Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Μεγάλη συμφωνία στην φαρμακευτική βιομηχανία

Μεγάλη συμφωνία στην φαρμακευτική βιομηχανία

Στην υπογραφή των συμβολαίων προχώρησαν οι φαρμακευτικές εταιρίες Sanofi με την Boehringer Ingelheim για τη διασφάλιση της στρατηγικής συναλλαγής που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2015 και αφορά στην ανταλλαγή του Κτηνιατρικού Τομέα της Sanofi (“Merial”) με τον Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων Υγείας (CHC) της Boehringer Ingelheim.

Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα πριν την ολοκλήρωση της συναλλαγής που αναμένεται να πραγματοποιηθεί έως τα τέλη του 2016 και η οποία υπόκειται σε έγκριση από όλες τις ρυθμιστικές αρχές σε διαφορετικές γεωγραφικές περιοχές. Η ενσωμάτωση του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων Υγείας (CHC) της Boehringer Ingelheim στη Sanofi και της Merial στη Boehringer Ingelheim θα ξεκινήσει μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής.

Όταν ολοκληρωθεί, η εν λόγω συναλλαγή θα είναι μια από τις μεγαλύτερες ανταλλαγές Επιχειρηματικών Δραστηριοτήτων της φαρμακευτικής βιομηχανίας και η πιο σημαντική στην ιστορία και των δύο εταιρειών.

Ο καθηγητής Dr. Andreas Barner, Chairman of the Board, Boehringer Ingelheim, δήλωσε: “Είναι μία νίκη τόσο για την Boehringer Ingelheim όσο και για τη Sanofi. Επιπλέον, πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα βήματα στην ιστορία της εταιρείας μας. Καταδεικνύει τον σταθερό προσανατολισμό της επιχείρησής μας προς καινοτόμους τομείς. Ως φαρμακευτική εταιρεία που εστιάζει στην έρευνα, θα ενισχύσουμε σημαντικά τη θέση μας στη μελλοντική κτηνιατρική αγορά και ενδέχεται να γίνουμε ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες παγκοσμίως σε αυτόν τον τομέα. Η ομοιότητα στην κουλτούρα και τις προσεγγίσεις της BI και της Sanofi θα διασφαλίσει ότι οι αποκτηθείσες επιχειρηματικές δραστηριότητες από τον άλλο εταίρο θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και στο μέλλον.”

Ο κ. Olivier Brandicourt, M.D., Chief Executive Officer, Sanofi, δήλωσε: “Με την υπογραφή αυτών των συμβολαίων, πετυχαίνουμε έναν από τους βασικούς στόχους του Στρατηγικού μας Χάρτη (Roadmap 2020), δηλαδή να αναδειχθούμε σε ηγέτη στον τομέα των Καταναλωτικών Προϊόντων και σε κορυφαία παγκόσμια εταιρεία με πολυσχιδή δραστηριότητα στον τομέα της ανθρώπινης υγείας. Αυτή η ανταλλαγή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων θα φέρει ένα συμπληρωματικό χαρτοφυλάκιο στον τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της εταιρείας μας με ευρέως αναγνωρισμένα επώνυμα προϊόντα, επιτρέποντας τη δημιουργία αξίας μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα, καθώς και την ενίσχυση της παρουσίας μας στις αγορές σημαντικών χωρών.”

Η στρατηγική ανταλλαγή θέτει τα θεμέλια ώστε και οι δύο εταιρείες να αποκτήσουν το επιθυμητό μέγεθος και κλίμακα σε δύο ιδιαίτερα ελκυστικούς φαρμακευτικούς τομείς δραστηριότητων. Μετα την επιτυχή ολοκλήρωση της συναλλαγής, ο τομέας Καταναλωτικών Προϊόντων της Boehringer Ingelheim –με επιχειρηματική αξία ύψους €6,7 δισ.– θα μεταφερθεί στη Sanofi και η Merial της Sanofi –με επιχειρηματική αξία ύψους €11,4 δισ.– θα μεταφερθεί στην Boehringer Ingelheim. Η συναλλαγή περιλαμβάνει την καταβολή μετρητών ύψους €4,7 δισ. στη Sanofi, ποσό που αντιστοιχεί στη διαφορά της αξίας των δύο επιχειρήσεων. Λαμβάνοντας υπόψη τα προσδοκώμενα οφέλη από τον αποκτηθέντα Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων, τη σταδιακή εφαρμογή συνεργασιών και τη χρήση τμήματος των καθαρών εσόδων για την επαναγορά μετοχών, η Sanofi αναμένει ότι η συνολική συναλλαγή θα είναι ουδέτερη σε ό,τι αφορά τα κέρδη δραστηριοτήτων ανά μετοχή (EPS) το 2017 και αυξητική κατά τα επόμενα έτη.

