Search Icon
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Επιχειρηματικά

Η Bayer επενδύει στην καινοτομία δημιουργώντας νέες λύσεις

Η Bayer επενδύει στην καινοτομία δημιουργώντας νέες λύσεις

Η Bayer επενδύει στην καινοτομία δημιουργώντας νέες λύσεις που παράγουν προστιθέμενη αξία για το κοινό και την κοινωνία στους τομείς της υγείας και της διατροφής.

Ο κ. Θανάσης Κώτσανης, Ιατρικός Διευθυντής της Bayer Ελλάς και η κα Σόνια Μουσαβερέ Διευθύντρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Βayer Ελλάς παρουσίασαν την πορεία της Bayer προς την Καινοτομία σε συντάκτες του κλάδου.

Για να το επιτύχει αυτό η εταιρεία:

  • · επενδύει σημαντικά στην Έρευνα και στην Ανάπτυξη, αξιοποιώντας την συνέργεια της επιστήμης με την τεχνολογία, με γνώμονα τα δεδομένα
  • · αξιοποιεί τις πρωτοβουλίες Ανοικτής Καινοτομίας, συμβάλλοντας στα οικοσυστήματα καινοτομίας για συνεργασία και δημιουργία νέων λύσεων με παγκόσμιους εταίρους
  • · επιβραβεύει τους εργαζόμενους που καινοτομούν, δίνοντας τη δυνατότητα στους εργαζόμενους μας να προσδιορίσουν τις ανάγκες των πελατών τους και να μεταφράσουν τις γνώσεις τους σε νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες
  • · υποστηρίζει την Κοινωνική Καινοτομία στηρίζοντας τις πρωτοβουλίες που μέσα από την καινοτομία, βελτιώνουν τη ζωή και την κοινωνία

Η Διευθύντρια του Τμήματος Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων της Βayer Ελλάς κα Σόνια Μουσαβερέ, δήλωσε σχετικά «Η καινοτομία αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της αποστολής του Ομίλου της Bayer  “Επιστήμη για μια καλύτερη ζωή” και βασικό στοιχείο της στρατηγικής της. Με τις καινοτόμες λύσεις μας, ανταποκρινόμαστε στις παγκόσμιες προκλήσεις της ιατρικής περίθαλψης και στην ανάγκη διασφάλισης επαρκούς εφοδιασμού σε τρόφιμα και εστιάζουμε σε τρία βασικά στοιχεία: την αριστεία στην έρευνα και την ανάπτυξη, την εφαρμογή πρωτοποριακών τεχνολογιών και την ανοιχτή καινοτομία.»

 Αναφορικά με τον Τομέα του Φαρμάκου, η Bayer επικεντρώνεται στις θεραπευτικές κατηγορίες της Καρδιολογίας, της Ογκολογίας, της Οφθαλμολογίας, της Αιμορροφιλίας και της Γυναικολογίας ενώ στην κατηγορία της διάγνωσης σε μέσα σκιαγραφικής αντίθεσης, μηχανήματα και αναλώσιμα για απεικονιστικές εξετάσεις. Σε αυτούς τους τομείς, η εταιρεία επενδύει σημαντικά στις κλινικές δοκιμές για τον προσδιορισμό της αποτελεσματικότητας και της ασφάλειας των νέων φαρμάκων προτού χρησιμοποιηθούν για τη διάγνωση ή τη θεραπεία ασθενειών.

Όπως δήλωσε ο κ. Θανάσης Κώτσανης, Ιατρικός Διευθυντής της Bayer Ελλάς «Σε αντίθεση με άλλους κλάδους, η  δημιουργία καινοτομίας στον κλάδο του φαρμάκου απαιτεί αρκετό χρόνο, υπομονή και επιμονή πριν αυτό πάρει την απαιτούμενη άδεια κυκλοφορίας και να αλλάξει έτσι στην πράξη τη ζωή εκατομμυρίων ασθενών. Για να αντιληφθεί κανείς τον χρόνο που απαιτείται για την κυκλοφορία ενός σκευάσματος,  θα πρέπει να σημειωθεί πως η μελέτη ενός φαρμάκου που κυκλοφορεί σήμερα, έχει ξεκινήσει 10 με 15 χρόνια πριν. Από τις συνολικά 4 εκατ. ουσίες, επιλέγονται για περαιτέρω αξιολόγηση και έρευνα μόλις 10.000 από αυτές και μετά από αλλεπάλληλες προκλινικές και κλινικές μελέτες μόλις 5 ουσίες φθάνουν κοντά στην κυκλοφορία. Αν λάβετε υπόψη πως την τελευταία δεκαετία έχουμε κυκλοφορήσει στην αγορά περισσότερα από 7 προϊόντα, καταλαβαίνει κανείς πως παρά την όποια δυσκολία, η διαδικασία αξίζει τον κόπο και τους πόρους».

Μέσα, λοιπόν, από την έρευνα στα εργαστήρια της εταιρείας, τις συμφωνίες για από κοινού ανάπτυξη ή τις στρατηγικές συμμαχίες έρευνας με φορείς του δημοσίου ή του ιδιωτικού τομέα και μέσα από τα προγράμματα ανοιχτής καινοτομίας, η Bayer «αγκαλιάζει» πολλές διαφορετικές μορφές συνεργασίας, ώστε να επιτύχει κορυφαίες και πρωτοπόρες λύσεις στην υγεία. .

