Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η GSK, ο ανταγωνισμός και τα bonus στους υπαλλήλους

Η GSK, ο ανταγωνισμός και τα bonus στους υπαλλήλους

της Νικολέτας Ντάμπου

Η GlaxoSmithKline διαθέτει τους αυστηρότερους κανόνες αμοιβών των πωλήσεων στον κλάδο της φαρμακοβιομηχανίας, χάρη στις αλλαγές που πραγματοποίησε τα τελευταία χρόνια για τη βελτίωση της δεοντολογίας και της διαφάνειας. Αλλά χαλάει. Πλέον, η εταιρεία θα επιτρέψει σύντομα ειδικευμένους πωλητές να πάρουν μεγαλύτερους μισθούς. Η GSK υποστήριξε ότι αυτό συνέβη για να παραμείνει ανταγωνιστική, ιδιαίτερα στην ογκολογία και τον ιό HIV, και να προσλάβει και να διατηρήσει ταλέντα.

Η GSK θέσπισε αυστηρότερους κανόνες για το 2012, ως μέρος μιας πρωτοβουλίας ευρείας διαφάνειας. Η κίνηση της Πέμπτης θα επιτρέψει να αυξηθεί το ποσοστό μεταβλητού ποσοστού 25% των αποδοχών των αντιπροσώπων πωλήσεων βάσει των συνταγογραφούμενων πωλήσεων. Στο παρελθόν, η GSK το βασίστηκε σε συνδυασμό πωλήσεων, επιστημονικών γνώσεων και ικανοποίησης των παρόχων υγειονομικής περίθαλψης. Το υπόλοιπο 75% των μισθών των ειδικών υπευθύνων θα παραμείνει σταθερό. Η δύναμη πωλήσεων ειδικότητας περιλαμβάνει επαναλήψεις από την ογκολογία, τη μονάδα HIV του VHV της GSK, το φάρμακο Lupus Benlysta και τη σοβαρή θεραπεία του άσθματος Nucala.

Η μεταβλητή των πωλήσεων της πρωτοβάθμιας περίθαλψης και των εμβολίων της GSK, το 25% της αμοιβής θα παραμείνει συνδεδεμένη με τους στόχους της ομάδας πωλήσεων, αλλά η φαρμακοβιομηχανία θα στηρίζεται τώρα στις επιδόσεις μικρότερων ομάδων αντιγράφων.

Οι αλλαγές θα τεθούν σε ισχύ τον Ιούλιο, αρχικά σε τρεις χώρες – τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά – αλλά θα μπορούσαν να εφαρμοστούν σε παγκόσμιο επίπεδο μετά τον Ιανουάριο του 2020, ανέφερε η GSK. Το δυναμικό είναι τελικά για το ένα πέμπτο περίπου των παγκόσμιων δυνάμεων πωλήσεων να προχωρήσουν σε μεμονωμένα μέτρα με βάση τις πωλήσεις.

Ωστόσο, η GSK δεν εγκαταλείπει τις προστατευτικές επιφάνειες των αντιπροσώπων πωλήσεών της. Η νέα πολιτική περιλαμβάνει “μια προσέγγιση μηδενικής ανοχής για κάθε εργαζόμενο που δρα ενάντια στις αξίες της GSK ή παραβιάζει την πολιτική, εστιάζοντας στην προώθηση εκτός της ετικέτας ή / και στην ακατάλληλη μεταφορά αξίας.” Η GSK δήλωσε ότι η νέα μεταβλητή αμοιβή είναι επίσης διαθέσιμη μόνο σε εκπρόσωπους που πληρούν “ειδικά εκπαιδευτικά όρια και κατώτατα όρια συμπεριφοράς για ηθική συμπεριφορά”.

Η αλλαγή εξαρτάται από την ανάγκη της GSK να ανταγωνιστεί με άλλους φαρμακοποιούς που αντισταθμίζουν τις πωλήσεις και διασφαλίζει ότι η GSK ευθυγραμμίζεται περισσότερο με άλλα προγράμματα παροχής κινήτρων για φαρμακευτικές εταιρείες ενώ παράλληλα τη βοηθά να παραμείνει «πιο συντηρητική στην πρωτοβάθμια φροντίδα και τα εμβόλια φαρμάκων”.

Το χαρτοφυλάκιο της GSK έχει μεταβληθεί σημαντικά από τότε που καθιέρωσε τους κανόνες κινήτρων πωλήσεων. Το επίκεντρο της ογκολογίας, ειδικότερα, έχει αυξηθεί στο τέλος της απόκτησης του Tesaro, της συμμαχίας με την Merck KGaA και της συνολικής επανεστίασης του αγωγού. Έχει σήμερα 17 φάρμακα, από μόλις οκτώ πριν από ένα χρόνο.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon