εργαζόμενοι της Merck επιδόθηκαν σε υπαίθριες δραστηριότητες όλο το μήνα Μάρτιο, κοινοποιώντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης φωτογραφίες με το hashtag #nomcrc (Non-Official MERCK Cycling and Running Club). Την Τρίτη 26 Μαρτίου, όλοι οι εργαζόμενοι της Merck με σύνθημα «Ας σηκωθούμε όλοι από τον καναπέ!», έλαβαν μέρος για 3η συνεχή χρονιά στο #MERCKathlon, την αθλητική δραστηριότητα–θεσμό της εταιρείας αφιερωμένη στην ευαισθητοποίηση για τον καρκίνο παχέος εντέρου που πραγματοποιήθηκε στην Πάρνηθα, στα πρώην Βασιλικά Ανάκτορα Τατοϊου.

Τα χιλιόμετρα που διένυσαν οι εργαζόμενοι της Merck συνολικά στο #MERCKathlon μετατράπηκαν στο ποσό των 1.500 ευρώ και θα προσφερθούν στο πρόγραμμα υποστήριξης ογκολογικών ασθενών «Μαζί και στο Σπίτι». Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Σύλλογο Κ.Ε.Φ.Ι. Αθηνών (Σύλλογος Καρκινοπαθών Εθελοντών Φίλων Ιατρών Αθηνών) με στόχο τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των «Η προσέλκυση των ογκολογικών ασθενών με την ψυχοκοινωνική υποστήριξη των ιδίων και των οικογενειών τους.

Αρκετές ακόμα ενημερωτικές δράσεις πραγματοποιήθηκαν μέσα στο μήνα. Στις 7 Μαρτίου όλοι οι εργαζόμενοι προγευμάτισαν εφαρμόζοντας στην πράξη τις αρχές της υγιεινής διατροφής και την Πέμπτη, 28 Μαρτίου ο Δρ. Δημήτρης Καραχάλιος, Ογκολόγος, πραγματοποίησε ομιλία με θέμα την πρόληψη του καρκίνου κερδίζοντας το ενδιαφέρον όλων των παρευρισκόμενων. Επιπλέον, από τις αρχές του Μαρτίου συνολικά 4 newsletters με υλικό για την πρόληψη του καρκίνου (ένα ανά εβδομάδα) στάλθηκαν στους εργαζόμενους οι οποίοι στις 29 Μαρτίου είχαν τη δυνατότητα να ανακεφαλαιώσουν όσα έμαθαν συμμετέχοντας σε ένα διαδραστικό παιχνίδι γνώσεων.

Η Σάσα Μπριασούλη, Διευθύντρια του τμήματος Ογκολογίας της Merck, δήλωσε: «Η Merck αφιέρωσε και φέτος το μήνα Μάρτιο σε ποικίλες δράσεις ενημέρωσης και πρόληψης του καρκίνου παχέος εντέρου. Για εμάς ήταν μια ευκαιρία να κινητοποιηθούμε ατομικά και συλλογικά, να ενημερωθούμε και να προσφέρουμε»

H Μαρία Σπανοπούλου, Υπεύθυνη Επικοινωνίας της Merck

 

spanopoulou

Η κ. Σπανοπούλου συμπλήρωσε ότι «Ξεχωριστή σημασία για την εταιρεία μας έχει ότι αφενός ενεργοποιήθηκε και συμμετείχε το σύνολο των συναδέλφων και αφετέρου, οι δράσεις μας έλαβαν και τη μορφή της εταιρικής υπευθυνότητας, με την υποστήριξη του προγράμματος «Μαζί και στο Σπίτι» του Συλλόγου Κ.Ε.Φ.Ι.».

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon