Η βιομηχανία της υγείας και της ευεξίας βρίσκεται εν μέσω σημαντικών μεταβολών. Η άνευ προηγουμένου πρόσβαση στις πληροφορίες, που παρέχεται από τον ψηφιακό κόσμο, μεταβάλλει τους κανόνες δέσμευσης με σημαντικούς τρόπους τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τους εμπόρους. Καθώς τα σήματα κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο εύρος και βάθος πληροφοριών για τους ανθρώπους και τις συμπεριφορές τους, οι καταναλωτές με τη σειρά τους γίνονται πιο έξυπνοι και πιο διακριτικοί για τα εμπορικά σήματα με τα οποία ασχολούνται, αυξάνοντας παράλληλα τις προσδοκίες τους γύρω από προϊόντα και υπηρεσίες.
Περιεχόμενο με συνείδηση
Οι σύγχρονοι καταναλωτές αισθάνονται ότι έχουν την εξουσία να εκφράζουν τις προσδοκίες τους και, ως εκ τούτου, αναμένουν από τις μάρκες να προβλέπουν αυτές τις προσδοκίες και να προσφέρουν εξατομικευμένο περιεχόμενο σε ευθυγράμμιση με αυτές. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση Salesforce , το 76% των καταναλωτών αναμένουν από τις εταιρείες να κατανοήσουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους. Ταυτόχρονα, η άνοδος του μάρκετινγκ χωρίς αποκλεισμούς καταδεικνύει μια αυξανόμενη εστίαση στην εμπιστοσύνη στις σχέσεις μάρκετινγκ-καταναλωτών. Το αποκλειστικό μάρκετινγκ έχει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα στην υγειονομική περίθαλψη, δεδομένου ότι η ασθένεια δεν κάνει διακρίσεις με βάση την έκφραση του φύλου, την ηλικία, τη φυλή, την εθνότητα ή τη θρησκεία. Οι επαγγελματίες υγείας (HCP) και τα εμπορικά σήματα που σχετίζονται με την υγεία μπορούν να διαδραματίσουν κρίσιμους ρόλους στη ζωή των καταναλωτών και των ασθενών, βοηθώντας τους να αισθάνονται κατανοητά για τα άτομα που είναι.
Αυτο-φροντίδα πριν από την περίθαλψη
Η σύγχρονη καταναλωτική κοινότητα, με όλο και μεγαλύτερη έλλειψη δικαιοσύνης από την παραδοσιακή ιατρική και τη μοναδική προσέγγιση της περίθαλψης, ενδιαφέρεται για μια πιο ολιστική κατανόηση της υγείας τους, αναζητώντας λύσεις που αντιμετωπίζουν τη σωματική, ψυχική, πνευματική και συναισθηματική τους ευεξία. Ο τομέας της ομοιοπαθητικής αναμένεται να αυξηθεί κατά 12,5% μέχρι το 2023, θέτοντας τη φαρμακευτική βιομηχανία σε μεγαλύτερη πίεση από ποτέ να καινοτομήσει τις προσφορές υγειονομικής περίθαλψης. Οι εταιρείες υγειονομικής περίθαλψης πρέπει να εξετάσουν πώς να αξιοποιήσουν αυτό το αυξανόμενο μερίδιο αγοράς, είτε αναγνωρίζοντας απλώς τα οφέλη της είτε υποστηρίζοντας την ένταξή της σε θεραπευτικά σχήματα. Οι έρευνες αποκαλύπτουν ότι ορισμένα κορυφαία νοσοκομεία στις ΗΠΑ έχουν ήδη αρχίσει να ενσωματώνουν την εναλλακτική ιατρική σε παραδοσιακά μοντέλα θεραπείας-δεν υπάρχει κανένας λόγος ότι οι φαρμακευτικές εταιρείες δεν μπορούν να τοποθετηθούν αποτελεσματικά με τον ίδιο τρόπο.
Τεχνολογία ως πρόβλημα και λύση
Στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης, η άνοδος των σημάτων d-to-c της υγειονομικής περίθαλψης έχει καταργήσει τους υλικοτεχνικούς, γεωγραφικούς και οικονομικούς φραγμούς στην πρόσβαση για τους καταναλωτές. Ωστόσο, δεν μπορούμε παρά να αναρωτηθούμε αν η άνοδος της τεχνολογίας που επικεντρώνεται στον καταναλωτή ήταν σε βάρος της σχέσης ασθενούς-γιατρού – μια κρίσιμη ανησυχία θεωρώντας ότι η έρευνα δείχνει μια θετική συσχέτιση μεταξύ της επικοινωνίας ασθενούς-επαγγελματία και της προσκόλλησης και ικανοποίησης των ασθενών. Η κατανάλωση της υγειονομικής περίθαλψης απομακρύνει εγγενώς τον πάροχο πρωτοβάθμιας περίθαλψης από την άμεση συμμετοχή, διαταράσσοντας την καθιερωμένη ισορροπία στη λήψη αποφάσεων για την υγεία. Ήδη, σχεδόν οι μισοί από 18 έως 29 ετών δεν έχουν πάροχο πρωτοβάθμιας περίθαλψης. Επιπλέον, η έρευνα δείχνει σε μεγάλο βαθμό ότι οι χιλιετηρίδες προτιμούν τις πλατφόρμες τηλε-υγείας και τις περιπάτους στις παραδοσιακές επιλογές περίθαλψης, διασπώντας περαιτέρω τον θεσμό των διαρκών σχέσεων ασθενών-επαγγελματιών.