Ο συνδυασμός των συμπληρωματικών χαρτοφυλακίων και των τεχνολογικών πλατφορμών της Merial και της Boehringer Ingelheim στα αντι-παρασιτικά, τα εμβόλια και τα φαρμακευτικά ιδιοσκευάσματα θα μπορούσε να τοποθετήσει την ενοποιημένη εταιρεία σε μια πιο ανταγωνιστική θέση σε βασικούς τομείς ανάπτυξης της βιομηχανίας και θα προσέφερε υψηλότερη αξία και καινοτομία στους καταναλωτές παγκοσμίως. Ο Κτηνιατρικός Τομέας της Boehringer Ingelheim θα υπερδιπλασιάσει τις πωλήσεις του, οι οποίες υπολογίζεται να ανέλθουν σε περίπου €3,8 δισ. με βάση τις παγκόσμιες πωλήσεις για το 2015.

Με αυτή τη συναλλαγή, ηSanofi θα προχωρήσει στην ενοποίηση του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Boehringer Ingelheim σε όλες τις χώρες, με εξαίρεση την Κίνα. Οι πωλήσεις του ενοποιημένου Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων θα ανέλθουν σε περίπου €4,9 δισ. με βάση τις παγκόσμιες πωλήσεις για το 2015. Χάρη στην προσθήκη ενός σημαντικού συμπληρωματικού χαρτοφυλακίου επώνυμων προϊόντων, η Sanofi θα ενισχύσει τη θέση της σε αρκετές από τις στρατηγικές κατηγορίες της – στα Αναλγητικά, στα φάρμακα για την αλλεργία, τον Βήχα & το Κρυολόγημα, στη Γυναικεία Φροντίδα, στην Υγεία του Γαστρεντερικού Συστήματος και τις Βιταμίνες, στα Μέταλλα και τα Συμπληρώματα Διατροφής.

Ο κ. Hubertus von Baumbach, Chairman of the Board, Boehringer Ingelheim, δήλωσε: “Γνωρίζουμε, όπως και η Sanofi, ότι αυτή η ανταλλαγή επιχειρηματικών δραστηριοτήτων είναι ελκυστική και για τις δύο πλευρές χάρη στους εργαζομένους μας, τη δέσμευσή τους και τις εξαιρετικές επιδόσεις τους. Ως εκ τούτου, η Boehringer Ingelheim και η Sanofi δεσμεύονται να οδηγήσουν με επιτυχία και βιωσιμότητα αυτές τις επιχειρήσεις στο μέλλον.”

Πριν την υπογραφή προηγήθηκαν εποικοδομητικές και επιτυχείς διαπραγματεύσεις που διήρκησαν έξι μήνες και πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό. Και οι δύο εταιρείες εξέτασαν και συζήτησαν τις λεπτομέρειες της συναλλαγής. Αυτές περιελάμβαναν το ακριβές εύρος της ανταλλαγής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, καθώς και τη διασφάλιση της συμμόρφωσης με τις ρυθμιστικές απαιτήσεις. Κατά τη διάρκεια των προηγούμενων μηνών, η Boehringer Ingelheim και η Sanofi πραγματοποίησαν επίσης συναντήσεις με τους αρμόδιους κοινωνικούς φορείς στη Γαλλία και τη Γερμανία, καθώς και με τις αρμόδιες ρυθμιστικές αρχές ώστε να ανοίξουν το δρόμο για την πραγματοποίηση της ανταλλαγής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Σύμφωνα με τη δέσμευσή τους κατά την έναρξη των διαπραγματεύσεων, οι εταιρείες συμφώνησαν ότι η Λυών (Γαλλία) και η Τουλούζη (Γαλλία) θα αποτελέσουν τα βασικά επιχειρησιακά κέντρα του Κτηνιατρικού Τομέα της Boehringer Ingelheim, συμπεριλαμβανομένων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, των δραστηριοτήτων Έρευνας & Ανάπτυξης και των βιομηχανικών μονάδων στη Λυών και της μονάδας παραγωγής στην Τουλούζη. Καθώς η αμερικανική αγορά αποτελεί σημαντικό μέρος των δραστηριοτήτων της Merial, η Boehringer Ingelheim θα δώσει ιδιαίτερη προσοχή ώστε να διατηρήσει τη δυναμική των δραστηριοτήτων στις ΗΠΑ. Η Γερμανία θα αποτελέσει σημαντικό κέντρο του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Sanofi, ιδιαίτερα στις κατηγορίες φαρμάκων για το Γαστρεντερικό Σύστημα, τον Βήχα και το Κρυολόγημα, οι οποίες θα ωφεληθούν από τις αυξημένες ικανότητες των υφιστάμενων ομάδων της Boehringer Ingelheim.

