Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η ψηφιακή διαφήμιση, το twitter και ο χώρος του φαρμάκου

Η ψηφιακή διαφήμιση, το twitter και ο χώρος του φαρμάκου

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Tο Twitter έχει προσλάβει τη βετεράνο της Healthline Media Lisa Bookwalter για να επιβλέπει έναν από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς που είναι αυτός της υγείας και ευεξίας, κάτι που σημαίνει ότι ο φαρμακευτικός κλάδος θα μπορούσε σύντομα να έχει περισσότερες επιλογές ψηφιακής διαφήμισης. Η Bookwalter αναλαμβάνει διευθύντρια των υπηρεσιών του Twitter για την υγεία στις ΗΠΑ, έχοντας προηγουμένως διατελέσει επικεφαλής στην ομάδα πωλήσεων της Healthline, όπου συνεργάστηκε με πελάτες όπως οι Eli Lilly και Takeda.

Η ομάδα υγείας και ευεξίας έχει λειτουργήσει στο Twitter για πέντε χρόνια και έχει αναπτυχθεί γρήγορα. “Υπάρχει μια απίστευτη όρεξη στη βιομηχανία γεγονός που δημιουργεί γόνιμο έδαφος για την ψηφιακή διαφήμιση στον φαρμακευτικό κλάδο και την υγειονομική περίθαλψη, η οποία αναμένεται να ανέλθει σε 10 δισεκατομμύρια δολάρια το 2020”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Brad Keown.

Πρόσθεσε δε ότι με το αποδεδειγμένο ρεκόρ της Bookwalter, το Twitter θα είναι σε θέση να προσφέρει ψηφιακές λύσεις που ταιριάζουν τη φαρμακευτική βιομηχανία. “Καθώς οι προσδοκίες των καταναλωτών συνεχίζουν να πιέζουν τους ειδικούς του φαρμάκου να ασχολούνται με τους ασθενείς ως άτομα, όχι μόνο ως ασθενείς, το Twitter – η πλατφόρμα όπου τα πάντα συμβαίνουν πρώτα – έχει μια μοναδική ευκαιρία να αποτελέσει την πλατφόρμα όχι μόνο για εγκαινιάσεις προϊόντων κ.λπ., αλλά και για την έναρξη των συζητήσεων υγείας. Αυτή η διασταύρωση είναι ένα παιχνίδι αλλαγής για το φάρμακο ” δήλωσε η Bookwalter.

Στο Twitter, οι ενότητες διαφημίσεων, όπως οι διαφημίσεις βίντεο σε ροή, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να αυξήσουν την ευαισθητοποίηση ή τις επισκέψεις σε ιστότοπους σε ένα περιβάλλον βίντεο υψηλής ποιότητας. Και δημοσιεύουν ειδήσεις, συνεργασίες, αποτελέσματα έρευνας, στρατολόγηση μηνυμάτων, φιλανθρωπικές προσπάθειες και ιστορίες ασθενών. Οι μεγαλύτερες 10 εταιρείες φαρμακείων έχουν δημοσιεύσει τον τελευταίο μήνα τουλάχιστον εβδομαδιαία και, πιο συχνά, καθημερινά στους εταιρικούς ή ειδησεογραφικούς λογαριασμούς Twitter.

Και κατέληξε: «Το Twitter προσφέρει ένα ακόμη όφελος για το φάρμακο. Οι άνθρωποι συχνά χρησιμοποιούν το Twitter για να μοιραστούν τις ιστορίες υγείας, καθιστώντας το ένα καλό μέρος για να μάθουν οι ασθενείς νέα ειδήσεις που σχετίζονται με την υγειονομική περίθαλψη.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η Servier Hellas παρουσιάζει την ιστοσελίδα www.atasteoflife.gr

H ELPEN o μεγαλύτερος εργοδότης

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Η Εταιρεία Αναπαραγωγικής Ιατρικής Ενώνει Δυνάμεις με την Κύπρο

Διακεκριμένοι επιστήμονες από την Ελλάδα, τα Βαλκάνια και άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης συμμετείχαν στην «1η Διαβαλκανική Επιστημονική Εκδήλωση Ιατρικώς Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής (I.Y.A.)».

Μήπως είναι υπερτροφική μυοκαρδιοπάθεια;

«Μήπως είναι υπερτροφική μυοκαρδιοπάθεια;»Η ενημερωτική ιστοσελίδα www.miposeinaihcm.gr παρέχει έγκυρη πληροφόρηση, ενθαρρύνοντας τους ασθενείς να επισκεφθούν έναν εξειδικευμένο ιατρό.

Η Bristol Myers Squibb έλαβε έγκριση για θεραπεία μεταστατικού ορθοκολικού καρκίνου

Η Bristol Myers Squibb έλαβε έγκριση από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τον συνδυασμό nivolumab με ipilimumab για την πρώτης γραμμής θεραπεία ενήλικων ασθενών με μεταστατικό ορθοκολικό καρκίνο, με υψηλή μικροδορυφορική αστάθεια ή ανεπάρκεια επιδιόρθωσης αταίριαστων ζευγών βάσεων

Πολλαπλές διακρίσεις για την Novartis Hellas

8 βραβεύσεις για την ανθρωποκεντρική προσέγγιση και τις καινοτόμες πρωτοβουλίες της εταιρείας, με κορυφαία την αναγνώριση ως "Patient Partnerships Company of the Year".

Καινοτομία και εξατομικευμένες λύσεις από την Johnson & Johnson Innovative Medicine

Η Johnson & Johnson, μία από τις εταιρείες με ηγετικό ρόλο στον τομέα της υγείας παγκοσμίως, μπαίνει σε μία νέα εποχή με τη μετονομασία του φαρμακευτικού της τομέα σε Johnson & Johnson Innovative Medicine. Με γνώμονα την καινοτομία, η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ασθενών, παρέχοντας εξατομικευμένες και πρωτοποριακές θεραπείες.

Close Icon