Ώθηση στα δεδομένα
Τα δεδομένα είναι από τα πιο πολύτιμα νομίσματα του ψηφιακού κόσμου. Ενώ το ξεκλείδωμα των δεδομένων μπορεί να καταστήσει τις μάρκες πιο κατανοητές για το κοινό τους, την αφοσίωση στην οδήγηση και ακόμη και για την προώθηση καλύτερων αποτελεσμάτων στην υγεία, τα δεδομένα είναι κακοποιημένα ίσως όσο συχνά χρησιμοποιούνται ευφυώς. Μεγάλο μέρος της παρεξήγησης γύρω από τα δεδομένα προέρχεται από το γεγονός ότι ορισμένα σημεία δεδομένων χρησιμοποιούνται για να κάνουν επιχειρήματα – αλλά αυτά τα σημεία δεδομένων είναι εγγενώς περιορισμένα στην ικανότητά τους να δημιουργήσουν μια πλήρη εικόνα. Πάρτε, για παράδειγμα, την εμμονή της βιομηχανίας μάρκετινγκ με τα ποσοστά click-through. Τα εμπορικά σήματα καταναλώνουν αμέτρητους πόρους που προσπαθούν να διακρίνουν ότι οι μεταβολές στα ποσοστά κλικ αυξήθηκαν από 5% σε 7% όταν είναι δυνατό να συγκεντρωθούν εμπειρικά στοιχεία ότι ένα διαφημιστικό έργο λειτουργεί πολύ πέρα από το 7% που έκανε κλικ σε μια δεδομένη διαφήμιση. Αντί να βασιστούμε σε λίγα σημεία δεδομένων με την ελπίδα να βρούμε μια ολοκληρωμένη εικόνα, τα εμπορικά σήματα θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν σωστά τα σύνολα δεδομένων που είναι επιστημονικά αυστηρά και να μοιραστούν αυτή την αυστηρότητα με τους εκδότες. Αυτό είναι όπου τα δεδομένα γίνονται αληθινά πολύτιμα ως νόμισμα, φτάνοντας στο κοινό στο επίπεδο των αποτελεσμάτων και μετατρέποντας τόσο τη συμπεριφορά του κοινού όσο και τα επιχειρηματικά αποτελέσματα των εμπορικών σημάτων.
Καινοτομία
Από τη φύση τους, οι νεοσύστατες επιχειρήσεις λειτουργούν μεμονωμένα. Ακόμη και αν ανταποκρίνονται σε μια πραγματική πρόκληση ή αναγνωρίσιμη ανάγκη αγοράς, έχουν μόνο τους εαυτούς τους – και ίσως κάποιο κεφάλαιο επιχειρηματικού κινδύνου – να καταλύουν και να προστατεύουν τη λύση τους. Η επιχείρηση γίνεται αμυντικό παιχνίδι, προστατεύοντας την πνευματική ιδιοκτησία από τα περίεργα μάτια των άλλων, ενώ προσπαθεί να καινοτομεί και να κλιμακώνεται. Δεν είναι περίεργο ότι λιγότερα από 30 εκατομμύρια από τα εκτιμώμενα 100 εκατομμύρια νεοσύστατες επιχειρήσεις που ξεκινούν κάθε χρόνο κάνουν από το έδαφος. Παρόλο που αυτοί οι αριθμοί μπορεί να μην είναι αντιπροσωπευτικοί μόνο για τις νεοσύστατες επιχειρήσεις υγείας, εγείρουν σημαντικές εκτιμήσεις σχετικά με τον αριθμό δυνητικά ενοχλητικών, ακόμη και πρωτοποριακών, λύσεων περίθαλψης που παραμένουν απαρατήρητες κάθε χρόνο. Αυτό που χρειάζεται είναι ένας τρόπος να ξεκινήσουν οι νεοσύστατες επιχειρήσεις από τα σιλό τους και να μετατραπούν σε βιώσιμες επιχειρηματικές λύσεις, ώστε οι νεοσύστατες επιχειρήσεις να μπορούν να ευθυγραμμιστούν με οργανισμούς που έχουν κοινές εργασίες, αξίες και σκοπούς, προκειμένου να φωτιστούν νέες ευκαιρίες, υπάρχοντες πόρους και να δημιουργήσουν μεγαλύτερη αξία στον κόσμο μαζί.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube