Ποιες είναι οι τάσεις των μέσων υγείας που εξελιχθούν κατά τη διάρκεια του 2020;
“Προηγμένη τηλεόραση: Με την ψηφιοποίηση της τηλεόρασης (OTT, SVOD, AVOD), ο ενθουσιασμός γύρω από την προηγμένη τηλεόραση – και πιο συγκεκριμένα, τη συνδρομητική τηλεόραση – είναι αισθητός. Καθώς οι νεότερες γενιές απομακρύνονται από την παραδοσιακή τηλεόραση, αυξάνεται το επίπεδο των δεδομένων που μπορούν να συλλέγουν οι οργανισμοί υγείας που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και, στη συνέχεια, να το χρησιμοποιούν εκ νέου. Προσθέστε την αυτόματη αναγνώριση περιεχομένου, η οποία είναι η δυνατότητα των έξυπνων συσκευών να εντοπίζουν και να στοχεύουν το διαφημιστικό υλικό της τηλεόρασης (σκεφτείτε το Shazam για την τηλεόραση). Ο απώτερος στόχος είναι να μπορέσετε να παρουσιάσετε πολύ πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις τόσο στον ζωντανό όσο και στον προγραμματισμένο χρόνο. Όλα αυτά δημιουργούν για έναν πραγματικά συναρπαστικό χρόνο στην τηλεόραση.
” Όλοι στα μέσα ενημέρωσης κατανοούν την έλξη σε προγραμματισμό και ότι η γοητεία θα συνεχίσει να αυξάνεται το 2020. Με το αποθεματικό πέραν του ψηφιακού (ήχου, τηλεόρασης ) να είναι διαθέσιμο για να αγοράσει προγραμματικά ή μέσω real- το επίπεδο πρόσβασης στα αποθέματα αυξάνεται, όπως και η ταχύτητα και η αποτελεσματικότητα με την οποία μπορεί να αγοραστεί. Προσθέστε σε αυτό τα αυξανόμενα πρότυπα διαφάνειας και ασφάλειας και έχετε ένα τοπίο που γίνεται όλο και πιο ευνοϊκό για τους διαφημιστές υγείας που επιθυμούν να κλιμακώσουν τις ενεργειές τους, ενώ παράλληλα οφείλουν να διαχειριστούν το κόστος».
«Θα υπάρξει ένα σημαντικό και αυξανόμενο ενδιαφέρον από μια ευρύτερη ποικιλία σημάτων υγειονομικής περίθαλψης που βλέπουν την αξία της σύνδεσης με τους ασθενείς. Το βίντεο θα συνεχίσει να βλέπει σημαντική ανάπτυξη στον κλάδο της υγείας, με έμφαση – και σπουδαιότητα – την ενσυναίσθηση που πραγματικά κερδίζει πόντους. Τα σήματα που δημιουργούν αυθεντικό περιεχόμενο θα ξεχωρίζουν. Και ο ήχος έχει μια αναγέννηση μέσα από streaming πλατφόρμες και podcasts. Νομίζω ότι θα συνεχίσουμε να βλέπουμε διαφημιστές να γίνονται δημιουργικοί» .
«Με την έναρξη της επέκτασης του 5G το 2020, καθώς και τις συνεχιζόμενες ανάγκες, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε την αύξηση της τηλεϊατρικής και την παρακολούθηση της υγείας σε πραγματικό χρόνο. Εταιρείες όπως η Υγεία, η οποία παρέχει εικονικές επισκέψεις γιατρού κατ ‘απαίτηση, θα γίνουν πολύ πιο διαδεδομένες. Οι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης θα συνεχίσουν να αναπτύσσουν προσφορές τηλε-υγείας όπως το Teledoc της Aetna»
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube