Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3,7 δις στην Unilever India

Η GSK σχεδιάζει πώληση μεριδίου 3,7 δις στην Unilever India

της Γεωργίας Αθ. Σκιτζή

Η GSK σχεδιάζει να πουλήσει ένα μερίδιο στη θυγατρική της Unilever στην Ινδία όπως αναφέρει το Bloomberg. Σε μια περίοδο που οι φαρμακοβιομηχανίες επαναπροσδιορίζουν την στρατηγική τους στην σκιά της πανδημίας, με όλα τα ενδεχόμενα να βρίσκονται στο τραπέζι για πωλήσεις, εξαγορές αλλά και συνεργασίες, η Glaxo Smith Kline σχεδιάζει να ξεκινήσει την πώληση ολόκληρου ή μέρους του μεριδίου της Unilever στην Ινδία.

Ο βρετανικός φαρμακευτικός γίγαντας, ο οποίος κατέχει το 5,7% της Hindustan Unilever Limited, σχεδιάζει να ξεκινήσει μια σειρά από εμπορικές διαπραγματεύσεις και για το λόγο αυτό έχει μπει σε συζητήσεις με ανθρώπους που έχουν εξειδίκευση σε αυτά τα σχέδια. Σύμφωνα με πληροφορίες, το μερίδιό της εκτιμάται στα 3,7 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η GSK πήρε το μερίδιο της Unilever ως μέρος της πώλησης της Horlicks – μια συμφωνία που έκλεισε μόλις αυτόν τον μήνα. Τον Δεκέμβριο του 2018, η GSK συμφώνησε να πουλήσει τη μάρκα ενεργειακών ποτών στην Unilever.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας η GSK πήρε ένα ποσοστό από την ινδική αυτή την εταιρία.  Από την πρώτη στιγμή, η φαρμακοβιομηχανία, όταν υπέγραψε τη συμφωνία, είχε στο πίσω μέρος τους μυαλού της – ως πρόθεσή της να πουλήσει το μερίδιο με την πάροδο του χρόνου.

Η GSK δεν έχει λάβει την τελική της απόφαση σχετικά με το χρονοδιάγραμμα της πώλησης μεριδίων και θα μπορούσε να διατηρήσει τις μετοχές της εν αναμονή των συνθηκών της αγοράς, αναφέρει το Bloomberg.
Τα νέα έρχονται καθώς οι εταιρείες παγκοσμίως αντιμετωπίζουν προκλήσεις από την πανδημία COVID-19. Την Τετάρτη, η GSK προειδοποίησε ότι παρά την απόδοσή της μέχρι στιγμής φέτος, η πανδημία COVID-19 είναι μια «πολύ δυναμική και αβέβαιη κατάσταση» και οι κίνδυνοι παραμένουν. Αυτοί οι κίνδυνοι περιλαμβάνουν διαταραχές στην κατασκευή και τις κλινικές δοκιμές, όρια πρόσβασης των ασθενών και άλλα.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon