Καινοτομία

Ψηφιακή υγεία φαρμακευτική: Πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα κέρδη της [vid]

Ψηφιακή υγεία φαρμακευτική: Πώς μπορούν να αξιοποιηθούν τα κέρδη της [vid]
Πώς οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης μπορούν να επωφεληθούν από τα άλματα της ψηφιακής υγειονομικής περίθαλψης που έγινε το 2020

Ψηφιακή υγεία φαρμακευτική: Ενώ το 2020 θα σηματοδοτηθεί από την παγκόσμια τραγωδία της πανδημίας Covid-19, θα είναι επίσης πιθανότατα γνωστή ως η χρονιά που η ψηφιακή υγειονομική περίθαλψη πήρε τελικά την πολυαναμενόμενη θέση της στην κορυφή της αλυσίδας παροχής υγειονομικής περίθαλψης. Τα ψηφιακά εργαλεία υγείας, όπως η τηλεϋγεία και οι συνδεδεμένες συσκευές, αποτελούν μονόδρομο για τους οργανισμούς υγειονομικής περίθαλψης.

Η έννοια της τεχνολογίας των καταναλωτών έρχεται επιτέλους στην υγειονομική περίθαλψη. Οι εκθέσεις δείχνουν ότι οι επενδυτές έδωσαν 5,4 δισεκατομμύρια δολάρια στη βιομηχανία ψηφιακής υγείας έως τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους. Οι καταναλωτές υγειονομικής περίθαλψης έχουν τώρα εφαρμογές για συνομιλία με επαγγελματίες ψυχικής υγείας, συσκευές για να παρακολουθούν τον καρδιακό ρυθμό και τη σωματική τους δραστηριότητα, καθώς και μία τηλεδιάσκεψη για ιατρούς και ειδικούς.

Ενώ αυτή η καινοτομία είναι σημαντική και απαραίτητη για τη διαχείριση της υγείας των ατόμων, ειδικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καμία από αυτές τις υπηρεσίες δεν αφήνει γιατρούς, διευθυντές φροντίδας και φροντιστές χωρίς πλήρη εικόνα της υγείας των ασθενών τους.

Ακριβώς όπως οι άνθρωποι ενώθηκαν για να αντιμετωπίσουν το Covid-19, οι ηγέτες του κλάδου υγειονομικής περίθαλψης πρέπει τώρα να συνεργαστούν για να καθορίσουν πώς θα κάνουμε όλα αυτά τα δεδομένα διαλειτουργικά, συνεργατικά, αυτοματοποιημένα και ουσιαστικά σε εφαρμογές, φορητά και πλατφόρμες για κάθε ασθενή – ανεξάρτητα από το τα οικονομικά τους, τους όρους υγείας ή τον ταχυδρομικό κώδικα.

Ακολουθούν τρεις ευκαιρίες για να αξιοποιήσετε αυτήν την καινοτομία και να ενώσετε τη βιομηχανία:

Βασιστείτε στην προληπτική κίνηση: Καθώς οι καταναλωτές έχουν πλέον αρκετές συσκευές και εφαρμογές στα χέρια τους για να παρακολουθούν την υγεία τους, η βιομηχανία έχει την ευκαιρία να ενδυναμώσει τους ασθενείς να προχωρήσουν σε σημαντικά ζητήματα υγείας και να αλλάξει ριζικά την εμπειρία της υγειονομικής περίθαλψης σε στρατηγική και απρόσκοπτη. Για παράδειγμα, τι γίνεται αν, χρησιμοποιώντας μια προσέγγιση συνεκτικής τεχνολογίας, ένας πάροχος ειδοποιήθηκε ότι ένας ασθενής δεν ξαναγέμισε τη συνταγή του, ακολουθούμενο από μια υπηρεσία παράδοσης φαρμάκων που στέλνει αυτόματα τη συνταγή απευθείας στο κατώφλι του ασθενούς; Αυτό το είδος ολοκληρωμένης και στοχαστικής συνεργασίας θα βελτιστοποιήσει την εμπειρία σε ένα συνδεδεμένο, αυτοματοποιημένο οικοσύστημα φροντίδας και θα βοηθήσει τις υπηρεσίες υγειονομικής περίθαλψης να είναι πιο ενεργές με λίγη ανάγκη για αλλαγή συμπεριφοράς.

Επικεφαλής με ενσυναίσθηση: Όλοι μπήκαμε σε αυτό το πεδίο για να υπηρετήσουμε τους ανθρώπους και να βελτιώσουμε τις ζωές. Για να γίνει αυτό, πρέπει να φέρουμε την καινοτομία στους πιο ευάλωτους πληθυσμούς μας. Οι λύσεις υγειονομικής περίθαλψης υψηλής τεχνολογίας δεν πρέπει να προορίζονται για άτομα με εμπορικά σχέδια αλλά να διατίθενται εξίσου στις Medicare και Medicaid enrollees. Η καλύτερη τεχνολογία και οι αυτοματοποιημένες διαδικασίες μπορούν να δημιουργήσουν ένα πλέγμα δικτύου περίθαλψης γύρω από τον ασθενή, ενθαρρύνοντας τις επενδύσεις σε ανεπαρκείς, μειονεκτικές και ηλικιωμένες κοινότητες. Τελικά, αυτό οδηγεί σε καλύτερη φροντίδα, με χαμηλότερο κόστος, με χαμηλότερα ποσοστά νοσηλείας, με καλύτερα αποτελέσματα.

Επανεξετάστε τις υπηρεσίες «υγειονομικής περίθαλψης»: Εδώ και χρόνια, η βιομηχανία έχει συζητήσει τη σημασία μη κλινικών παραγόντων – οικονομικά, διατροφή, κοινωνική ευημερία (κοινωνικοί καθοριστικοί παράγοντες της υγείας) – ως μέρος της υγείας των ανθρώπων, αλλά τώρα είναι η ώρα να ενσωματώσετε αυτούς τους πολλούς παράγοντες επιρροής μαζί στο σύστημα παροχής υγειονομικής περίθαλψης. Πρέπει να προχωρήσουμε πέρα ​​από την υγειονομική περίθαλψη που παρέχεται από και σε νοσοκομεία και ιατρεία και να καλέσουμε την υποστήριξη της κοινότητας, τις υπηρεσίες μεταφοράς και παράδοσης τροφίμων να εισέλθουν στο οικοσύστημα. Παρέχοντας φροντίδα απευθείας στο σπίτι ή την κοινότητα του καταναλωτή, ελευθερώνουμε γραφεία γιατρών για τη διαχείριση χρόνιων παθήσεων και, συνεπώς, ελευθερώνουμε νοσοκομεία για αναπόφευκτες καταστάσεις έκτακτης ανάγκης.

Η τεχνολογία για τη δημιουργία μιας υποδομής που ενσωματώνει κλινικές, ψυχικές και κοινωνικοοικονομικές λύσεις και δεδομένα για την παροχή φροντίδας ολόκληρου του ατόμου υπάρχει προσιτή και προληπτική. Η πρόκληση είναι να συνδυαστεί η αιχμή της τεχνολογίας με αιχμές ιατρικών επεμβάσεων για να δημιουργήσει ένα μετασχηματιστικό ταξίδι υγειονομικής περίθαλψης που επεκτείνει την παροχή υπηρεσιών από τα τοιχώματα των νοσοκομείων και των ιατρών στην κοινότητα και τελικά στο σπίτι.