Η πιο εμφανής αλλαγή ήταν η ευρεία υιοθέτηση υπηρεσιών και τεχνολογιών τηλεθεραπείας που χρησιμοποιούν βίντεο για τη σύνδεση των ασθενών με επείγουσα και προληπτική φροντίδα χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από το σπίτι.
Υγειονομική Περίθαλψη: Οι βελτιώσεις στην πρόσβαση, τη χρηστικότητα και τον προγραμματισμό που προκαλούνται από την πανδημία θα ξεπεράσουν την τρέχουσα κρίση για τη δημόσια υγεία. Ένας χρόνος μετά την επίσημη ανακήρυξη της COVID-19 ως πανδημίας, η ασθένεια συνεχίζει να επηρεάζει βαθιά τη βιομηχανία υγειονομικής περίθαλψης και των βιοεπιστημών.
Οι πάροχοι φροντίδας αντιμετωπίζουν κρίσιμες ελλείψεις τόσο στο προσωπικό όσο και στις προμήθειες. Η COVID-19 έχει επιδεινώσει βαθιά τα περιθώρια λειτουργίας με λεπτό ξυράφι και τα συστήματα υγείας είναι υπάλληλοι λόγω καθυστερημένων διαδικασιών και χειρουργικών επεμβάσεων, ενώ η βιομηχανία αντιμετωπίζει το ερώτημα πώς να παρέχει τη σωστή φροντίδα τη σωστή στιγμή, στο σωστό περιβάλλον και με πιο οικονομικά αποδοτικό τρόπο.
Ο φαρμακευτικός τομέας αγωνίστηκε να δημιουργήσει εμβόλια και δοκιμές αντισωμάτων ενώ αντιμετωπίζει επίσης τα δικά του ζητήματα αλυσίδας εφοδιασμού. Καθώς εκδηλώνεται η πανδημία, αξίζει να σημειωθεί ότι δεν θα είναι αρνητικές όλες οι διαρκείς επιπτώσεις.
Ακριβώς όπως η υιοθέτηση του νόμου περί προσιτής φροντίδας πριν από μια δεκαετία ώθησε τους οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης να ψηφιοποιήσουν τα αρχεία τους, η πανδημία COVID-19 επιταχύνει τις καθυστερημένες τεχνολογικές αλλαγές που είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή καλύτερης περίθαλψης. Ίσως η πιο εμφανής αλλαγή ήταν η ευρεία υιοθέτηση υπηρεσιών και τεχνολογιών τηλεθεραπείας που χρησιμοποιούν βίντεο για τη σύνδεση των ασθενών με επείγουσα και προληπτική φροντίδα χωρίς να χρειάζεται να φύγουν από το σπίτι.
Οι οργανισμοί παντού ανεβαίνουν για να καλύψουν την ανάγκη. Με περιορισμούς επισκεπτών σε όλα τα νοσοκομεία της σε εννέα πολιτείες, η μη κερδοσκοπική Advent Health με έδρα τη Φλόριντα αναπτύσσει φορητούς υπολογιστές και μια πλατφόρμα τηλεδιάσκεψης συμβατή με HIPAA, έτσι ώστε οι ασθενείς να μπορούν να δουν τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
Άλλες λύσεις είναι απίστευτα απλές. Οι νοσοκόμες στο Νοσοκομείο Η Παναγία της Λούρδης Virtua στο Camden της Νέας Υόρκης χρησιμοποιούν οθόνες μωρών για να επικοινωνήσουν με ασθενείς με κρίσιμη φροντίδα COVID-19, μειώνοντας έτσι τον αριθμό των φορών που χρειάζονται για να εισέλθουν σε ένα δωμάτιο απομόνωσης για να διατηρήσουν περιορισμένο προστατευτικό εξοπλισμό.
Δύο ώρες βόρεια, στο Paramus, N.J., το Ιατρικό Κέντρο New Bridge στο Bergen χρησιμοποιεί τη δική του υπηρεσία τηλεϋγείας για να προσδιορίσει εάν απαιτείται τεστ COVID-19. Η ιδέα: κρατήστε απίθανες και μη κρίσιμες περιπτώσεις έξω από περιοχές υψηλού κινδύνου.
Καλύτερη πρόσβαση, χρηματοδότηση και εμπειρία χρήστη για την τηλεϋγεία
Σήμερα, η τηλεϋγεία αφορά τη δημιουργία ψηφιακών σημείων επαφής όταν καμία άλλη επαφή δεν είναι δυνατή ή ασφαλής. Προσφέρει δυνατότητες επέκτασης της φροντίδας σε άτομα σε απομακρυσμένες περιοχές που ενδέχεται να έχουν περιορισμένη ή ανύπαρκτη πρόσβαση, και θα μπορούσε να επιτρέψει σε άλλους εργαζόμενους στον τομέα της υγείας να χειριστούν τον έλεγχο ασθενών και την παρακολούθηση μετά τη φροντίδα όταν κατακλύζεται μια τοπική εγκατάσταση.
Όπως επιβεβαιώνει μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο Αμερικάνικο Περιοδικό Ιατρικής Έκτακτης Ανάγκης The American Journal of Emergency Medicine, η εικονική φροντίδα μπορεί να μειώσει το κόστος της παροχής υγειονομικής περίθαλψης και να ανακουφίσει την πίεση στους απασχολημένους κλινικούς ιατρούς. Η τηλεϋγεία έλαβε επίσης ώθηση από το ταμείο CARES Act 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων, το οποίο παρέχει 130 δισεκατομμύρια δολάρια σε οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης που καταπολεμούν την πανδημία. Η προσπάθεια διευκολύνει επίσης τους παρόχους να χρεώνουν για απομακρυσμένες υπηρεσίες.
Για να διατηρηθούν αυτά τα οφέλη μετά το πέρασμα της τρέχουσας κρίσης, η εμπειρία πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλή και χωρίς τριβές. Καθώς όποιος έχει περάσει τα πρώτα 10 λεπτά μιας βιντεοσύσκεψης, κάνει τους ανθρώπους να καταργούν τη σίγαση του ήχου τους, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Η παροχή τηλευγείας πρέπει να είναι ευκολότερη και πιο βολική τόσο για τους ασθενείς όσο και για τους παρόχους από ό, τι στην τρέχουσα μορφή της. Αυτό απαιτεί εκπαίδευση για όλα τα μέρη και μια ισχυρή ομάδα τεχνικής υποστήριξης.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube