Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Sanofi ξαναενώνει τις δυνάμεις με την Google ποντάροντας στην καινοτομία

Η Sanofi  ξαναενώνει τις δυνάμεις με την Google ποντάροντας στην καινοτομία

Της Νικολέτας Ντάμπου

H Sanofi επέλεξε τον επικεφαλής Ameet Nathwani, MD,  να ηγηθεί μιας ψηφιακής επανάστασης στην εταιρεία.  Η γαλλική φαρμακοβιομηχανία έχει ενώσει τις δυνάμεις της με τη Google για να δημιουργήσει ένα νέο εικονικό εργαστήριο καινοτομίας, όπου οι συνεργάτες θα κατανοήσουν βαθύτερα τις ασθένειες και την εμπειρία των ασθενών.

Το εργαστήριο θα επεξεργαστεί τόσο την επιστημονική όσο και την εμπορική πλευρά αναζητώντας αφενός πιο εξατομικευμένες προσεγγίσεις στη θεραπεία και αφετέρου ψηφιακές τεχνολογίες που μπορούν να συμβάλουν στη βελτίωση των αποτελεσμάτων. «Επιδιώκουμε να δώσουμε στους ανθρώπους μεγαλύτερο έλεγχο στην υγεία τους και να επιταχύνουμε την ανακάλυψη νέων θεραπειών», δήλωσε ο Nathwani.

Παράλληλα,  η Sanofi θα χρησιμοποιήσει την ψηφιακή δυναμική της Google για να βελτιώσει τις λειτουργίες της και την υποδομή της. Θα αναπτύξει την τεχνητή νοημοσύνη για να βοηθήσει τις προβλέψεις πωλήσεων και να βελτιστοποιήσει τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και εφοδιαστικής αλυσίδας. “Η χρήση του AI θα λαμβάνει υπόψη πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο καθώς και γεωγραφικούς, logistic και κατασκευαστικούς περιορισμούς που θα βοηθήσουν στην ακρίβεια αυτών των σύνθετων δραστηριοτήτων”, ανέφεραν οι εταιρείες.

Η Sanofi θα μεταφέρει επίσης μέρος των υφιστάμενων δραστηριοτήτων της στην πλατφόρμα Google Cloud, μια μετάβαση που λέει ότι θα μειώσει το κόστος. Η συνεργασία με τους τεχνικούς παίκτες για τη βελτίωση, την ανάπτυξη προϊόντων και την υλοποίηση ψηφιακών λύσεων στην εταιρεία ήταν δύο από τις προτεραιότητες της Sanofi όταν έδωσε τον τίτλο του Chief Digital Officer στον Nathwani τον Φεβρουάριο.

“Οι κύριοι στόχοι μου σχετίζονται με την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής, προκειμένου να αξιοποιηθούν τεχνολογίες που μπορούν να συνοδεύουν τα φάρμακα της Sanofi, να δημιουργηθούν νέες ψηφιακές θεραπείες, όπως telehealth, wearablesκαι πολλά άλλα σε “εικονική υγειονομική περίθαλψη”, «ψηφιακής παιδεία», ψηφιοποίηση της αλυσίδας εφοδιασμού, και χρήση των  τελευταίων γνώσεων για την επικέντρωση στους πελάτες” δήλωσε ο Nathwani.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Sanofi συνεργάζεται με την  Google. Το 2016, ο γίγαντας της φαρμακοβιομηχανίας  προχώρησε στην κοινή επιχείρηση Onduo – μια εικονική κλινική διαβήτη – με την εταιρεία Verily, την εταιρεία βιοεπιστημών που ανήκει στο γονικό αλφάβητο της Google. “Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος με κάποια από τα στοιχεία που προέρχονται από Onduo”, δήλωσε ο Nathwani. “Απλά δείχνει ότι μπορούμε, με την τεχνολογία, να κερδίσουμε πραγματικά ασθενείς που είναι δύσκολο να διαχειριστούν και να βελτιώσουν τη ζωή τους “.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon