Ο φαρμακευτικός όμιλος της AbbVie Ελλάδος κέρδισε χθες το βράδυ, το πρώτο της βραβείο στα Corporate Affairs Excellence Awards της Ελληνικής Εταιρίας Διοίκησης Εταιριών (ΕΕΔΕ).
Η έμπνευση της εταιρίας είμαστε οι δημοσιογράφοι Υγείας καθώς αφορά στην καινοτόμα ιδέα της εταιρίας να δημιουργήσει ένα πρωτότυπο ξύλινο Survival Kit μέσα στο όποιο υπάρχουν οδηγίες και ‘’ εργαλεία ΄΄ επιβίωσης των δημοσιογράφων στο γραφείο.
Δείτε εδώ ολόκληρο τον οδηγό επιβίωσης
Η κα Άντζελα Βερναδάκη, ExternalRelations & MarketAccessDirector της AbbVie, κατά την τελετή απονομής των βραβείων, δήλωσε σχετικά: ”H τιμητική αυτή διάκριση αναδεικνύει τον καινοτόμο τρόπο με τον οποίο σκεφτόμαστε στην AbbVie. Το SurvivalKit δεν είναι απλά ένα διαφορετικό από τα συνηθισμένα presskit, είναι ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της δημιουργικής κουλτούρας που διέπει όλη την εταιρεία μας από άκρη σε άκρη”
Περισσότεροι ιθύνοντες της εταιρίας δηλώνουν’’ Συγχαρητήρια!!! Χθες βράδυ πήραμε το πρώτο μας βραβείο στα Corporate Affairs Excellence Awards της ΕΕΔΕ!! Και όταν λέμε πήραμε, δεν εννοούμε μονάχα ως AbbVie Ελλάδος, Stratcom & Perception. Εννοούμε ότι το πήραμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ (αναφέρονται στους δημοσιογράφους του ιατρικού ρεπορτάζ )μιας και αφορά το ξύλινο Survival Kit για δημοσιογράφους που καλύπτουν το ρεπορτάζ υγείας .”
” Εσείς ήσασταν η έμπνευσή μας, τη δική σας «τρελή» καθημερινότητα προσπαθήσαμε να αποτυπώσουμε με τρόπο χιουμοριστικό, για σας και μόνο σχεδιάστηκε ευθύς εξαρχής.’’ τονίζουν οι υπεύθυνοι της AbbVie.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον ΚόσμοΑκολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube