Ο κλάδος της υγείας των καταναλωτών της Bayer προώθησε τον διαφημιστικό της κατάλογο με την προσθήκη της εταιρείας Interpublic Group MullenLowe. Το πρακτορείο κέρδισε τη νέα επιχείρηση μετά από μια ανταγωνιστική ανασκόπηση της εταιρείας από την Bayer, καθώς αποσκοπεί στην εδραίωση και τον εκσυγχρονισμό του παγκόσμιου μάρκετινγκ.
Ένας εκπρόσωπος της Bayer Consumer Health δήλωσε ότι η MullenLowe θα ασχοληθεί με εμπορικά σήματα βασισμένα στις στρατηγικές επιχειρησιακές μονάδες της φαρμακοβιομηχανίας και θα περιλαμβάνει το συμπλήρωμα βιταμινών Berocca, την αντιμυκητιακή κρέμα Canesten και την αντιμετώπιση του Rennie. Αυτό το χαρτοφυλάκιο σημάτων χειρίστηκε προηγουμένως από την JWT. Η ανάθεση ξεκινάει τον Ιανουάριο του 2020 και θα διεκπεραιωθεί από τα γραφεία της MullenLowe στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Άλλοι οργανισμοί -συμπεριλαμβανομένου του BBDO του Ομίλου Omnicom, ο οποίος χειρίζεται σήματα όπως η Ασπιρίνη και η Claritin- θα συνεχίσουν επίσης να εργάζονται στα εμπορικά σήματα καταναλωτών της Bayer. Η Bayer αγόρασε τις επιχειρήσεις καταναλωτών της Merck & Co. το 2014, αλλά έκτοτε, η διαίρεση αποτέλεσε αντικείμενο πολλών φημών. Μετά από πολλούς βηματισμούς για μια ολόκληρη πώληση τμήματος, η Bayer αντ ‘αυτού πέρυσι πώλησε δύο μεγάλες μάρκες από την Merck-Coppertone για αντιηλιακή φροντίδα και τα προϊόντα φροντίδας ποδιών του Dr. Scholl-σε δύο χωριστές προσφορές για συνολικά 1,14 δισεκατομμύρια δολάρια.