Η περιοδεία “Night of Beauty” της GlaxoSmithKline επεκτείνει την πορεία της. Οι τοπικές εκδηλώσεις, που πραγματοποιούνται στα τοπικά καταστήματα Sephora, προσφέρουν εκπαίδευση και μακιγιάζ σε ανθρώπους που ζουν με λύκο, ιδιαίτερα σε έγχρωμες γυναίκες, οι οποίες είναι δύο έως τρεις φορές πιο πιθανό να αναπτύξουν αυτοάνοση ασθένεια.
Η GSK προσκαλεί εκατοντάδες ασθενείς, συν τους φίλους ή μέλη της οικογένειάς τους, μαζί με πρεσβευτές ασθενών, τοπικούς επαγγελματίες υγείας και τοπικές ομάδες υπεράσπισης για να μιλήσουν για την υγεία και την ομορφιά των ανθρώπων που ζουν με λύκο. Τα θέματα περιλαμβάνουν τα μαλλιά, το δέρμα και τη διατροφή, τις συμβουλές γυμναστικής και άσκησης, καθώς και συζητήσεις με τοπικούς ρευματολόγους ή άλλους εμπειρογνώμονες, ανάλογα με την τοποθεσία. “Μπορείτε να δείτε την πραγματική ανάκτηση της αυτοπεποίθησης στις φωτογραφίες πριν και μετά. Αυτό που πιστεύουμε είναι ότι με ένα makeover αποκτούμε ξανά τη χαμένη μας αυτοπεποίθηση!”.
Η GSK επενδύσει στο Benlysta, στο μόνο βιολογικό φάρμακο που έχει εγκριθεί ειδικά για τη θεραπεία του συστηματικού ερυθηματώδους λύκου. Τα άτομα με λύκο στην πλειονότητά τους γυναίκες, σύμφωνα με το Ίδρυμα Lupus της Αμερικής, το οποίο αναφέρει ότι το 90% των 1,5 εκατομμυρίων Αμερικανών που πάσχουν από κάποια μορφή λύκου είναι γυναίκες. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι ηλικίας μεταξύ 15 και 45 ετών. Η GSK αξιολογεί και οργανώνει αντίστοιχες “Νύχτας ομορφιάς” για το 2020. Η πρωτοβουλία είναι μέρος της οργάνωσης της GSK για την εκπαίδευση και το πρόγραμμα υποστήριξης των ανθρώπων που ζουν με λύκο.
Ο Pearson είπε ότι τα γεγονότα δείχνουν ότι η GSK εκπληρώνει την αποστολή της για τους ασθενείς με αυτές τις εκστρατείες που στόχο έχουν η εταιρία να ανταποκριθεί στις πραγματικές ανάγκες του κάθε ασθενή και να αναζητήσει ή να δημιουργήσει τρόπους για να συναντήσει τους ασθενείς όπου βρίσκονται. «Όταν σκεφτόμαστε ειδικά το πολυπολιτισμικό μάρκετινγκ και την πολυπολιτισμική συνείδηση, πρέπει να είμαστε πρόθυμοι να εμπλακούμε με διαφορετικούς και μοναδικούς τρόπους», είπε. Ένα άλλο μάθημα είναι η σημασία της υποστήριξης της τοπικής κοινότητας. Οι φαρμακοβιομήχανοι μερικές φορές θεωρούν ως δεδομένο ότι οι άνθρωποι που ζουν με μια ασθένεια ξέρουν πώς να βρουν πόρους και να υποστηρίξουν ουσιαστικά. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντοτε, και για τη “Νύχτα της Ομορφιάς”, η παρουσία παθολόγων και ειδικών μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς να ανακαλύψουν τρόπους συνεχούς υποστήριξης.
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube