Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Takeda πουλά μονάδα υγείας για 2,3 δισ. δολάρια

Η Takeda πουλά μονάδα υγείας για 2,3 δισ. δολάρια

Μετά από μήνες φημών, η Takeda αποκάλυψε μια συμφωνία για την πώληση της ιαπωνικής επιχείρησης για την υγεία των καταναλωτών στο Blackstone Group. Το αμερικανικό κατάστημα ιδιωτικών επενδύσεων θα μπορούσε να πληρώσει 242 δισεκατομμύρια JPY (2,3 δισεκατομμύρια δολάρια) για την επιχείρηση, βοηθώντας την ιαπωνική φαρμακοβιομηχανία να επιτύχει το στόχο εκποίησης 10 δισεκατομμυρίων δολαρίων και να εξοφλήσει το χρέος από την εξαγορά της Shire. Η πραγματική τιμή θα προσαρμοστεί ανάλογα με το καθαρό χρέος και το κεφάλαιο κίνησης, δήλωσε η Takeda.

Η τρέχουσα διεύθυνση και το εργατικό δυναμικό της μονάδας θα παραμείνουν μετά την εξαγορά, η οποία αναμένεται να κλείσει έως τις 31 Μαρτίου, σύμφωνα με την Takeda. «Η εν λόγω επιχειρηματική κίνηση θα παρέχει στην [Takeda Consumer Healthcare Company] την κυριότητα, τους πόρους και τη στρατηγική εστίαση για να συνεχίσει να ευδοκιμεί και να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, ενώ παράλληλα ενισχύει τη στρατηγική εστίαση και τη δέσμευση της Takeda για οικονομική πειθαρχία και μετατρέπει την επιστήμη σε φάρμακα που αλλάζουν τη ζωή, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Takeda Christophe Weber.

Όπως σκοπεύει να κάνει η GlaxoSmithKline με την κοινοπραξία Pfizer για την υγεία των καταναλωτών, η Blackstone στοχεύει να πάρει το πρώην επιχειρηματικό κοινό της Takeda σε περίπου πέντε χρόνια, δήλωσε στο Bloomberg, ο Atsuhiko Sakamoto, ανώτερος διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ιδιωτικών μετοχών.

«Έχασε κάποιο μερίδιο αγοράς τα τελευταία χρόνια λόγω έλλειψης επενδύσεων και νέων προϊόντων. Θέλουμε να το θέσουμε σε καλό δρόμο για αυτοσυντηρούμενη ανάπτυξη», δήλωσε ο Bloomberg, δήλωσε ο Sakamoto. H εταιρεία ιδιωτικών μετοχών από την πλευρά της, στοχεύει να επενδύσει 50 δισεκατομμύρια JPY για να ενισχύσει την απόδοση της επιχείρησης μέσω των δικτύων πωλήσεών της και να λανσάρει νέα προϊόντα.

Τα έσοδα από την εξωχρηματιστηριακή επιχείρηση μειώθηκαν τα τελευταία χρόνια. Κατά τη χρήση που έληξε στις 31 Μαρτίου 2018, οι πωλήσεις της ανήλθαν σε 79,9 δισεκατομμύρια JPY. Μειώθηκε στα 64,1 δισεκατομμύρια JPY τους επόμενους 12 μήνες και έπειτα στα 60,9 δισεκατομμύρια JPY το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο 2020.

Από τη στιγμή που η μονάδα OTC χωρίστηκε σε ξεχωριστή επιχείρηση τον Απρίλιο του 2017, ο ανταγωνισμός σε αυτήν την αγορά έχει αυξηθεί, σημείωσε η Takeda, προσθέτοντας ότι η μονάδα χρειάζεται ένα «πολύ πιο ευέλικτο επιχειρηματικό μοντέλο» για να ενισχύσει την ανταπόκρισή της στην αγορά. Η Takeda προφανώς δεν είναι ο καλύτερος ιδιοκτήτης της, δεδομένου ότι η εταιρεία επικεντρώνεται τώρα σε πέντε βασικούς επιχειρηματικούς τομείς σε επώνυμα συνταγογραφούμενα φάρμακα.

Η Takeda, για να μειώσει το χρέος της, υπέγραψε συμφωνίες για την πώληση μη βασικών περιουσιακών στοιχείων σε διάφορες περιοχές, συμπεριλαμβανομένων άλλων χωρών της Ασίας-Ειρηνικού, της Ευρώπης, της Λατινικής Αμερικής, των κρατών της Ρωσικής Κοινοπολιτείας και της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon