Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η πανδημία αναγκάζει τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις να αλλάξουν στρατηγική

Η πανδημία αναγκάζει τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις να αλλάξουν στρατηγική

Η πανδημία αναγκάζει τις φαρμακευτικές επιχειρήσεις να αλλάξουν γρήγορα την προσέγγισή τους προς τους πελάτες και να βελτιώσουν την ψηφιακή τους υποδομή. Πρόκειται για μία πρωτόγνωρη κατάσταση που ο χώρος του φαρμακευτικού μάρκετινγκ, δεν περίμενε ποτέ και την αντιμετωπίζει ως μια μεγάλη πρόκληση.

 «Η πανδημία έχει επιταχύνει απολύτως τα πράγματα. Παλιότερα ήμασταν διστακτικοί σε ορισμένες προσεγγίσεις, τώρα ότι είναι αναγκαίο γίνεται ακόμα και αν υπάρχει μεγάλο ρίσκο” υποστηρίζει η Soma Gupta, Διευθύνουσα Σύμβουλος της G1 Therapeutics.
 

Το μεγάλο ερώτημα είναι ο βαθμός στον οποίο οι τρέχουσες αντιδράσεις στη μέση της κρίσης γίνονται μόνιμες ή όχι. 
 
 Αλλαγή προτιμήσεων
 
Η φαντασία του πώς θα λειτουργούν τα πράγματα μετά την πανδημία είναι εικασία όλων, λέει ο John Young, επικεφαλής τεχνολογιών IT & Marketing Enablement Technologies, Mallinckrodt Pharmaceuticals. «Επιταχύνουμε τη χρήση μη προσωπικών, προωθητικών και εικονικών συναντήσεων, αλλά θα παραμείνει;  «Αναρωτιέμαι πως θα διαμορφωθεί το επιχειρηματικό περιβάλλον έξι έως 12 μήνες μετά το COVID πώς θα μοιάζει ο κόσμος ψηφιακά. Τι θα συμβεί,  εάν ο πελάτης προτιμά το μη προσωπικό και αποφασίσει ότι αυτό  είναι πιο εύκολο για τη ζωή του”.
 
Οι συνήθειες και οι προτιμήσεις των πελατών θα μπορούσαν να αλλάξουν για πάντα, λέει ο Roni Chase, VP Marketing, Eli Lilly. «Λένε ότι χρειάζονται 14 ημέρες για να δημιουργήσουμε μια νέα συνήθεια και έχουμε ξεπεράσει ήδη αυτό. Οι προτιμήσεις αλλάζουν τώρα και θα συνεχίσουν να εξελίσσονται. Θα πρέπει να κατανοήσουμε αυτές τις νέες συνθήκες, συνήθειες και προτιμήσεις. “
 
Μια προσαρμοσμένη προσέγγιση
 
Ωστόσο, παρά τις αβεβαιότητες και τις προοπτικές μεγάλης αναστάτωσης στα υπάρχοντα μοντέλα πελατειακών σχέσεων, υπάρχει αναμφισβήτητα μια μεγάλη ευκαιρία. Οι ευκαιρίες να επικεντρωθεί κανείς, βαθιά στη βελτίωση της τμηματοποίησης των πελατών και μια πιο προσαρμοσμένη προσέγγιση επικοινωνίας είναι σαφείς. Υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία να εξυπηρετηθούν εκείνοι που χρειάζονται χρήσιμες, τρέχουσες πληροφορίες σχετικά με ροές νέων προϊόντων, όπως οι ογκολόγοι, για παράδειγμα.
 
Επανατοποθέτηση του αντιπροσώπου
 
Η κρίση μπορεί κάλλιστα να επιταχύνει τη μείωση της κλίμακας και του εύρους των άμεσων επισκέψεων αντιπροσώπων, αλλά παρόλα αυτά, είναι απίθανο να επιταχυνθεί η παρακμή του εκπροσώπου, λέει ο Singh. «Ο εκπρόσωπος θα έχει πάντα έναν ρόλο. Το ερώτημα είναι τι κάνουν». 
 
«Δεν υπάρχει υποκατάστατο της προσωπικής αλληλεπίδρασης, αλλά θα μπορούσατε να το κάνετε ουσιαστικά, ώστε να μην χρειάζεται να οδηγείτε σε όλη την πολιτεία για να δείτε έναν πελάτη; Μπορούμε να κάνουμε τη ζωή των ανθρώπων πιο αποτελεσματική επειδή όλοι το συνηθίζουν σε αυτό το τρέχον πείραμα; ” Η τρέχουσα κατάσταση προσφέρει επίσης την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε τον αντιπρόσωπο λέει ο Igor Rudychev, Επικεφαλής, US Data & Innovations, Oncology Business Unit, AstraZeneca.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Φοιτητές του ΕΚΠΑ επισκέφθηκαν τα γραφεία της MSD

Καθοριστικός ο ρόλος της ιατρικής τεχνολογίας το 2025 στην Ελλάδα

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

AstraZeneca Ελλάδας: Διπλή Διάκριση για Καινοτομία και Βιωσιμότητα

 Η AstraZeneca Ελλάδας αναδείχθηκε με δύο σημαντικές διακρίσεις στα Procurement Excellence Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στη βιωσιμότητα, την καινοτομία και την προώθηση της συμπερίληψης στην εφοδιαστική της αλυσίδα.

ΠΕΦ: Κινητήρια Δύναμη για Επενδύσεις και Κάλυψη 8,5 εκ. ΑΜΚΑ

Η Πανελλήνια Ένωση Φαρμακοβιομηχανίας (ΠΕΦ) διοργάνωσε μια ξεχωριστή εκδήλωση για την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης Πίτας 2025, την οποία τίμησαν με την παρουσία τους, ο Μακαριότατος Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος, κ.κ. Ιερώνυμος Β', εκπρόσωποι της κυβέρνησης και της αξιωματικής αντιπολίτευσης, υπουργοί και βουλευτές, εκπρόσωποι θεσμικών και κρατικών φορέων, πλήθος ακαδημαϊκού και δημοσιογραφικού κόσμου.

Η Η Bayer Ελλάς στηρίζει το οικοσύστημα καινοτομίας

Η Bayer Ελλάς για 6η συνεχόμενη χρονιά συμμετείχε ενεργά στη διοργάνωση του συνεδρίου «Innovation Greece 6.0: Η Καινοτομία στην Ελλάδα και οι φορείς που τη στηρίζουν», το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 29 και 30 Ιανουαρίου στις εγκαταστάσεις του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος.

ELPEN: Αρωγός στις περιβαλλοντικές εκπαιδεύσεις

Για 3η συνεχόμενη χρονιά, η ELPEN συνεργάστηκε με τον περιβαλλοντικό μη κερδοσκοπικό οργανισμό We4all και το project του “Green Future”, στηρίζοντας δράσεις που προστατεύουν το περιβάλλον και ενισχύουν την τοπική κοινωνία που δραστηριοποιείται.

Close Icon