Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η ψηφιακή διαφήμιση, το twitter και ο χώρος του φαρμάκου

Η ψηφιακή διαφήμιση, το twitter και ο χώρος του φαρμάκου

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Tο Twitter έχει προσλάβει τη βετεράνο της Healthline Media Lisa Bookwalter για να επιβλέπει έναν από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς που είναι αυτός της υγείας και ευεξίας, κάτι που σημαίνει ότι ο φαρμακευτικός κλάδος θα μπορούσε σύντομα να έχει περισσότερες επιλογές ψηφιακής διαφήμισης. Η Bookwalter αναλαμβάνει διευθύντρια των υπηρεσιών του Twitter για την υγεία στις ΗΠΑ, έχοντας προηγουμένως διατελέσει επικεφαλής στην ομάδα πωλήσεων της Healthline, όπου συνεργάστηκε με πελάτες όπως οι Eli Lilly και Takeda.

Η ομάδα υγείας και ευεξίας έχει λειτουργήσει στο Twitter για πέντε χρόνια και έχει αναπτυχθεί γρήγορα. “Υπάρχει μια απίστευτη όρεξη στη βιομηχανία γεγονός που δημιουργεί γόνιμο έδαφος για την ψηφιακή διαφήμιση στον φαρμακευτικό κλάδο και την υγειονομική περίθαλψη, η οποία αναμένεται να ανέλθει σε 10 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Brad Keown.

Πρόσθεσε δε ότι με το αποδεδειγμένο ρεκόρ της Bookwalter, το Twitter θα είναι σε θέση να προσφέρει ψηφιακές λύσεις που ταιριάζουν τη φαρμακευτική βιομηχανία. “Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών συνεχίζουν να πιέζουν τους ειδικούς του φαρμάκου να ασχολούνται με τους ασθενείς ως άτομα, όχι μόνο ως ασθενείς, το Twitter – η πλατφόρμα όπου τα πάντα συμβαίνουν πρώτα – έχει μια μοναδική ευκαιρία να αποτελέσει την πλατφόρμα όχι μόνο για εγκαινιάσεις προϊόντων κ.λπ., αλλά και για την έναρξη των συζητήσεων υγείας. Αυτή η διασταύρωση είναι ένα παιχνίδι αλλαγής για το φάρμακο ” δήλωσε η Bookwalter.

Στο Twitter, οι ενότητες διαφημίσεων, όπως οι διαφημίσεις βίντεο σε ροή, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση ή τις επισκέψεις σε ιστότοπους σε ένα περιβάλλον βίντεο υψηλής ποιότητας. Και δημοσιεύουν ειδήσεις, συνεργασίες, αποτελέσματα έρευνας, στρατολόγηση μηνυμάτων, φιλανθρωπικές προσπάθειες και ιστορίες ασθενών. Οι μεγαλύτερες 10 εταιρείες φαρμακείων έχουν δημοσιεύσει τον τελευταίο μήνα τουλάχιστον εβδομαδιαία και, πιο συχνά, καθημερινά στους εταιρικούς ή ειδησεογραφικούς λογαριασμούς Twitter.

Και κατέληξε: «Το Twitter προσφέρει ένα ακόμη όφελος για το φάρμακο. Οι άνθρωποι συχνά χρησιμοποιούν το Twitter για να μοιραστούν τις ιστορίες υγείας, καθιστώντας το ένα καλό μέρος για να μάθουν οι ασθενείς νέα ειδήσεις που σχετίζονται με την υγειονομική περίθαλψη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon