Επιχειρηματικά

Ινδία Σεφ Goila: Ξεκίνησε μη κερδοσκοπική πλατφόρμα που ονομάζεται Covid Meals για την Ινδία

Ινδία Σεφ Goila: Ξεκίνησε μη κερδοσκοπική πλατφόρμα που ονομάζεται Covid Meals για την Ινδία
Καθώς το πιο πρόσφατο ξέσπασμα κορωνοϊού της Ινδίας διευκολύνει, η πρωτοβουλία ανακούφισης του Goila εξακολουθεί να είναι ισχυρή, ενώ λειτουργεί σε μια κλίμακα που αφήνει προσωρινά τον συνηθισμένο σεφ να χάσει.

Your browser does not support the video tag. https://grx-obj.adman.gr/grx/creatives/sanofi/20876/better-understanding-insulin.mp4

Ινδία Σεφ Saransh Goila: Ο φούρνος tandoor με καύση άνθρακα στέλνει μια γευστική μυρωδιά στην κουζίνα του Μουμπάι, καθώς ο διάσημος σεφ Saransh Goila, κατασκευαστής του «καλύτερου κοτόπουλου βουτύρου» στον κόσμο, σύμφωνα με το MasterChef Australia, κάνει ένα διάλειμμα από τις προσπάθειες ανακούφισης της Covid-19 και συνεχίζει την εργασία. Παρόλο που η πανδημία έχει κάνει λίγα για να επιβραδύνει την παγκόσμια όρεξη για το μοναδικό πιάτο παράδοσης, η επιχείρηση ήταν το τελευταίο πράγμα στο μυαλό του  με την Ινδία να πολεμά ένα σκληρό δεύτερο κύμα μολύνσεων. Προς μεγάλη έκπληξή του, ο Goila – που έχει πάνω από ένα εκατομμύριο οπαδούς Instagram και Twitter – άρχισε να λαμβάνει δεκάδες μηνύματα καθημερινά από ασθενείς Covid-19 και τις οικογένειές τους, που ζητούσαν βοήθεια για την προμήθεια υγιεινών γευμάτων.


«Δεν πιστεύεις ότι οι άνθρωποι έχουν κολλήσει για σπιτικά φαγητά στην Ινδία», είπε στο AFP. «Είμαστε μια χώρα όπου έχουμε τους γείτονες, τους φίλους και την οικογένεια πάντα έτοιμους να βοηθήσουν». Αλλά με τον κορωνοϊό να αναγκάζει τους ανθρώπους να απομονωθούν και να κάνουν ολόκληρες τις οικογένειες άρρωστες, αυτά τα δίκτυα δεν είχαν καμία χρησιμότητα.

Έτσι, ο Goila ξεκίνησε μια μη κερδοσκοπική πλατφόρμα που ονομάζεται Covid Meals για την Ινδία τον Απρίλιο για να συνδέσει χιλιάδες εθελοντές μάγειρες και πρώτους εργαζόμενους σε περίπου 400 πόλεις στο σπίτι με ασθενείς με κορωνοϊούς .

Κατά κάποιο τρόπο, κατάφερε επίσης να ανοίξει τη δεύτερη κουζίνα του στο εξωτερικό στη μοντέρνα γειτονιά Shoreditch του Λονδίνου τον περασμένο μήνα, πέντε χρόνια μετά την έναρξη της επιχείρησής του.

Το μενού του περιλαμβάνει καινοτόμα – ή παραδοσιακά, και ανάλογα με τη ζήτηση – περιστρέφεται στο παραδοσιακό πιάτο.

Οι επισκέπτες μπορούν να παραγγείλουν ένα κοτόπουλο βουτύρου biryani, ένα μπιφτέκι κοτόπουλου βουτύρου, σάλτσα κοτόπουλου βουτύρου και ακόμη και ένα χυμό κοτόπουλου βουτύρου, ένα gruel ρυζιού και φακής που συνήθως σερβίρεται σε άρρωστους.