Σχετικά με τον Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Boehringer Ingelheim

Ο Τομέας Καταναλωτικών Προϊόντων Υγείας της Boehringer Ingelheim αποτελεί την 8η μεγαλύτερη επιχείρηση Καταναλωτικών Προϊόντων στον κόσμο. Οι πωλήσεις του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Boehringer Ingelheim ανήλθαν στα €1,51 δισ. το 2015, αποτελώντας το 10% των καθαρών πωλήσεων της Boehringer Ingelheim. Στόχος της εταιρείας είναι η δημιουργία και η προώθηση εμπνευσμένων και βιώσιμων λύσεων που θα αναπτύξουν αποτελεσματικά τα επώνυμα προϊόντα για τους καταναλωτές παγκοσμίως.

Τα κορυφαία επώνυμα προϊόντα του τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Boehringer Ingelheim είναι το σπασμολυτικό Buscopan® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €223 εκατ. Διατίθεται κυρίως στην Ευρώπη και στις Αναδυόμενες Αγορές), το καθαρκτικό Dulcolax® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €225 εκατ. Διατίθεται σε περισσότερες από 40 χώρες με ισχυρή παρουσία στις ΗΠΑ), οι πολυβιταμίνες Pharmaton® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €140 εκατ., με την πλειοψηφία των πωλήσεων στις Αναδυόμενες Αγορές), η θεραπεία για τον βήχα Mucosolvan® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €168 εκατ., κυρίως στη Γερμανία και τη Ρωσία) και το Bisolvon® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €96 εκατ. με παρουσία παγκοσμίως, αλλά με τις υψηλότερες πωλήσεις να καταγράφονται στην Ισπανία και την Ιταλία) και η θεραπεία για τον ερεθισμένο λαιμό Mucoangin®/Lysopaïne® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €54 εκατ.).
Σχετικά με τον Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Sanofi

Οι πωλήσεις του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων της Sanofi ανήλθαν σε €3,4 δισ. το 2015. Τα σημαντικότερα προϊόντα είναι τα προϊόντα για την αλλεργία Allegra® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €424 εκατ.) και Nasacort® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €122 εκατ.), τα παυσίπονα Doliprane® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €303 εκατ.), το No-Spa® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €88 εκατ.) και Dorflex® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €81 εκατ.), τα προϊόντα για το πεπτικό Essentiale® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €196 εκατ.), Enterogermina® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €161 εκατ.) και Maalox® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €97 εκατ), το προϊόν φροντίδας για τις γυναίκες Lactacyd® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €114 εκατ.) και οι βιταμίνες, τα μέταλλα και τα συμπληρώματα διατροφής Magné B6® (πωλήσεις για το 2015 ύψους €103 εκατ.). Το 2015, το 48,1% των πωλήσεων του Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων Υγείας προήλθε από τις αναδυόμενες αγορές, το 26,2% από τις ΗΠΑ και το 18,6% από τη Δυτική Ευρώπη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Καινοτομία και εξατομικευμένες λύσεις από την Johnson & Johnson Innovative Medicine

Το «προΣfΕΕρουμε» στο Παράρτημα Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Παιδιών με Αναπηρίες

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

Ο Πανελλαδικός Σύνδεσμος Μελών Επιχειρήσεων Εξωτερικών Υπηρεσιών Προστασίας και Πρόληψης (ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ), συμμετείχε δυναμικά στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Υγεία και την Ασφάλεια στην Εργασία, που διοργανώθηκε από το ΕΛΙΝΥΑΕ στις 28 & 29 Νοεμβρίου. Η παρουσία του Συνδέσμου ανέδειξε τον καθοριστικό ρόλο των εξειδικευμένων φορέων στην προαγωγή της υγείας και της ασφάλειας των εργαζομένων.

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

Close Icon