Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η GSK προσφέρει μακιγιάζ για γυναίκες που ζουν με λύκο

Η GSK προσφέρει μακιγιάζ για γυναίκες που ζουν με λύκο

Η περιοδεία “Night of Beauty” της GlaxoSmithKline επεκτείνει την πορεία της. Οι τοπικές εκδηλώσεις, που πραγματοποιούνται στα τοπικά καταστήματα Sephora, προσφέρουν εκπαίδευση και μακιγιάζ σε ανθρώπους που ζουν με λύκο, ιδιαίτερα σε έγχρωμες γυναίκες, οι οποίες είναι δύο έως τρεις φορές πιο πιθανό να αναπτύξουν αυτοάνοση ασθένεια.

Η GSK προσκαλεί εκατοντάδες ασθενείς, συν τους φίλους ή μέλη της οικογένειάς τους, μαζί με πρεσβευτές ασθενών, τοπικούς επαγγελματίες υγείας και τοπικές ομάδες υπεράσπισης για να μιλήσουν για την υγεία και την ομορφιά των ανθρώπων που ζουν με λύκο. Τα θέματα περιλαμβάνουν τα μαλλιά, το δέρμα και τη διατροφή, τις συμβουλές γυμναστικής και άσκησης, καθώς και συζητήσεις με τοπικούς ρευματολόγους ή άλλους εμπειρογνώμονες, ανάλογα με την τοποθεσία. “Μπορείτε να δείτε την πραγματική ανάκτηση της αυτοπεποίθησης στις φωτογραφίες πριν και μετά. Αυτό που πιστεύουμε είναι ότι με ένα makeover αποκτούμε ξανά τη χαμένη μας αυτοπεποίθηση!”. 

Η GSK επενδύσει στο Benlysta, στο μόνο βιολογικό φάρμακο που έχει εγκριθεί ειδικά για τη θεραπεία του συστηματικού ερυθηματώδους λύκου. Τα άτομα με λύκο στην πλειονότητά τους γυναίκες, σύμφωνα με το Ίδρυμα Lupus της Αμερικής, το οποίο αναφέρει ότι το 90% των 1,5 εκατομμυρίων Αμερικανών που πάσχουν από κάποια μορφή λύκου είναι γυναίκες. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι ηλικίας μεταξύ 15 και 45 ετών. Η  GSK αξιολογεί και οργανώνει αντίστοιχες “Νύχτας ομορφιάς” για το 2020. Η πρωτοβουλία είναι μέρος της οργάνωσης της GSK για την εκπαίδευση και το πρόγραμμα υποστήριξης των ανθρώπων που ζουν με λύκο. 

Ο Pearson είπε ότι τα γεγονότα δείχνουν ότι η GSK εκπληρώνει την αποστολή της για τους ασθενείς με αυτές τις εκστρατείες που στόχο έχουν η εταιρία να ανταποκριθεί στις πραγματικές ανάγκες του κάθε ασθενή και να αναζητήσει ή να δημιουργήσει τρόπους για να συναντήσει τους ασθενείς όπου βρίσκονται. «Όταν σκεφτόμαστε ειδικά το πολυπολιτισμικό μάρκετινγκ και την πολυπολιτισμική συνείδηση, πρέπει να είμαστε πρόθυμοι να εμπλακούμε με διαφορετικούς και μοναδικούς τρόπους», είπε. Ένα άλλο μάθημα είναι η σημασία της υποστήριξης της τοπικής κοινότητας. Οι φαρμακοβιομήχανοι  μερικές φορές θεωρούν ως δεδομένο ότι οι άνθρωποι που ζουν με μια ασθένεια ξέρουν πώς να βρουν πόρους και να υποστηρίξουν ουσιαστικά. Αλλά αυτό δεν συμβαίνει πάντοτε, και για τη “Νύχτα της Ομορφιάς”, η παρουσία παθολόγων και ειδικών μπορεί να βοηθήσει τους ασθενείς να ανακαλύψουν τρόπους συνεχούς υποστήριξης.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Τα στελέχη και οι εργαζόμενοι της AstraZeneca Ελλάδας κινούνται 100% με ηλεκτρικά οχήματα

H Nestle μείωσε τις προοπτικές πωλήσεων και κερδών-Τι πήγε λάθος για τον πολυεθνικό κολοσσό

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

ALS: Ενημέρωση για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση από το ΑΧΕΠΑ και Αιγινήτειο Νοσοκομείο

Σημαντική πρωτοβουλία για την Πλάγια Αμυοτροφική Σκλήρυνση (ALS) από την οικογένεια Τζίκα της ELVIAL με κορυφαίους επιστήμονες από την Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Ελλάδα υποδέχθηκε πρόσφατα έναν από τους κορυφαίους ερευνητές παγκοσμίως στον τομέα της Πλάγιας Αμυοτροφικής Σκλήρυνσης  (ALS), τον καθηγητή James Berry, MD, MPH, από το Harvard, υπεύθυνο του τμήματος ALS στο Νοσοκομείο […]

Unilever:Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία.

Unilever: Σχεδιάζει να δαπανήσει 150 εκατ. ευρώ για την αλυσίδα εφοδιασμού.Με στόχο να αντισταθμίσει τα χρόνια χαμηλής απόδοσης και να αξιοποιήσει νέους αγοραστές στην εποχή μετά την πανδημία

Τιμητική βράβευση της Sanofi Ελλάδας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης για τη συμβολή της στην Έρευνα και Ανάπτυξη

Τιμητική διάκριση στην καινοτόμο βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας απένειμε το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), σε αναγνώριση της ισχυρής επένδυσης της εταιρείας στην Έρευνα και Ανάπτυξη, στο πλαίσιο των κλινικών μελετών που διεξάγει σε συνεργασία με την ερευνητική ομάδα της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου.

Η CSL Behring παρουσιάζει την εκστρατεία «Οδύσσεια» και ρίχνει φως στο Κληρονομικό Αγγειοοίδημα

Aναγνωρίζοντας την ανάγκη για αύξηση της ενημέρωσης γύρω από το Κληρονομικό Αγγειοοίδημα (ΚΑΟ), η CSL Behring Hellas εγκαινιάζει τη νέα της εκστρατεία ευαισθητοποίησης με τίτλο «Οδύσσεια» υπό την αιγίδα του Συλλόγου Ασθενών «Κληρονομικό Αγγειοοίδημα Ελλάδας».

Ν. Μπακατσέλος στο 23ο Ετήσιο Συνεδρίου Healthworld οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας

Οι προϋποθέσεις για την ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα του συστήματος υγείας της χώρας: Η συνεργασία της πολιτικής ηγεσίας με τον ιδιωτικό τομέα, Η στήριξη της καινοτομίας .Ψηφιακός μετασχηματισμός

Η Diaverum ανακοινώνει το όραμα της για την ενίσχυση της νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα

 Diaverum, διεθνής όμιλος παροχής υπηρεσιών υγείας με έδρα τη Σουηδία και ηγέτιδα στον τομέα της νεφρικής φροντίδας παγκοσμίως, πραγματοποίησε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου, για να επισημάνει τη δέσμευσή της να συνεργαστεί με το Εθνικό Σύστημα Υγείας για την αναβάθμιση της παροχής νεφρικής φροντίδας στην Ελλάδα, προς όφελος των ασθενών και των κοινοτήτων σε όλη τη χώρα.

Close Icon