Ο Γκόιλα βρήκε την κλήση του νωρίς, κερδίζοντας έναν τηλεοπτικό διαγωνισμό μαγειρικής στην ηλικία των 25 ετών που τον οδήγησε να φιλοξενήσει ένα ταξιδιωτικό πρόγραμμα με τοπική ινδική κουζίνα.

Τότε, ενώ κάλυψε μια απόσταση περίπου 20.000 χιλιομέτρων (12.400 μίλια), συνειδητοποίησε ότι το κοτόπουλο βουτύρου είχε μια παγκόσμια απήχηση που διασχίζει τους διαφορετικούς πολιτισμούς της Ινδίας.

Έτσι ο γενειοφόρος σεφ, ο οποίος είναι χορτοφάγος, αποφάσισε να ιδρύσει την πρώτη παγκόσμια μάρκα κοτόπουλου βουτύρου στον κόσμο.

«Μια αγκαλιά σε ένα μπολ» – Το προφίλ του εξερράγη το 2018 όταν προσκλήθηκε από τον πρώην δικαστή του MasterChef Australia George Calombaris – οπαδό της μαγειρικής του Goila – για να είναι προσκεκλημένος στο σόου επιτυχίας, με τους διαγωνιζόμενους  να προσπαθούν να αναδημιουργήσουν το πιάτο του. Ακόμη και πριν από την πανδημία, η δημοτικότητα του κρεμώδους κάρυ με βάση την ντομάτα αψηφά κάθε τάση υγείας – δεν υπάρχουν επιλογές για vegan ή χαμηλές θερμίδες στο μενού του – με οκτώ καταστήματα σε ολόκληρη την Ινδία και τη Βρετανία.

Η καθησυχαστική οικειότητα του κοτόπουλου βουτύρου το έκανε εδώ και πολύ καιρό ένα βασικό ινδικό εστιατόριο, ενώ η ήπια γεύση του είναι απίθανο να μην τσιμπήσει ακόμη και τα πιο ευαίσθητα γευστικά.

Πολύ απλά είναι, όπως το θέτει ο Goila, «μια αγκαλιά σε ένα μπολ». Όμως, η Covid-19 έχει δημιουργήσει ορισμένες απροσδόκητες προκλήσεις, με εκτεταμένα lockdown που μετατρέπουν ακόμη και τα εξαιρετικά εστιατόρια σε επιχειρήσεις παράδοσης που προσφέρουν γεύματα.

Ο έντονος ανταγωνισμός έπεσε στα περιθώρια του Goila, μειώνοντας τις παραγγελίες στα ινδικά καταστήματά του κατά 30% και τον ανάγκασε να απολύσει το 10% του προσωπικού του.

«Είναι ένα δύσκολο σημείο για τη βιομηχανία φιλοξενίας», είπε. Αλλά τα καταστήματά του στο εξωτερικό – και τα δύο στο Λονδίνο – του έδωσαν κάτι για να τον ενθουσιάσει, εξυπηρετώντας δεκάδες παραγγελίες καθημερινά. Το Λονδίνο είναι μόνο η πρώτη στάση στη διεθνή λίστα επιθυμιών του, η οποία περιλαμβάνει τη Νέα Υόρκη, το Λος Άντζελες και τη Μελβούρνη.

Καθώς το πιο πρόσφατο ξέσπασμα κορωνοϊού της Ινδίας διευκολύνει, η πρωτοβουλία ανακούφισης του Goila εξακολουθεί να είναι ισχυρή, ενώ λειτουργεί σε μια κλίμακα που αφήνει προσωρινά τον συνηθισμένο σεφ να χάσει.

«Χρησιμοποιώ κυρίως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για δικό μου όφελος, ξέρετε, για να προωθήσω τη δουλειά μου… Αλλά αυτό είναι διαφορετικό», είπε. «Μπορείτε πραγματικά να κάνετε μια αλλαγή εάν θέλετε. Αυτό έχω συνειδητοποιήσει. “