Υπενθυμίζεται πως στον Τομέα Φαρμάκων οι πωλήσεις της Bayer το 2018 ανήλθαν σε 16.74 δις Ευρώ με τις επενδύσεις της στην Έρευνα και στην Ανάπτυξη να ανέρχονται σε  20% του τζίρου της. Στον τομέα απασχολούνται παγκοσμίως 38.478 εργαζόμενοι από τους οποίους 7.924 αποκλειστικά στην Έρευνα και Ανάπτυξη.

Στο κομμάτι της Ανοικτής Καινοτομίας, η Bayer έχει αναπτύξει μια σειρά προγραμμάτων , όπως το G4A (πρώην Grants4Apps). Εκτός από τον εντοπισμό νέων τεχνολογιών, επιχειρηματικών μοντέλων και τάσεων της αγοράς, η πρωτοβουλία αυτή εστιάζεται στη συνεργασία με νεοσύστατες επιχειρήσεις. Από τη δημιουργία της πρωτοβουλίας το 2013, η Bayer έχει υποστηρίξει πάνω από 149 εταιρείες ψηφιακών λύσεων υγείας. Το γεγονός αυτό έχει ως αποτέλεσμα 29 άμεσες συνεργασίες με εταιρείες όπως τις Agamon, KinAptic, Turbine, και xbird. Η Bayer εφαρμόζει το G4A σε 12 χώρες, αναπτύσσοντας και προωθώντας συνεργατικά προγράμματα υγειονομικής περίθαλψης σε όλο τον κόσμο. 

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις για την υγεία από την Ελλάδα και τον Κόσμο
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Ακολουθήστε το healthweb.gr στο κανάλι μας στο YouTube

Διαβάστε Eπίσης:

Η φαρμακευτική εταιρεία Boehringer Ingelheim Ελλάς διακρίθηκε στα True Leaders Awards της ICAP CRIF

ΠΑ.ΣΥ.Μ.ΕΠ: Πρωτοπόρος στην προώθηση της Υγείας και Ασφάλειας στην εργασία

svg%3E svg%3E
svg%3E
svg%3E
Περισσότερα

Νικητές του Διαγωνισμού Καινοτομίας Start4Health 2024

Ολοκληρώθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ο διαγωνισμός καινοτομίας Start4Health, που διοργανώνει το Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (CDI) της Pfizer στη Θεσσαλονίκη με την απονομή των βραβείων στις δύο startups που διακρίθηκαν κατά τη διάρκεια του διαγωνισμού.

«Κανένας Μόνος»: Σημαντικός ο αντίκτυπος του προγράμματος της Novartis Hellas για την ψυχική υγεία των ηλικιωμένων

Η πρωτοβουλία εταιρικής υπευθυνότητας της Novartis Hellas, «Κανένας Μόνος», ενίσχυσε την ψυχική υγεία και βελτίωσε την ποιότητα ζωής των ηλικιωμένων από την αρχή του 2024.

H Allergan Aesthetics διαμορφώνει το μέλλον της αισθητικής ιατρικής με καινοτόμα προϊόντα

Allergan Aesthetics: Κορυφαία brands συνθέτουν το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας με ενέσιμες θεραπείες προσώπου.Στην αιχμή της αισθητικής ιατρικής, η Allergan Aesthetics δημιουργεί προϊόντα και τεχνολογίες που ενισχύουν την αυθεντική ομορφιά και την αυτοπεποίθηση των ανθρώπων.

«Cardiomyopathies Matter»:Οδικός χάρτης για τη βελτίωση της διαχείρισης των μυοκαρδιοπαθειών στην Ελλάδα

Μία πρωτοβουλία της Bristol Myers Squibb για την αντιμετώπιση των προκλήσεων στη διάγνωση, στην ολιστική υποστήριξη και ενδυνάμωση των ασθενών, στην υποστήριξη της έρευνας και της καινοτομίας.

Η Sanofi Ελλάδας στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας

Για μία ακόμη χρονιά η καινοτόμος βιοφαρμακευτική εταιρεία Sanofi Ελλάδας είχε δυναμική παρουσία στο Πανελλήνιο Συνέδριο Οικονομικών και Πολιτικής της Υγείας 2024, υποστηρίζοντάς το ως Αργυρός Χορηγός.

Μία συμμαχία για τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή

Με στόχο τη βελτίωση της προσήλωσης των ασθενών στη θεραπευτική αγωγή, παρουσιάστηκε σε δημοσιογραφική εκδήλωση, η Χάρτα Προσήλωσης στην Αγωγή. Πρόκειται για μία νέα δράση της Servier Hellas, στο πλαίσιο της Εκστρατείας Ευαισθητοποίησης για την Ορθή Χρήση Φαρμάκων με τίτλο «Μη γίνεσαι γιατρός του εαυτού σου!» (https://www.akolouthotinagogi.gr/), η οποία υλοποιείται για τέταρτη συνεχή χρονιά.

Close Icon